WOW dit lijkt me een uitermate boeiend en zenuwslopend spel. Ik doe mee. albertjanvanhoek@hotmail.com

Het is een erg leuk initiatief, maar gaat er een apart topic voor geopend worden, of gaat dit door alle topics heen. Bij dit laatste kan alleen de webcie spelleider zijn, omdat het een enorm karwei is alle topics te doorzoeken of iemand gepost heeft...

Loewie schreef: I´m in louwrens@hotmail.com
Check die avatar!! Het jongetje van Nulde...

ik doe ook wel mee: sipkojan@hotmail.com :twisted:

Pieter schreef: Ben je echt zo onbereikbaar dan. Wat het weekend betreft heb je inderdaad een puntje. Hoewel ik denk dat de meesten daar geen last van hebben. Maar een oplossing is het volgende. Die ik wellicht dan in de bepalingen kan opnemen. Tenzij iemand iets beters weet: Mits je NA 12:00 post op een vrijdag en VOOR 12:00 post op een maandag, vervalt de 48 uur regel, oftewel de weekend drie-daagse.

Hmm, is voor komend weekend niet echt een oplossing, daar ik dan vanaf vrijdag 12.00 tot dinsdagmorgen weg ben. Dus nogmaals: wanneer begint het spelletje?

Pieter schreef:
in welke fora/onderwerpen wordt er nou gegotchaad? alleen in dit onderwerp?
lijkt me voor de continuiteit van andere topics niet het handigst dus nee.. ;)

ik snap het niet, wat is het nou alleen in dit onderwerp, of overal?

alléén in DIT onderwerp.

Dat is duidelijk 8)

ik wil ook wel meedoen. Lijkt me wel tof. ewaldschaap@hotmail.com

Ik zat zelf te denken aan een start van komende zondag om 23:59, een lekker rustig begin. Dat betekend dat de 48 uur deadline dinsdag 23:59 uur in gaat. Voor die tijd moet iedereen gepost hebben.
Inschrijving is open tot 12:00 zondag.

Ter verduidelijking:
Alleen in DIT topic maar er worden ge-Gotcha-ed.

Ik doe ook wel mee, lijkt me wel lachuh, bert_janmol@hotmail.com

lijkt me ook wel lache, doe dus ook mee, h_veldkamp@hotmail.com

K%S schreef: [..] Check die avatar!! Het jongetje van Nulde...

Yes it´s me, in the flesh.. :lol:

Een eventueel onderwerp om tijdens het spel over te keuvelen is de te winnen prijs: wat wordt jouw statusnaam?

vooruit, doe es wat met je leven...schrijf mij maar in

adwin_g@hotmail.com

Ach, onder het motto: 'doe es gek' mag je mij ook noteren :wink:

machteld83@home.nl

Als je iemand gotchaat mag je dan direct ook zelf gegotchaat worden?

Een gotcha post is een post die ook
telt als eigen post m.b.t. de 48 uur limiet.
En die gotcha-post kan ook weer op zijn beurt
ge-gotcha-ed kan worden.

Ik had mijn e-mail adres nog niet doorgegeven: j_m_vanfaassen@hotmail.com (hoe kom je d'r op?)

Count me in! r.vaneerde@zonnet.nl