Onder facgroep posten vieze rat!!
Gotcha Jurgen!!!

Gotcha!!! Jammer Markie....

Markie schreef: Onder facgroep posten vieze rat!! Gotcha Jurgen!!!

Djurre is geen Jurgen natuurlijk

Kijk eens aan; weer iemand afgeknald, en wel vanaf de locatie waar de facgroep Bedrijfskunde gehouden werd. Hierbij ook nog een berichtje van mij voor het slapen gaan; zie ik morgen wel weer of ik nog leef...

K vind 48 uur trouwens wel errug lang; kan dat niet naar beneden? naar 12 uur of zo? of 24? Of dat je in een week gemiddeld eens per 12 uur gepost moet hebben? Wordt vast teveel werk voor de spelleider; maar nu is 't best irri als je target net heeft gepost; kun je weer 47 uur wachten... :shock:

Carloz schreef: Kijk eens aan; weer iemand afgeknald, en wel vanaf de locatie waar de facgroep Bedrijfskunde gehouden werd. Hierbij ook nog een berichtje van mij voor het slapen gaan; zie ik morgen wel weer of ik nog leef...

ik post nog na jou, dus dat maakt niet uit

Carloz schreef: Ik vind 48 uur trouwens wel errug lang; kan dat niet naar beneden? naar 12 uur of zo? of 24? Of dat je in een week gemiddeld eens per 12 uur gepost moet hebben? Wordt vast teveel werk voor de spelleider; maar nu is 't best irri als je target net heeft gepost; kun je weer 47 uur wachten... :shock:

zelf vind ik het ook veel te veel. Mijn target zie je ook niet zoveel posten, terwijl ik toch wel redelijk vaak heb gepost :wink:

Van mij mag het ook wel vaker. Hoewel ik nu weet dat mijn target vóór zo'n 23 uur vanavond moet posten.

Gisteren rond 0.00u wel opvallend veel mensen ingelogd die amper postst produceerden, vandaar nu maar even een seintje van mijn kant.

zometeen worden de nieuwe targets rondgestuurd
en een tussenstandje geplaatst
nog ff wachten op een bakje sterke koffie

volgensmij heb ik nu iedereen gemeeled, zit je nog zonder target dan hoor ik het wel

tussenstand

  1. ltw 3
  2. gerard 2
  3. geert 2
  4. tolle 2
  5. the master 2

jurgen en hugo boss zijn dood omdat zij de 48 uur deadline niet hebben gehaald

he ik moet weer posten anders ben ik straks ook de sjaak, net als jurgen en hugo, nou maar ff zien of ik dit overleef.
zeg pieter hoe was je verjaardag? ik had gisteren geen puf meer, kheb facgroep ook gespijbeld :o :oops:

Hinneke schreef: he ik moet weer posten anders ben ik straks ook de sjaak, net als jurgen en hugo, nou maar ff zien of ik dit overleef. zeg pieter hoe was je verjaardag? ik had gisteren geen puf meer, kheb facgroep ook gespijbeld :o :oops:

je bent alsnog de sjaak :lol: GOTCHA!

Bakkie Krasse

allemachtig, ik heb vannacht toch gaaf gedroomd?! Oranje wint met 8-6 en Kluivert scoort 3x, Dat vertelde ie me zelf in mijn droom. Maar ach, het blijft een droom natuurlijk.
Mijn favo opstelling voor vanavond:

Sar
Reiziger, FdeBoer, Ooijer
meyde, cocu, Sneijder, overmars
Kluivert
Nistelrode, VdVaart

lekker aanvallend met kluivert in de rol die Bergkamp in zijn laatste Oranje-wedstrijden zo glansrijk vervulde. Vol op de winst spelen.

het ideale elftal is toch met bergkamp zelf?

Knapzak schreef: het ideale elftal is toch met bergkamp zelf?

idd. helemaal mee eens. Trouwens door dit spel vergeet je zowat dat je college hebt. Ik ga me maar eens haasten. 10:30 hoor ik er al te zijn. Dus tot 12 uur, eens kijken of mijn target dan online is en gepost heeft :wink:

Bakkie schreef: Mijn favo opstelling: Sar Reiziger, FdeBoer, Ooijer meyde, cocu, Sneijder, overmars Kluivert Nistelrode, VdVaart

Waar blijft Makaay? en hoezo Cocu? schande... voor straf: Gotcha bakkie!

Ik wil nu een nieuwe target. Somebody stop me!

Goeiemorgen, dit gaat weer een top dagje worden

Ik trek dit heel slecht, it's broad daylight, here I am. Eat me!

Loewie schreef: Ik trek dit heel slecht, it's broad daylight, here I am. Eat me!

Ik trek het ook heel slecht, ik post zoveel en nog hebben ze mij niet te pakken. Mijn target moet nu weer opletten, want ik heb nu tot maandag geen colleges meer. Dus je gaat eraan!!! :lol:

Zijn er al afvallers omdat ze niet binnen de 48uur hebben gepost?

Ja moet je ff teruglezen.. ;)