Bastiaan schreef: ...even moonen...

Alstjeblieft!!!

Jij in ieder geval niet :shock: .

;)

Geertsma schreef:
Bastiaan schreef: ...even moonen...

Alstjeblieft!!!

Jij in ieder geval niet :shock: .

;)

Hé, ik heb een kont waar J-Lo u tegen kan zeggen

Nou goed. Alles wat nu nog wordt gezegt is alleen maar een herhaling van zetten. Volgende week zal er bargespeeched worden. En vanavond is er gewoon een gezellige fijne open soos.
Geen gezeur nu meer.
Brandhout en Huub/Rolf regel onderling ook even over acties en tegenacties. En bevuil het forum hier maar niet mee.
nou mensen, ik spreek jullie allemaal in een opperste stemming op de SingIn!

amen

huubkant schreef: over het ontkennen; paste prima binnen het plan. wij hebben te weten gegeven dat wij de meter hebben door het te tonen aan een halve bk, dat is jullie ter ore gekomen. dat leek ons duidelijk genoeg.

aargh k*t man, ik maar denken dat ik alles sneaky snel door kon vertellen, hoorde ik gewoon bij jullie plan :?

Infamous angel

Ik weet het niet hoor, heb al een tijdje getwijfeld om te reageren. Iedereen valt over die 2 jongens en denken dat die meter eraan is. Nou ben ik misschien naïef, maar ik denk toch dat ze niet zo stom zijn geweest dat ding echt te mollen.
Mocht dat wel zo zijn, dan is de lol van de actie ver te zoeken. Dan kan je wel gaan zeggen dat er teveel waarde aan gehecht wordt, maar dat is niet aan jullie om te beoordelen. Je gaat niet ongestoord eigendommen van iemand anders vernielen, ook niet als je vind dat je onterecht bejegend bent. Btje het idee van, ik heb een hekel aan jou, dus ik mol je fiets. Erg laf en cker geen oplossing, maar alleen maar olie op het vuur.

Voor de rest lijkt het me gewoon afwachten op de ontraveling van het verhaal. Ik hoop dan dat de meeste van deze reacties onterecht waren en dat iedereen er hartelijk om kan lachen.

Iceman schreef: maar alleen maar olie op het vuur.

pannenkoeken bakken.....

:D :D
Ik hoorde dat de meter weer terecht was?
:D :D

Dan vind ik het toch wel een beetje grappig

Ik heb geen flauw idee wat het idee erachter is, maar zo op 't eerste gezicht vind ik het nu wel een aardige actie. Er is gewoon NIETS aan de hand met de meter, en we hebben inmiddels al 10 pagina's volgetypt. Prima toch?!

laten we t zo zeggen: grap goed uitgevoerd. zie er alleen de humor nog steeds niet van in...

waarom neem je überhaupt de meter mee van soos?

ik heb ook nog steeds geen uitleg van Huub en Rolf gehoord.

Eigenlijk was het toch best grappig. Ik schaam me nu wel een beetje dat ik heb getwijfeld aan de betrouwbaarheid van mn jaarverbandsgenootjes :oops:

hallo,

Ik ben gast.

Ik heb jullie reacties gelezen op de actie betreffende het in de fik steken van een meter. Op zich een leuke actie om dat te doen, levert mooie foto's op. Mijn complimenten naar degene die dit hebben gedaan.

Verder lees ik stukje over de twijfel of die meter werkelijk kapot, dat je met computeranimaties heel veel kan bereiken (nou ik zou het niet weten).

Afijn. Wat mij dan ergert is het volgende:

Er is blijkbaar een actie uitgevoerd, waarbij de een zegt dat in dit geval de meter kapot is en de ander twijfeld daar aan. Waarom zoeken jullie dit niet eerst uit, voordat je mensen de grond in trapt, voordat je begint te dreigen met speechen op de bar, voordat je mensen uitschreeuwt.
Zo ga je toch niet met mensen om??

Kijk dat is het hele probleem van deze wereld. Mensen nemen wat aan, zonder het zeker te weten en handelen daar naar. Door dit soort gedrag gaat de wereld kapot jongens.

gegroet,

Fokker

Overigens...

Heb ik nog wat aan te merken over de originaliteit van deze actie.

Jullie roepen dat het niet kan, slecht is en een onoriginele grap.

Wat dachten jullie van iemand dreigen te ontvoeren dan?
of, onder de douche zetten,
of uitschreeuwen,

WOW wat origineel zeg??

Bovendien dacht ik altijd dat de GSV een zeer beschaafd gezelschap was dat niet schreeuwt. Verkeerd begrepen dus.

waar gaat het heen met de wereld, sinds Fortuyn is de wereld niet zoals die geweest is

fokker schreef: Overigens... Bovendien dacht ik altijd dat de GSV een zeer beschaafd gezelschap was dat niet schreeuwt. Verkeerd begrepen dus.

brandhout he, het probleem van deze maatschappij

fokker schreef: Jullie roepen dat het niet kan, slecht is en een onoriginele grap. Wat dachten jullie van iemand dreigen te ontvoeren dan? of, onder de douche zetten, of uitschreeuwen, WOW wat origineel zeg?? Bovendien dacht ik altijd dat de GSV een zeer beschaafd gezelschap was dat niet schreeuwt. Verkeerd begrepen dus.

Ben jij ergens lid van? Want ik krijg een beetje het idee dat je fundamenteel tegen studentikoziteit bent. En dan is de GSV inderdaad lastig te begrijpen.

Misschien moeten wij toch maar verzelfstandigen. De GSV zou er een stuk aangenamer van worden :roll:

fokker schreef: Kijk dat is het hele probleem van deze wereld. Mensen nemen wat aan, zonder het zeker te weten en handelen daar naar. Door dit soort gedrag gaat de wereld kapot jongens.

Bestaat die rubriek 'quote van de maand' nog? Zo ja, dan wil ik deze graag nomineren, briljant! :lol:

huubkant schreef: brandhout he, het probleem van deze maatschappij

Grapje, hoop ik?

Volgende keer graag dit soort geintjes intern ivm onbegrijpende buitenstaanders.

Ik blijf van mening dat er een hoop gezeik had kunnen worden voorkomen als er eerder bekend was gemaakt dat dit een grap was. Kun je ten koste van alles proberen je grap tot het einde uit te voeren, maar de vraag is of dat verstandig is gezien de reacties. Dat kun je dus niet (alleen) Brandhout verwijten. En nogmaals: dat waren niet de enigen die verontwaardigd reageerden.

Weet niet of er gister al het één en ander besproken is, maar ik vraag me sterk af wat nou precies het doel was van deze actie. Ik krijg uit sommige reacties het idee dat dit een soort 'wraak'-actie op Brandhout was. Kan komen omdat ik de GSV op dit moment hoofdzakelijk via het forum volg, maar ik ben wel benieuwd. Als dat nl. het geval is, vind ik het wat flauw om Brandhout het probleem van de maatschappij te noemen.

En als die opmerking niet serieus bedoeld was, zijn smiley's een optie...

fokker schreef: Kijk dat is het hele probleem van deze wereld. Mensen nemen wat aan, zonder het zeker te weten en handelen daar naar. Door dit soort gedrag gaat de wereld kapot jongens.

Denk inderdaad dat je deze zin beter op je eigen post toe kunt passen...

En douchen is best grappig. Zelfs als slachtoffer. En ik kan het weten... :)

Nog ff een keertje bij groen en blauw en ik heb m'n rijtje regio's volgens mij compleet... ;)