post

Bakkie Krasse

he mensen weltrusten. morgen is er weer een nieuwe jachtdag.
voor extern of intern maakt op zich niet zoveel uit. Men weet immers niet wie hem moet gotcha-en, dus dan maakt het niet uit wie er ingelogd is of niet. (dit is een uitleg van niets, maar ik heb nu geen zin om het uitgebreid te doen).
Naast de 2 winnaars en verliezer die een prijs krijgen, moet er ook de Gotcha-held worden verkozen. dat zal dan diegene zijn met de meeste posts zonder gecotchaad te zijn ofzo.

[quote="Bakkie"]he mensen weltrusten. morgen is er weer een nieuwe jachtdag.
voor extern of intern maakt op zich niet zoveel uit. Men weet immers niet wie hem moet gotcha-en, dus dan maakt het niet uit wie er ingelogd is of niet. (dit is een uitleg van niets, maar ik heb nu geen zin om het uitgebreid te doen).

Waarom zoveel gasten idd, Wiskerke is betrapt :lol: Sommigen maken fouten (Peter Kok en Wiskerke en geluk daarmee hadden Boerma en van der Vinne) en dan weet je wie je moet hebben. Daarbij is Wiskerke betrapt als gast.

Kom maar Lieuwe, nu is je kans,.. moet je wel ff je bed uit komen! :) Enne RJ help je pa nu niet ff. ;)

Ik ben een eind op weg Bouke! 8)

Mensen, welterusten allemaal. Ik ga zo slapen, dus nu is het jullie kans. Zelf heb ik morgen ook nog een keer college, maar dan zal er al wel weer gepost zijn, of jullie moeten allemaal een stelletje mietjes zijn. Ik geef toe, dat ik ook meer lef heb nar 0:00 uur :wink:

zo goed skippy, gotcha

LTW schreef: zo goed skippy, gotcha
 :cry: :cry:  :cry: Even een zwak moment en...... BANG!!!! in de rug geschoten! :cry: :cry:  :cry:

Ik vind dat ik hierdoor bij voorbaat al de Heldenprijs moet ontvangen! :)

Oja,.. Lieuwe,... succes,... matennaaier ;)

Skippy schreef: [..] :cry: :cry: :cry: Even een zwak moment en...... BANG!!!! in de rug geschoten! :cry: :cry: :cry: Ik vind dat ik hierdoor bij voorbaat al de Heldenprijs moet ontvangen! :)

Een heldenprijs??? Als je je tegenstander zo regelrecht in de voeten loopt, getuigt dat eerder van naïviteit. Mede omdat je al wist wie jou moest hebben is het zinloos om open in de armen van je tegenstander te vallen. jammer joh, parel92 wordt nog geen gotcha-arena..., of mol moet z'n best blijven doen.

Slaap lekker allemaal, morgen is de tweede dag dat we in de loopgraven mogen zitten en iedereen mogen afknallen die op het internet komt...
Het is als in het boek Im westen nichts neues: er verandert niets, alleen maar dat er veel doden vallen :wink: . Met deze woorden wil ik graag afsluiten.

Maar het is wel leuk :D

Morgen een dag vol nieuwe uitdagingen: :badass:

Het zal me niet verbazen als je de volgende gewoon in je schoot krijgt geworpen ;)

Kopsspijkers is afgelopen, ik houd het niet langer vol. Als het nu gebeurd is, dan zij dat zo :roll: . Morgen weet ik meer.

RJ schreef: Kopsspijkers is afgelopen, ik houd het niet langer vol. Als het nu gebeurd is, dan zij dat zo :roll: . Morgen weet ik meer.

Ik ben benieuwd, ik ben vandaag niet veel wijzer geworden. :evil:

Goeiemórgen wat een tijdstip.....

Goeiemorguh,
Om half 9 'smorgens moet toch nog wel save zijn...

Kom maar.... kom maar....

okay, gotcha perikles :D

Goeimorgen, om vijf voor negen kan ik met niet voorstellen dat m'n killer al wakker is...

Ik neem ook niet aan dat de mijne al wakker is en ik hoef de komende achtenveertig uur toch niet te posten.