Hinneke schreef: volgens mij is erpeebee ook dood, want die heeft langer dan 48 uur geleden gepost. he maarre, ik vind het niet eerlijk dat iemand dan zomaar een gratis winner heeft, op die manier win je toch niet echt, ik vind dat die gewoon niet meetellen het zijn geen echte kills...

bij gelijke aantal kills dan telt het idd als minder
ze tellen wel, want diegene heeft al wel 48 uur moeten wachten op iemand die toch niet ging posten, dat is ook heel frustrerend.

erpeebee is nu ook dood idd.

Ik doe wel helemaal niet mee met dit forum-spelletje, maar ik wilde even kwijt dat het de leukste discussie is die ik in tijden heb gelezen :lol: !!

he ik moet toch gewoon elke 48 uur een ker posten? dus elke periode van 48 uur een keer? nu ben ik zeker dood omdat ik maandag al gepost heb in plaats van dinsdag. trek ik redelijk slecht

elke keer als je post gaat een nieuwe periode van 48 uur in
net als bij het paars gotcha, dus je had de regels kunnen weten ;)

Als is dit zo lees, moet ik maar een dispuut begrijpend lezen oprichten. Dat hebben volgens mij wel een aantal mensen nodig.

Gotcha! Mbeki..... HAHAHA

Pieter, mag ik asap m'n nieuwe target? Als dat nog nodig is...

Beekhuis, zie je morgen!

erpeebee schreef: he ik moet toch gewoon elke 48 uur een ker posten? dus elke periode van 48 uur een keer? nu ben ik zeker dood omdat ik maandag al gepost heb in plaats van dinsdag. trek ik redelijk slecht

Helemaal mee eens!!!!!!! En dan ook nog even met een grote smile na precies 48 uur dat komen melden :twisted:

Geloof dat ik maar m'n eigen forumpje ga beginnen waar ik kan posten wanneer ik er zelf zin in heb :idea:

erpeebee schreef: he ik moet toch gewoon elke 48 uur een ker posten? dus elke periode van 48 uur een keer? nu ben ik zeker dood omdat ik maandag al gepost heb in plaats van dinsdag. trek ik redelijk slecht

Krijg ik nu ook een punt of werkt het zo niet? Want iedereen wist toch al dat ik Erpeebee moest afschieten.

haha pater: Gotcha!

haha geert, gotcha

Pater schreef: [..] Krijg ik nu ook een punt of werkt het zo niet? Want iedereen wist toch al dat ik Erpeebee moest afschieten.

je hebt idd 1 puntje gescored..
maar je helaas niet het vorige potje in aantal kunnen evenaren

Pieter schreef: [..] je hebt idd 1 puntje gescored.. maar je helaas niet het vorige potje in aantal kunnen evenaren

Donders! Hier flip ik echt zwaar van.

Ik begin het maar een rotspel te vinden. Iedereen kan iedereen schieten, waarschijnlijk is de volgende post iemand die mij gotcha-ed, en ik kan maar niemand schieten.

idd Paultje GOTCHA!!!! nu maar hopen dat ik mijn halfuurtje door kom....

idd een rotspel. :evil:

Demetrius schreef: idd Paultje GOTCHA!!!! nu maar hopen dat ik mijn halfuurtje door kom....

Je halfuurtje ben je volgens mij goed doorgekomen, maar ik ben wel de eerste volgende deelnemer na jou als het goed is:

Demetrius... Gotcha

loop jij hier ff één minuut (misschien wel minder) te laat te zijn!
jammer.... :P

Gerard Gotcha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

ONgelooflijke dadel... Ik zat er op te wachten jonge... Succes verder in ieder geval!

gotcha Loewie!

gaan we het cirkeltje rond maken vanavond?