Alladin schreef:
Rinze schreef: Kan het alsjeblieft wat rustiger? Dit draagt niet echt bij aan een normale 'discussie'.

ben benieuwd trouwens of dat ding echt kapoerus is, geloof dr geen biet van.

Heb je de filmpjes die online gezet zijn ook gezien? Die meter is echt wel stuk hoor.

Beetje een 'is al gezegd'-gehalte, maar kunnen degenen die met de meter aan de gang zijn geweest niet gewoon ff met een berichtje hier komen? Kunt leuk gaan klagen over de reacties van GSV'ers (en ja, soms mag dat van mij ook wel wat minder), maar het niet-reageren wekt ook nogal frustraties uit volgens mij.

Mocht het allemaal in scène zijn gezet (wat ik me idd ook sterk af begin te vragen) dan kan dat toch gewoon ff meegedeeld worden ipv een hoop mensen met frustraties te laten zitten? En mocht dat niet zo zijn, dan lijkt het me gepast even te laten merken dat je niet doorhad waar je mee bezig was. Biedt dan ff excuses aan of zo. Hebben de mensen die veel tijd in dat ding hebben gestoken en/of er waarde aan hechten m.i. ook wel recht op.

Kan het hier weer ff wat gezelliger worden en hoeft er ook niemand zich druk te maken over een gespannen sfeer op soos.

Jean, ik ben er voor de verandering ook (even). Mag ik die feestmuts ook een tijdje op :D?

goedzo

Geertsma schreef: Jean, ik ben er voor de verandering ook (even). Mag ik die feestmuts ook een tijdje op :D?

jouw zie ik toch liever in een bloemetjesjurk op soos komen

Knapzak schreef: ik wil jullie samen uitnodigen dat barstukje bij ons vanaf het aanrecht te komen verkondigen, mocht dit niet zo zijn, dan stel ik voor dat we dit bij jullie thuis doen,

Nee, haren daar wil je niet heen fietsen...
Houd dan die speech bij ons thuis op de bar. Kunnen er ook wat meer mensen genieten van de misschien wel erg geslaagde actie.

vet schreef:
Alladin schreef:
Rinze schreef: Kan het alsjeblieft wat rustiger? Dit draagt niet echt bij aan een normale 'discussie'.

ben benieuwd trouwens of dat ding echt kapoerus is, geloof dr geen biet van.

Heb je de filmpjes die online gezet zijn ook gezien? Die meter is echt wel stuk hoor.

Die paar brandende proppen papier onder de meter kunnen mij ook niet bepaald overtuigen anders...

Geertsma schreef: wekt ook nogal frustraties uit volgens mij.
Hopza, weer eentje...
Carloz schreef:
Geertsma schreef: wekt ook nogal frustraties uit volgens mij.
Hopza, weer eentje...

Was al benieuwd wie er het eerst zou happen ;).

@ Robbert: ik ga zo ff in m'n moeders kast neuzen voor een bloemetjesjurk. Al vind ik het wel wat pervers dat jij daar zo'n voorkeur voor hebt...

KJ schreef: Nee, haren daar wil je niet heen fietsen...

klopt. wie zegt dat er gefietst wordt?

ennuh 'rolf':

rmuntz schreef:
vet schreef: Heb je jezelf trouwens expres genoemd naar de Hitlerimitator en presentator van het programma 'God bestaat niet', Rob Muntz?
ik heb eerlijk gezegd geen idee waar je het over hebt
misschien is t n idee ff je nickname aan t passen. rob muntz is namelijk zo'n omhooggevallen uitkeringskunstenaar die probeert zoveel christenen te beledigen. op speciaal verzoek van robbert: 'ja kunt uhm editten... met zoiets van, ach ja Rolf Muntz is eigenlijk ook wel een held...'
huubkant schreef: Antwoord op al uw brandende meters..uh vragen?, komt dan allen naar soos en u zult het horen. Als brandhout in staat is 5 minuten zijn mond te houden zal ik vanaf de bar uw nieuwsgierige geesten verblijden met een spannend, en ontroerend verhaal. Ik denk dat brandhout dan wel met een geschikte reactie weet te komen.

Vent, de reactie zal inderdaad passen bij hetgeen jij te vertellen hebt. ALs je op je knietjes op de bar gaat zitten en je eerste woorden zijn: "mijn welgemeende excuses" en je komt met een nieuwe nog mooiere BHmeter aanzetten zou de sfeer wel eens anders kunnen uitpakken dan dat je met een of ander laf verhaal komt dat kant nog wal raakt. Jij zou dan wel eens van de wal in de sloot kunnen geraken.

wouter schreef: ennuh 'rolf':
rmuntz schreef:
vet schreef: Heb je jezelf trouwens expres genoemd naar de Hitlerimitator en presentator van het programma 'God bestaat niet', Rob Muntz?
ik heb eerlijk gezegd geen idee waar je het over hebt
misschien is t n idee ff je nickname aan t passen. rob muntz is namelijk zo'n omhooggevallen uitkeringskunstenaar die probeert zoveel christenen te beledigen.
wouter, je reageert offtopic én je leest niet goed. rolf muntz is een golfer. hou de topsport toch een beetje in de gaten...
Knapzak schreef: wouter, je reageert offtopic én je leest niet goed. rolf muntz is een golfer. hou de topsport toch een beetje in de gaten...
he knapster, dat rolf muntz een golfer is had ik ook wel door. t gaat om de naam rmuntz...
Rinze schreef: Bij Buffy stel je dus andere eisen dan bij 'men'. Bij Buffy is het goed genoeg dat ze afgaat op een paar foto's en (eenzijdige) reacties van mensen op dit forum, waarvan de meeste bevooroordeeld van zijn.

Ehm, Rinze, Buffy is een hij, ken je medeGSV'ers
je kijkt te veel tv ;)

djurre schreef: Ehm, Rinze, Buffy is een hij, ken je medeGSV'ers je kijkt te veel tv ;)

Broekema, dat is toch die vent met die paraplu? Kh*t jonge elke keer die open soos ook!

Nee Broekema is iets met achterzaal.

ooooh, wat makkelijk....

Buffy schreef:
huubkant schreef: Ik denk dat brandhout dan wel met een geschikte reactie weet te komen.

Vent, de reactie zal inderdaad passen bij hetgeen jij te vertellen hebt. ALs je..

jammer. ik had gehoopt dat een leuke speech alleen maar goed over komt bij de gasten, zeker als brandhout met een leuke actie terug kan komen is de avond compleet.
maar er wordt duidelijk vanuit gegaan dat brandhout zich niet zo kan gedragen dat het leuk over kan komen bij de gasten.
beetje jammer, een verklaring vanaf de bar is leuk, veel leuker dan via gsvnet.nl
dat is ook een beetje het probleem op dit topic, niemand schijnt er de lol van in te zien, niemand schijnt op een leuke manier te willen reageren en hiermee om te gaan.
zo als rolfmuntz als zei; kinderachtige reactie's
emotioneel, veel te overdreven en er wordt te veel waarde gehecht aan de meter.
jullie laten je teveel meeslepen
ik had het zo mooi gevonden als wij onze verklaring hadden kunnen geven, brandhout komt met een ode aan de meter kwam en vervolgens ons op gepaste manier konden behandelen buiten het soospand om.
Villa Isolement heeft een leuke verrassing voor u in petto

potentials vinden speeches niet leuk
en moeten van al die studentikoze acties op een open soos ook niet veel hebben. Dat is vorig jaar wel gebleken.

Dus doet het maar lekker ergens in je eigen tijd

Beste huub,

Je ingraven in je eigen standpunt heeft momenteel niet zoveel zin. Kom er samen met Brandhout maar uit hou je de open soos 'normaal' houdt.

huubkant schreef: dat is ook een beetje het probleem op dit topic, niemand schijnt er de lol van in te zien, niemand schijnt op een leuke manier te willen reageren en hiermee om te gaan. zo als rolfmuntz als zei; kinderachtige reactie's emotioneel, veel te overdreven en er wordt te veel waarde gehecht aan de meter. ...blablabla...

Hey jongetje,
is dat niet meer dan logisch? Die meter is 4 à 5 jaar oud, en je steekt em in de fik. Eigendommen van een genootschap, wat erg herkenbaar is onder het soospubliek. Denk je dat je daarna nog een btje een thof verhaal mag gaan houden op soos?

Ik verwacht excuses en een voorstel over hoe je dit gaat herstellen. :evil: