HaJee schreef: Kijk aan, de spanning stijgt. Nu nog 3 deelnemers: LTW Animal & Sjeng. Wie gaat het worden?

Goed...ik kan toch niet meer winnen. B-tje te weinig online geweest. Dus schiet mij maar lek.

prima joh, GOTCHA!!!!!

P.s. Animal, nu kan het niet meer missen :lol:

sjeng, volgens mij kon jij zonet animal schieten. Immers alles wat er tussen zat is af.

shit ja, te laat aan ged8. Kon nog als laatste overblijven natuurlijk.
Slordig gelezen, die regels. Volgende keer beter
Toen animal postte, zat er al meer dan een half uur en een Tolle tussen voordat ik weer online kwam

Volgens mij kan ik nu zeggen: Gotcha voor Animal, dit moet immers nu wel 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) :wink:

Tijger, die vent, niet normaal. 24 uur per dag foreren

Do we have a winner?

eueueueueueuh volgne smij nog niet :)

Wie leeft er nog dan? Ik heb al met al 37 gotcha's (dus inclusief diegenen die niet gepost hebben) geteld. Als diegene die nog leeft ff wil posten...

LTW kan animal nog niet afschieten, toen sjeng nog levend was zat hij er tussen, het is dus wachten totdat animal LTW afschiet

mag ook :roll:

de spelleider kan dat vast wel vertellen.

Slaapse

Inderdaad Tolle, dus:

LTW, Gotcha!

tjonge ltw, zo ver terug kan je animal natuurlijk niet afschieten :lol:

iedereen op 1 na is nu dood ;)

de eindstand is dus:

tolle 5
ltw 5
animal 5

spelletje heeft nog geen 5 dagen geduurt!
bovenstaande krijgen de 3 status prijzen omdat ze winnaars en/of laatste levend waren

gefeliciteerd!

Pieter schreef: winnaars en/of laatste levend

Lijkt me duidelijk: degene die zowel winnaar als laatste levend is, is de onbetwiste nummer 1... :wink:

Volgende week weer een Gotcha?

Animal schreef: Volgende week weer een Gotcha?

lijkt me leuk.

Slecht voor mijn studie

Ja, en elk uur moet je posten, anders ben je af!

Er zijn maar weinig mensen die dat voor elkaar krijgen!

Er kunnen ook maar weinig winnaars zijn...

Pieter schreef: bovenstaande krijgen de 3 status prijzen omdat ze winnaars en/of laatste levend waren gefeliciteerd!

Komt er nog wat van?