Pieternel schreef: ...Het afschuiven van de verantwoordelijkheid 'wij zullen er rekening mee houden' is in dat opzicht niet zo heel netjes.

Volgens mij gedragen ze zich juist verantwoordelijk als ze er rekening mee houden dat het een open soos is.
Er is dus geen sprake van het afschuiven van verantwoordelijkheden, ze geven aan dat ze hun verantwoordelijkheid kennen. En door de woorden heen geven ze aan dat anderen ook een verantwoordelijkheid hebben, waar zij dus niet verantwoordelijk voor zijn.

Het is denk ik beter dat men niet naar soos komt en hier een verklaring geeft (of de week erna).

Perikles schreef: Het is denk ik beter dat men niet naar soos komt
Lennert schreef:
Perikles schreef: Het is denk ik beter dat men niet naar soos komt

Dit helpt... :?:

Aaah leuk! Eindelijk weer open soos!

Huub Kant schreef: ik vraag hiervoor toestemming aan met name de PRescie aangezien dit een open soos is. WIJ zullen er rekening mee houden.

Ik spreek niet namens de gehele PRescie (ik wil het team niet meer wakker bellen), maar wel als CC'er van de PRescie.

Het lijkt mij, mede gezien de verwachtte reactie of misschien meer de (door jullie zo) verlangde reactie van brandhout, dat het niet verstandig is dit optreden op Open Soos te doen laten plaatsvinden. Ik ben namelijk bang dat dit sfeerbepalend voor de soosavond wordt, en dat dit het beeld van de gasten ernstig zal verkleuren. Ik denk dat jullie dit optreden beter ergens anders of een andere keer kunnen houden.

Ik hoop namelijk op een gezellige en toffe soosavond (zoals altijd) waar gasten en GSV'ers zich op een toffe manier vermaken.

Robbert schreef:
Huub Kant schreef: ik vraag hiervoor toestemming aan met name de PRescie aangezien dit een open soos is. WIJ zullen er rekening mee houden.

Ik spreek niet namens de gehele PRescie (ik wil het team niet meer wakker bellen), maar wel als CC'er van de PRescie.

Het lijkt mij, mede gezien de verwachtte reactie of misschien meer de (door jullie zo) verlangde reactie van brandhout, dat het niet verstandig is dit optreden op Open Soos te doen laten plaatsvinden. Ik ben namelijk bang dat dit sfeerbepalend voor de soosavond wordt, en dat dit het beeld van de gasten ernstig zal verkleuren. Ik denk dat jullie dit optreden beter ergens anders of een andere keer kunnen houden.

Ik hoop namelijk op een gezellige en toffe soosavond (zoals altijd) waar gasten en GSV'ers zich op een toffe manier vermaken.

Jij denkt dus dat Brandhout de sfeer zo kan veranderen (verzieken) dat het geen gezellig en toffe soosavond kan worden?
Dan hoeft Brandhout van mij ook niet meer te komen.

nVidious schreef: Aaah leuk! Eindelijk weer open soos!

<-- klik daar...

Perikles schreef: Het is beter dat men niet naar soos komt
Rinze schreef: Jij denkt dus dat Brandhout de sfeer zo kan veranderen (verzieken) dat het geen gezellig en toffe soosavond kan worden? Dan hoeft Brandhout van mij ook niet meer te komen.

Nee dat denk ik dus helemaal niet.

Huub Kant schreef: Ik denk dat brandhout dan wel met een geschikte reactie weet te komen.

Ik denk dat wanneer de avond in het teken staat van actie-reactie en vanwege de sfeer die er is op het forum, dat dit niet de stemming is die ik graag zo willen zien op een open soos.

Dat bedoel ik

En ik heb er een vreselijke hekel aan als mensen mij woorden in de mond gaan leggen. En ik heb er ook een hekel aan dat jij dat doet. Dat draagt niet echt bij aan een normale 'discussie'.

pfff sterker nog; ik wil jullie (Hb en Rf) samen uitnodigen dat barstukje bij ons vanaf het aanrecht te komen verkondigen, als jullie het 'hiertoe (ook) in staat zijn'.
mocht dit niet zo zijn, dan stel ik voor dat we dit bij jullie thuis doen, daar is ook wel een bar te verzinnen. wellicht dat de pingpongtafel wat dat betreft uitkomst biedt.

ik wil het nog sterker stellen: als jullie een Open SooSavond op zo'n manier willen vergallen (wat onherroepelijk zal gebeuren), zal het voor jullie een klotenacht worden. met dit soort ongein wordt geen open soos vervuild. volgens mij hebben jullie überhaupt niet door hoe vreselijk dom, buiten alle proporties laf jullie vernieling van andermans bezit is.

kun je zwakjes de schuld op ons gooien, maar jullie hebben in tweevoud zojuist de kans gekregen om het op te lossen zonder anderen ermee te irriteren.

want geloof me, wij zullen de fiolen laten sorgen...

Nou als prescie zeg ik, jongens, kappen met het gezeik en gewoon morgen lekker soossen. Als barspeechcommissaris zeg ik.: Rolf de Boer en Huub Kant gaan volgende week een fijne barspeech houden.

ik denk inderdaad niet dat Open Soos de meest geschikte plek is, dus of een week wachten of nu op het forum. (is wel handig kun je alles ff helder en duidelijk uitleggen zonder reacties er doorheen

kuubhant schreef: ik vraag hiervoor toestemming aan met name de presscie aangezien dit een open soos is.

Die toestemming heb je dus NIET.
Vanavond geen verklaring van De Boer en Kant.
Niet op soos in elk geval.

Een aantal mensen schreef: Het is denk ik beter dat men niet naar soos komt.

Deze suggestie vervalt dus. Iedereen komt gewoon lekker naar soos!
Persoonlijke c.q. genootschappelijke vetes kunnen op een andere tijd/plaats opgelost worden.

Ik ga NU mijn feestmuts opzetten!

Robbert schreef: ...En ik heb er ook een hekel aan dat jij dat doet. Dat draagt niet echt bij aan een normale 'discussie'.

Mijn excuses als ik je woorden in de mond heb gelegd, ik schreef wat ik dacht te kunnen concluderen.

Knapzak schreef: ... ik wil het nog sterker stellen: als jullie een Open SooSavond op zo'n manier willen vergallen (wat onherroepelijk zal gebeuren), zal het voor jullie een klotenacht worden. met dit soort ongein wordt geen open soos vervuild. volgens mij hebben jullie überhaupt niet door hoe vreselijk dom, buiten alle proporties laf jullie vernieling van andermans bezit is. kun je zwakjes de schuld op ons gooien, maar jullie hebben in tweevoud zojuist de kans gekregen om het op te lossen zonder anderen ermee te irriteren. want geloof me, wij zullen de fiolen laten sorgen...

Kan het alsjeblieft wat rustiger? Dit draagt niet echt bij aan een normale 'discussie'.

Broekema jongen, je zou de politiek in moeten.

Rinze schreef:
Knapzak schreef: ...
Kan het alsjeblieft wat rustiger? Dit draagt niet echt bij aan een normale 'discussie'.

Toe dan toch Rinze! Met wie moet Knapzak discussieren? De 2 mensen die dit veroorzaakt hebben discussieren niet eens mee. Knapzak heeft veel geinvesteerd in die meter. Frustratie kan ik goed begrijpen. En al helemaal omdat er helemaal nog geen reactie is.

@Rinze, laat die jongens het nou zelf oplossen, het lijkt nu een beetje alsof jij hun woordvoerder bent. :lol:

Rinze schreef: Kan het alsjeblieft wat rustiger? Dit draagt niet echt bij aan een normale 'discussie'.

Nee joh! al 7 pagina's ongein, juist leuk.. ben benieuwd trouwens of dat ding echt kapoerus is, geloof dr geen biet van.
(ps rinze, genootschappen vallen officieel toch niet helemaal onder gsv, itt tot wat jij beweerde)
offtopic: alleen die delen quoten als t zin heeft ajb..

KJ, ze zullen het zelf wel oplossen, daar hebben ze geen woordvoerder voor nodig. Dat ben ik dus ook niet. Ik wil alleen voorkomen dat hier alleen maar eenzijdige reacties komen te staan.
@KJ en Alladin: Het klopt dat de 2 heren zelf niet mee discussieren, maar als je mn vorige reactie goed had gelezen had je gezien dat het 2e gedeelte wat sarcastisch is bedoeld richting het 1e gedeelte.

kunnen we niet n soort van sneak preview krijgen? beetje de zintuigen prikkelen. kunnen we dan wel beslissen of t vanavond leuk is.