Halllooooooooo zeg! Hoe kan ik nou wat doen als je nog nix hebt aangegeven. :evil:

Roep maar wat...

joe animal!

Cnior schreef: Er zijn maar weinig mensen die dat voor elkaar krijgen!

Doe dat dan in de kerstvakantie, dan heeft iedereen de tijd :lol:

Pieter schreef: Halllooooooooo zeg! Hoe kan ik nou wat doen als je nog nix hebt aangegeven. :evil: Roep maar wat...

Oeps, sorry! Ik was vergeten dat ik zelf iets moest verzinnen. Nouja, iets heel voordehandliggends dan maar: GotchaK!ing

Nogmaals, excuses!

done!

bedankt he knapzak!

tolle en ltw willen die nog wat?

:P
Mag deze ook:

Fiscus?

't is permanent he...

Wannabe-Fiscus dan

Voor eenieder die afgeschoten is :) of gewoon mee wil doen: iemand zin een tweede ronde?

Lache, ik doe mee!

Jaaah! Daar ben ik iig minder slecht in dan in het real-life spelletje...

agent_Fox_Mulder

Heb je ook al een idee hoe het in de praktijk kan werken?
Ik stel voor dat we een gotcha houden aan het einde van het jaar die tussen bijbelkringen gaat.Je krijgt dan een briefje met mensen van een andere bijbelkring en als die allemaal dood zijn, krijg je hun briefje net zo lang door tot er nog maar een paar mensen van twee bijbelkringen over zijn. Dan kun je in ieder geval eens gaan samenwerken.

agent_Fox_Mulder schreef: Heb je ook al een idee hoe het in de praktijk kan werken? Ik stel voor dat we een gotcha houden aan het einde van het jaar die tussen bijbelkringen gaat.Je krijgt dan een briefje met mensen van een andere bijbelkring en als die allemaal dood zijn, krijg je hun briefje net zo lang door tot er nog maar een paar mensen van twee bijbelkringen over zijn. Dan kun je in ieder geval eens gaan samenwerken.

Lijkt me geen goed idee. Ben wel voor een gewoon potje forum-gotcha! Net als vorig jaar, maar dan moet er wel iemand willen supervisoren. Webcie?!

hee dat kan iedereen hoor!

SPAC?

DrEC?