Demetrius schreef: Niet deelnemers moeten maar ergens anders posten, anders zie ik nog mogelijkheden over het hoofd.

inderdaad, stelletje ontzettende niet-deelnemers!

Machteld schreef: [..] :asdf: Ik ben niet zo goed in die 'gotcha spelletjes' :cry:

Ja, soms zit het mee, soms zit het tegen :lol:

Om 20.36 in die landiscsuusie

Skippy schreef: Ik kan prima tellen en typen er staat ook vorige!!! :) Ohja,.. ik bedoelde wel de laatste keer dat het hier was he :) en het waren er 16! 12 in de woonkamer en 4 in de keuken. (twee rijen tafels weet je nog?)

En ik zeg: gotcha!
(zo kon het toch ook?)

en nu maar afwachten wat mij overkomt :lol:

zo kon het niet, alleen posts in dit topic, helaas.
regels staan op pagina 1. vraag eerst door te mailen als je twijfelt m.b.t. je gotcha-post.

sipko is nog alive.

heb ik weer, ik had het ietsepietse anders geinterpreteerd. 'de post' in regel 2 had ik geinterpreteerd als een willekeurig post van je target. Dus mag 'de' ook 'die' worden?

Bakkie Krasse

oioioi, das niet heel slim natuurlijk. zo verklap je je target.

de 2e al van vandaag ;)

lezen de mensen de forumregels niet (goed)? zo moeilijk is het toch niet?
en waarom post mijn target zo weinig?

He vent, ik ben je target. HIT ME AS HARD AS YOU CAN!

he jongens, niet van dat benauwde, ik verleng m'n vogelvrij periode met een half uur! Kom maar op.

Maar wat een tof weekendje gehad. Helemaal eens met die dadel van een Wemekamp.

Skoap wat jammer dat jij niet mijn target bent! Want onzettend wat vraag jij er om!

Onder het motto, Geen woorden maar dadels: GOTCHA schaap!

Een dadel eet je nooit alleen; dus Lennert, doe mij ook een!

Is het niet aardig om het aantal post per persoon ook mee te wegen in de score, dit omdat mensen die veel posten veel meer risico lopen. Maar wel het spelletje in stand houden. Je kan ook lafjes 1 keer per 48 uur posten of alleen posten als je target post maar dan wordt het nooit wat. Ik ben dus voor een methode dat je levens kan winnen bij meer dan 10 (oid) posts per dag. Hierbij opmerkende dat deze niet binnen een uur gepost mogen worden. Dus wat denken jullie daar van? Hebben jullie hier ideeen over?

Opzich vind ik dat inderdaad een fair systeem in een bepaalde vorm, maar dat kost me erg veel werk dat allemaal bij te houden..
dus.. in die zin niet echt haalbaar

Demetrius schreef: Is het niet aardig om het aantal post per persoon ook mee te wegen in de score, dit omdat mensen die veel posten veel meer risico lopen. Maar wel het spelletje in stand houden. Je kan ook lafjes 1 keer per 48 uur posten of alleen posten als je target post maar dan wordt het nooit wat. Ik ben dus voor een methode dat je levens kan winnen bij meer dan 10 (oid) posts per dag. Hierbij opmerkende dat deze niet binnen een uur gepost mogen worden. Dus wat denken jullie daar van? Hebben jullie hier ideeen over?

Ik vind het een goed idee, per 10 posts per dag een extra leven. Maar laten we er elk half uur eentje van maken ipv per uur. Want 10 uur lang elk uur posten dat is voor de meesten niet haalbaar denk ik.

Mag je hier ook posten als je niet meedoet?

Ok, hier komt de eerste van de tien dan.
En waar blijft mijn target met zijn posts? Zul je net zien, heb ik zo'n laffe en moet ik 48 uur wachten voor ik een nieuwe naam krijg. Nou meneertje, nog 25 uur.

Pieter, mag dit topic misschien naar Intern? of zijn er ook 'externe' deelnemers?

reden: ik zie veel gasten online; dus lafaards die als gast kijken of iemand gepost heeft, dan snel inloggen, en iemand afknallen...

Carloz schreef: Pieter, mag dit topic misschien naar Intern? of zijn er ook 'externe' deelnemers? reden: ik zie veel gasten online; dus lafaards die als gast kijken of iemand gepost heeft, dan snel inloggen, en iemand afknallen...

Lieuwe!! :wink: