Pieter schreef: jurgen en hugo boss zijn dood omdat zij de 48 uur deadline niet hebben gehaald

Goed lezen Demetrius!
oh ja, had ik al gezegd dat Nederland vanavond met 3-0 wint? Met doelpunten van Van Nistelrooij, Van Der Vaart en Frank De Boer? Dat die laatste scoort kan ik ook niet helpen, daarvoor kopt hij net iets te goed...

Kiffen schreef: Somebody stop me!

bel me dan ook ff voordat je post!

Hee Adje, hier wacht ik nu al bijna 48 uur op... GOTCHA

Lennert schreef: Hee Adje, hier wacht ik nu al bijna 48 uur op... GOTCHA

Net wat je zegt, Lennert. Gotcha!

kut

Lennert schreef: Hee Adje, hier wacht ik nu al bijna 48 uur op... GOTCHA

Heb je 48 uur geslapen ofzo? Als je een beetje had opgelet had je kunnen zien dat ik me al wat vaker in de kijker had gespeeld. Dat je me uitgerekend op de woensdag moet neerhalen, toch een beetje de dag waarop ik altijd op mn best was, maakt me droevig Lenny. Wat zeg je daar nu van? Ben je er nog steeds zo trots op? Blijf rustig en kijk me aan als ik tegen je praat. We hebben het er nog over.....

Adwin,
Het spijt me dat ik je met die Gotcha van zoƫven blijkbaar zo hard geraakt heb. Het feit dat ik zelf ook meteen afgemaakt ben nadat ik me even op het slagveld had begeven, doet vermoeden dat ik inderdaad een verkeerde inschatting heb gemaakt...

er zijn nog 17 overlevenden (van de 39)
met een gedeelde 1e plaats bezet door the master en ltw (hoewel ltw er eentje 'gratiz' heeft gekregen)

HaJee schreef: [..] Net wat je zegt, Lennert. Gotcha!
GOTCHA! HaJee is de sjaak!! De rest is ondertussen dood, en dus geen speldeelnemer meer

yep nice kill

Pieter schreef: De regels: Je kan iemand Gotcha-en op 2 manieren. Namelijk door een Gotcha-post in dit topic direktopvolgend op de post van diegene die je moet hebben te plaatsen. Of je kan binnen een half uur van de post van de persoon die je moet hebben een Gotcha-post plaatsen in dit topic. Dan maakt het niet uit hoeveel berichten/posts er tussen zitten. (een post is dus in zekere zin sowieso 30 minuten vogelvrij) De inhoud van je Gotcha-post moet i.i.g. het woord "Gotcha" bevatten.

Ik maak bezwaar tegen Carloz' Gotcha. Uit bovenstaande regel blijkt duidelijk dat hij 31 minuten te laat is. Ik postte namelijk om 12:42 en hij om 13:43. Aangezien dit een kapitale blunder is van zowel Carloz als Pieter die de gotcha toekende, stel ik voor om Carloz uit te schakelen. :twisted:
Pieter, ik wil een nieuw target!

De 30 minuten regel gaat niet op. Het is nl. een direktopvolgende post.
Oftewel ook gotcha. De post er tussen zijn nl. van niet-deelnemers meer. Allen zijn dood.

Misschien ken je het spel moordernaartje wel. Mensen die er uit zijn gestemt mogen niet meer mee discussieren. Same here in feite.

en hier geldt dan volgens mij hetzelfde:

Carloz... Gotcha

Gerard schreef: en hier geldt dan volgens mij hetzelfde: Carloz... Gotcha

Dank je Gerard.
Sorry, Pieter ik begreep die regel niet goed.

Maakt niet uit. ;)

Stinkende dadel!!

Doe ik zo mijn best voor ICT HOI, wordt je vervolgens in je rug neergeknald!!

mmm, 12 gebruikers online, ff een risicootje nemen...

IJzersterk dieet

De Fransman Michel Lotito heeft een tamelijk ongewoon dieet. Sinds zijn negende levensjaar heeft hij grote hoeveelheden glas en metaal naar binnen gewerkt. Dingen die hij zoal at waren winkelwagentjes, TV's, fietsen, kandelaars, scheermessen, kogels, kettingen, grammofoon platen, computers en zelfs een compleet Cessna vliegtuig. Het duurde overigens wel ruim twee jaar voor hij dat vliegtuig op had.
Zijn lichaam heeft zich waarschijnlijk zo aangepast, dat hij dagelijks een kilo metaal naar binnen kan werken. Om dat metaal te eten smeert hij het in met een spijsvertering bevorderend middel terwijl hij grote hoeveelheden water drinkt. Bij de redactie denken we dat dit soort maaltijden nogal zwaar op de maag liggen.
(bron: www.nutteloos.com)

Deelnemers tot nu toe:
nog 6 van de 37!!!!
gerard
pater
djurre
hinke
gerwald
hanke
hugo boss
knapzak
koos
biezema
mbeki
rj
ltw
carloz
sjeng
geert
kars
hajee
jurgen
pauljonathanpaulusI
bakkie
rossatron
lennert
boiten
demetrius
loewie
skippy
skoap
the master
hans
adwin
machteld
erpeebee
animal
henri!!
crispy
kiffen
tolle
markie

De roden zijn dood, klopt dat??? Anders ff aangeven!!

volgens mij is erpeebee ook dood, want die heeft langer dan 48 uur geleden gepost. he maarre, ik vind het niet eerlijk dat iemand dan zomaar een gratis winner heeft, op die manier win je toch niet echt, ik vind dat die gewoon niet meetellen het zijn geen echte kills...

Ook Hanke is nu dood
Hij heeft de 48 deadline helaas gepasseerd.

Als je denkt dat je target die deadline heeft gepasseerd kan je voor het snelst verkrijgen van een nieuw target mij het beste ff meelen. Ik zie niet alles zo snel :roll: