Mijn spatiebalk werkt weer optimaal ! ! ! :D :) :o

Kijk, ik zie dat het vertrouwen in Oranje nog niet getemperd is! Ik leef -weliswaar op grote afstand- hartstochtelijk mee, ik ben bang dat ik veroordeeld ben tot het volgen van de wedstrijd via radio 1 ofzo. Goedemorgen trouwens, het is hier pas 9:53 am...

Goeiemorgen Pater,

ik heb nu even geen mening over voetbal, daar zijn er al teveel van. Ik wil ook niet eens een mening hebben, want toen ik een mening had, raakte ik aldoor maar gefrustreerder.

Komt mijn target nog es weer on-line???

Gjjjerwald de Boer....

Gotcha !

Jouw target komt misschien niet online, de mijne wel!

Gerard schreef: Gjjjerwald de Boer.... Gotcha ! Jouw target komt misschien niet online, de mijne wel!

Dankje Gerard, ik werd er ook al schijtziek van dat mij target nooit verscheen. Ik hoop dat jij meer succes hebt!!

Is het geen idee om de mensen die af zijn een rode kleur te geven op de eerste pagina :?:

Heel goed idee!!!!

he vent, kom eens uit je tent!! :campersmiley:

ikke?

Knapzak schreef: ikke?

ja, jij ja GOTCHA!!

jij bent veels te veel online...

Vanwege het uur tijdsverschil vindt ik dat ik alleen afgeschoten kan worden door direct na mij te posten :P
reacties welkom :roll:

eindelijk uit de tent...

Crispy..........gotcha!!

d'ow :x

Crispy schreef: d'ow :x

Weer iemand die denkt ff te posten binnen de 48 uur, maar dat wordt meteen afgestraft, goed bezig Adwin!

Ai bijna dit topic vergeten. Is het nog een beetje interessant allemaal? Moet ik het nog eens doorlezen of is het niet nodig?

Nee het gaat nog niet ergens over. Zo ik geef me nogmaals bloot zo vlak voor facroep, dan zie ik straks wel of ik afgeknald ben... suc6

Biezema schreef: ... Moet ik het nog eens doorlezen of is het niet nodig?

Lijkt met niet meer nodig Biezema...

Gotcha

jammer dat zo'n beetje de hele webcie als eerste gaat...
hadden we toch vals moeten spelen.

Shiiit zou ik met al dat happietaria nog bijna vergeten te gotchaen, heb een naam hoog te houden al wordt het hier wel lastig

Tijd lijkt me nu wel veilig, want iedereen hoort op facgroep te zitten, maar dat zien we dan wel weer.

Zijn er trouwens al mensen gesignaleerd die om 6 uur 's morgens bij iemand voor de deur zitten te wachten met een laptopje en een wlan, totdat iemand online komt

Even testen of dat gotchaen moderatebestendig is...

ja dus, prima!