Perikles schreef: Wie zijn dit? 't hijgend hert?

Neem toch niet aan dat dit GSV'ers zijn...?

Perikles schreef: Wie zijn dit? 't hijgend hert?

he peerikles, kijk eens naar de naam van degene die het topic start, volgens mij zijn dat twee van die kinderen van unestra, volgens mij zitten er bij unestra geen hijgende hertjes....

Hee dat ding was net zo handig..!

(oja webcie ik moest doorgeven dat ene E.Feenstra, Ton B. en Jurjen van D. ene btje kwaad zijn omdat hun ip-adres (ofzo) gebanned is..)

en terecht. beetje andermans spullen (en soosinventaris) lopen mollen.

wie gaan er schuil achter feenstra en ton eigenlijk

Volgens mij is die meter nog gewoon heel. Met de computer kun je tegenwoordig heel wat bereiken en een meter kort in het vuur houden, daar gaat ie ook niet stuk van.
Ik wil foto's zien van meterresten en as!! anders geloof ik jullie o zo stoere verhaal niet.
Ontzettend zielig trouwens, want het gaat niet eens uit van een vereniging o i d.

maar goed. Als sommige mensen hier behagen in scheppen. Dat mag hoor.

de actie slaat natuurlijk nergens op, maar dat geldt ook voor de meeste reacties hier zeg.

idd zeg. dat geldt zeker voor een bepaalde vgse-er

wouter schreef: wie gaan er schuil achter feenstra en ton eigenlijk

Erik Feenstra
Ton Bruinis

Huisgenoten van Jurjen v. D. :shock: :twisted:

Beetje jammer dat ze van die lamme profielen aanmaken...

Fernand schreef:
Jean schreef: Fernand, je bent een badmuts.

Nu voel ik mij persoonlijk aangevallen!


Ok, alle Fernands zijn badmutsen.

Verder is duidelijk dat de huisgenoten of kennissen of wat dan ook van vanDijk zich niet kunnen gedragen.

Nog verder denk ik dat Hans inderdaad een punt heeft, en dit best een soort Photoshop/spiritus-grapje kan zijn.
Wat overigens hun suffe gedrag op het forum nog niet verklaart of rechtvaardigt.

drank? niet rechtvaardigend maar wel verklarend.

ik vind het trouwens ernstig dat 't hijgend hert wordt beschuldigd van zo'n lamme actie.

ik zeg ik hoop voor ze dat t n fake-meter was. en anders vind

een bepaalde vgse-er
nog steeds dat ze aangepakt moeten worden.

maar ok breunis beetje gelijk heb je wel... heb mn post aangepast

Jurrian schreef:
Perikles schreef: Wie zijn dit? 't hijgend hert?

he peerikles, kijk eens naar de naam van degene die het topic start, volgens mij zijn dat twee van die kinderen van unestra, volgens mij zitten er bij unestra geen hijgende hertjes....


Of ff naar de afbeeldingen gaan, rechter muisknop -> eigenschappen...

Ik denk dat het in principe wel mee zal vallen. een stukkie doorgezaagd en een beetje geblakerde meter is nog weer te repareren door de ondeugende jongetjes.
Wel jammer dat Allert net vorige week 10 uur bezig is geweest met het opnieuw schuren lakken en verven van de meter, zodat ie weer goed bruikbaar was voor soos. Dat ie weer waterdicht is en dat we ons niet meer met die achterlijke meter van een atv-bestuur hoefden te behelpen.
Ik denk dat de bewuste deugnieten niet zo goed beseffen wat en voor wie de meter is (ook voor hen zelf namelijk) en wat ze er mee kunnen doen (bier halen).

Huub Kant en Rolf de Boer wonen nu allebei in Haren, dat ze kennelijk een beetje op de kaart willen zetten. Zoals wel vaker blijkt bij jonge GSV'ers kennen ze de regels van het spel nog niet echt en kunnen ze niet creatiever zijn dan door te vernielen. Erg jammer. Laatst heeft Allert de meter nog een likje verf gegeven, waarbij het Brandhoutlogo minutieus is overgeschilderd. Mogen zijn fiolen des toorns overvloeien.

-aangepast door de WebCie-
En het is weer afgelopen met off-topic posten.

Reactie op WebCie ingrijpen mag uitsluitend via webcie@gsvnet.nl

Waarde leden der GSV,

Mijn oprechte excuses als ik u allen beledigd heb, maar ik moet zeggen dat enige zelfspot aan jullie zijde niet misstaat.
Ik heb vanavond, nadat ik van Huub's actie had gehoord, mijzelf aangemeld met de naam: GSV_IS_VOOR_HYPOCRIETEN.
Ik begrijp dat deze naam in slechte aarde is gevallen, ik vind het dan ook niet een heel groot probleem dat die naam verwijdert is.
Wat mijn grootste zorg is omtrent deze kwestie is dat ik merk dat de GSV weinig open staat voor discussie. Zelf ben ik ook vrijgemaakt en weet toch het een en ander met een korretlje zout te nemen.
Maar ik merk dat die meter tot een soort relekwie is verheven, als het centrum van jullie bestaan als vereniging. Wat maakt het nou uit dat een plank met 10 gaten erin verbrand wordt? Is daarme jullie bestaan onder druk komen te staan?
Ik vind dat er toch iets te heftig word gereageerd op zoiets kleins.
Want als ik het verhaal goed gevolgd heb, zijn er namelijk voordat de plank het vuur gevat had, meerdere sms-jes gestuurd naar Huub. Deze sms-jes waren op een dergelijke manier gesteld dat ik Huub's reactie goed kan begrijpen: recalsitreren tegen de traditie.

Tot slot wil ik eindigen met de vraag waarom jullie vinden dat deze actie kinderachtig is. Niets is mooier dan springen op de tenen der lichtgeraakten. Daar wil ik aan toevoegen: als zij kinderachtig zijn, moeten jullie je als volwassenen gedragen, erboven gaan staan en een bier-twee-meter maken. tijd voor vernieuwing...

Ik hoop wederom niemand voor het het hoofd te stoten, indien dit wel het geval is laat die dat dan zeggen. Indien ik jong, onwetend en naief ben, wil ik dit graag weten, met opgaaf van rede.

Ik heb gezegd,

E Feenstra

Studentikoze activiteiten hebben betekenis. We gaan niet zomaar voor onze lol andermans eigendommen vernielen. Niemand buiten Brandhout en boerenkant weet waarschijnlijk van het hoe en waarom van deze actie. Is er een ludieke reden om dit te doen? In je post hierboven geef je al aan als (mogelijke) reden: 'recalcitreren tegen de traditie'. Juist ja. Losgezien van deze ietwat vage rechtvaardiging is dit de eerste keer dat we haar mogen aanhoren. Hier gaan dingen mis.

PS. Voor de duidelijkheid: idem aan HaJee.

rmuntz schreef: Wat mijn grootste zorg is omtrent deze kwestie is dat ik merk dat de GSV weinig open staat voor discussie. Zelf ben ik ook vrijgemaakt en weet toch het een en ander met een korretlje zout te nemen.

Het gaat hier niet om de GSV die open moet staan voor een discussie met buitenstaanders zoals u in dit geval bent. Het gaat hier om een interne aangelegenheid die niets te maken heeft met een discussie met buitenstaanders. Verder gaat het hier niet om de GSV, maar om een genootschap in relatie tot genoemde amici De Boer en Kant.

Maar ik merk dat die meter tot een soort relekwie is verheven, als het centrum van jullie bestaan als vereniging. Wat maakt het nou uit dat een plank met 10 gaten erin verbrand wordt? Is daarme jullie bestaan onder druk komen te staan?

Een genootschap is gehecht aan zijn eigendommen. Welke status die meter binnen het genootschap heeft is mij onbekend, maar dat doet er niet toe. Het gaat om de manier waarop men met andermans eigendommen omgaat. Het heeft dus niets te maken met het bestaansrecht van de GSV te maken.

(Voor de duidelijkheid: ik weet niets van redenen / sms'jes of wat dan ook)

Hoi E Feenstra,

Leuk dat je ons forum hebt gevonden. Daar ben ik oprecht blij om, want je kunt daar inderdaad de GSV een beetje leren kennen. Al moet ik zeggen dat je wel snel conclusies trekt na een 'discussie'.

Ik denk namelijk zelf dat de GSV juist wel open staat voor discussie. Dat kan gaan over de identiteit van de GSV, over nieuwsfeiten (zoals het gedoe rondom Michael Jackson), over maatschappij/politieke onderwerpen en zeker ook over de manier waarop de GSV naar buiten toe overkomt.

Daarom moet je begrijpen dat het in dit bewuste topic gaat over een actie van een aantal GSV'ers in de richting van een groepje andere GSV'ers. En dat een buitenstaander daar in principe niet zoveel mee te maken heeft.
Nu begrijp ik dat jij vanwege je connectie met de betrokken GSV'ers wel van het een en ander op de hoogte bent en daar ook een mening over hebt. Prima, maar wanneer aantal GSV'ers onderling een rivaliteit hebben, is het een beetje apart wanneer je je daar als buitenstaander in mengt.

Dat is één. Wat die namen betreft is denk ik een heel ander verhaal. Dat heeft meer te maken met de hele vorm en de manier van omgaan met elkaar op dit forum. Wij hebben meestal niet van die 'schreeuwerige' namen (met allemaal hoofdletters komt dat schreeuwerig over). Ook hebben we ook niet hele zinnen als naam. Ik denk dat de webcie daar in eerste instantie op gereageerd heeft. Dus dat staat los van de inhoud/betekenis van die naam.

Tot slot wil ik opmerken dat je reageert richting de gehele GSV, terwijl er op het moment van je eerste post ongeveer 10 mensen waar die of negatief of positief hadden gereageerd. Daarom hoop ik dat je de GSV niet generaliseert op basis van één topic welke bepaalde GSV’ers erg aanspreekt. En daarbij komt dat zoals je zelf al aangeeft dat : “Niets is mooier dan springen op de tenen der lichtgeraakten.” Dat deze lichtgeraakten ook meer overdreven reageren via internet dan zij daadwerkelijk geraakt zijn. Wederom hoop ik dat jij daar niet te snel over oordeelt.

Ik hoop dat ik duidelijk ben, en dat je discussie met, op en rondom de GSV kunt vinden, want ik weet wel zeker dat onze studentenvereniging daar open voor staat.

En wat betreft de smsjes en de actie, daar valt nog het een en ander over te zeggen, of discussiëren want ik denk dat daar het laatste woord nog niet over gezegd is.

Met vriendelijke groet,

Robbert Kramer

edit# webcie ik weet dat misschien meer off-topic is dan de bedoeling, echter ik denk dat hier een nieuw topic voor openen weer iets te overtrokken is