Anonymous

Moderatie: Gebruiker verwijderd, aangezien de amici Rolf de Boer en Kant beide al een account hebben en het bezitten van twee accounts niet toegestaan is. Als je het hier niet mee eens bent kun je mailen naar webcie@gsvnet.nl

Hoe lang is een meter?

Waar is brandhout goed voor?

Meters zijn helemaal niet afgezaagd, ze zijn in de eerste plaats reuze handig op Soos, krijg je nog korting ook...Wat is dit voor een waanzin. Boer of Kant, kun je ook uitleggen wat precies het idee hiervan is??

hee, dat lijkt de Brandhoutmeter wel...

Brand hout?

Is dit een soort van leuke Unestra-actie ofzo?

Ik snap die vraag voor geen meter

Maar ik kan het wel waarderen.

Fak, jochies. Daar hebben jullie ons. Rug tegen de muur, serieus. Ik pis op jullie, en dat zeg ik niet vaak...

allemachtig zeg dit is echt triest. aanpakken die gasten

Kiffen schreef: Fak, jochies. Daar hebben jullie ons. Rug tegen de muur, serieus. Ik pis op jullie, en dat zeg ik niet vaak...

Wel een beetje een houterige reactie hoor..
Maar kom, ik zal verder niet stoken.

Fernand, je bent een badmuts.

Fernand schreef: Wel een beetje een houterige reactie hoor.. Maar kom, ik zal verder niet stoken.

Zijn er dan alleen maar slechte woordgrappen in dit topic? Mama!

Jean schreef: Fernand, je bent een badmuts.

Nu voel ik mij persoonlijk aangevallen!

om welke amicale rivaliteiten gaat het hier eigenlijk, hoort dit topic niet gewoon in ZooZ 24/7 ??? Gaat namelijk om een gebruiksvoorwerp van soos.

Ik mis een post die hier enkele momenten geleden wel tussen stond...
Vorm van censuur? Waar is de vrijheid van meningsuiting?

Was het niet enigszins bevestigend aangaande de naam van poster waarop ik hierboven doel?
Zo erg was het toch niet, kritiek is een ieders goed recht.
Uiteraard dient het netjes te zijn en door den spreekwoordelijke beugel te kunnen, maar m.i. was dat wel het geval.

Uitziende naar een reactie GSVG zijde verblijf ik,
Met vriendelijke groet,

Ton

Allemachtig wat een tieneractie. Diep en diep triest.

Moderatie:

Account verwijderd vanwege gebruikersnaam.
Post verwijderd aangezien het niet de bedoeling is om beleid van de webcie te bespreken op het forum. Daarvoor kan gemailt worden naar webcie@gsvnet.nl

Robbert schreef: om welke amicale rivaliteiten gaat het hier eigenlijk, hoort dit topic niet gewoon in ZooZ 24/7 ??? Gaat namelijk om een gebruiksvoorwerp van soos.

En het slopen van andermans eigendommen valt bij mijn weten niet onder amicale rivaliteiten.

Nee... echt tof gedaan, knap ook, mooie foto's! Hij werd gelukkig toch nooit gebruikt en iedereen ergerde zich er al jaren aan...

Waar gaat dit over?

Wie zijn dit?

't hijgend hert?

vanDijk schreef: Ik begrijp dat mijn naam wat cru is overgekomen bij deze of gene met te veel macht binnen jullie orde, maar mijn vraag is: Waarom kan dit niet uitgesproken worden? Waarom moet dit zo lafjes worden verwijderd? Gaarne reactie ik heb gezegd, E Feenstra
Forumregels schreef: Verder zien we niet de kans om bij elke post die we verwijderen, een mail met opgaaf van redenen te versturen naar de desbetreffende gebruiker; dat is ons teveel werk. Zoveel mogelijk motiveren we onze acties dmv de bekende rode letters in iemands post, maar bijdragen die overduidelijk offtopic zijn, mogen ook zonder verdere motivatie door de WebCie verwijderd worden.