Pieter

Due to popular demand: GSVnet.nl Forum Gotcha i.p.v. Paars Topic Gotcha II.

Doet allen mee!

De regels:
Alle correspondentie m.b.t. Gotcha en de spelleider vind plaats via de email of een post in dit topic. De spelleider, thats me. pieterbezemer@hotmail.com .

Je krijgt een email met daarin de naam van de persoon die jij moet Gotcha-en. Je kan iemand Gotcha-en op 2 manieren. Namelijk door een Gotcha-post in dit topic direktopvolgend op de post van diegene die je moet hebben te plaatsen. Of je kan binnen een half uur van de post van de persoon die je moet hebben een Gotcha-post plaatsen in dit topic. Dan maakt het niet uit hoeveel berichten/posts er tussen zitten. (een post is dus in zekere zin sowieso 30 minuten vogelvrij) De inhoud van je Gotcha-post moet i.i.g. het woord "Gotcha" bevatten. Als je iemand ge-Gotcha-ed zal ik dat t.z.t. zien en email ik de 'killer' een nieuwe naam. Deze krijg je dus niet van diegene die je gedood hebt. Elke deelnemer moet minimaal elke 48 uur posten. Doet desbetreffende persoon dat niet, dan is desbetreffende persoon ook dood en zal de spelleider de kill toeschrijven aan de persoon die hem moest hebben. Snappie? ;) Mits je NA 12:00 post op een vrijdag en VOOR 12:00 post op een maandag, vervalt de 48 uur regel, oftewel de weekend drie-daagse. Het is dus niet toegestaan te Gotcha-en buiten dit topic. Nep Gotcha-posts worden ook niet gewaardeerd.
Nieuw: Alleen posts van deelnemers tellen m.b.t. het spel. De winnaar is uiteraard diegene met de meeste 'kills'. De eerste twee prijzen zijn een eigen statusnaam naar keuze linksboven je avatar. De derde prijs is het zelfde alleen is deze voor diegene die als laatste overleefd. Voor situaties waarin deze regels niet voorzien heeft de spelleider altijd gelijk. ;) Tijdens het spel zal ik zo vaak mogelijk een tussenstand publiceren van het aantal kills.

Deelnemers tot nu toe:
37!!!!
gerard
pater
djurre
hinke
gerwald
hanke
hugo boss
knapzak
koos
biezema
mbeki
rj
ltw
carloz
sjeng
geert
kars
hajee
jurgen
pauljonathanpaulusI
bakkie
rossatron
lennert
boiten
demetrius
loewie
skippy
skoap
the master
hans
adwin
machteld
erpeebee
animal
henri!!
crispy
kiffen
tolle
markie

Om deze topic ook nog eens extra interessant te maken is het leuk een bepaald discussie thema mee te geven, wellicht iets als een Regiostrijd, of misschien heeft iemand nog andere ideeen? Sowieso is het een chattopic. Dus wees niet bang onzin te posten als je zo ongeveer aan de beurt bent te posten i.v.m. de 48 uur deadline. Forumregels zijn uiteraard wel van toepassing.

Wil je dus mee doen post in een reply hier je dat je mee wilt doen en je emailadres.

Ik wil ook wel meedoen.
Lijkt me wel lache.

Mijn e-mailadres is: w_beekhuis@hotmail.com

Ik wil wel meedoen, mijn emailadres is, zoals iedereen kan zien, renejongsma@hotmail.com

Doe es gek; ik doe mee...

roberto_groningen@hotmail.com

k'ook wel

matthijs@benik.nl

doe 's gek, schrijf mij ook maar in: geertwa@hotmail.com

en ikke ook: hajee777@hotmail.com

Ik wil ook wel meedoen. Posten over Gotcha dus alleen in dit topic?

Bakkie Krasse

ach wat leuk, een spelletje: bouke@notoir.nl

shit, ik neem mn woorden op het paarsforum terug.... :oops:
ik doe mee: allert@oudmankeukens.nl

pauljonathanpaulusI schreef: Ik wil ook wel meedoen. Posten over Gotcha dus alleen in dit topic?

Gotcha posten alleen in dit topic inderdaad. Alleen zou het extra leuk worden als we in dit topic een of ander onderwerp ter bespreking kunnen brengen. Somebody got something to say?

Aantal deelnemers tot nu toe: 21 !!

Identiteitsdiscussietje?

Goed idee; misschien leuk als jij begint?
Hoe is het met jouw identiteit, Perikles? ;)

Ach, waarom niet, wanneer begint het spelletje? Komend weekend ben ik namelijk ruim meer dan 48 uur onbereikbaar voor het internet... Kan ik in zo'n geval (volledig onmogelijk, buiten eigen schuld om) daar vrijstelling voor krijgen?

Ben je echt zo onbereikbaar dan. Wat het weekend betreft heb je inderdaad een puntje. Hoewel ik denk dat de meesten daar geen last van hebben. Maar een oplossing is het volgende. Die ik wellicht dan in de bepalingen kan opnemen. Tenzij iemand iets beters weet:

Mits je NA 12:00 post op een vrijdag en VOOR 12:00 post op een maandag, vervalt de 48 uur regel, oftewel de weekend drie-daagse.

ik doe ook mee, lennertmolema@hotmail.com

in welke fora/onderwerpen wordt er nou gegotchaad? alleen in dit onderwerp?

Knapzak schreef: in welke fora/onderwerpen wordt er nou gegotchaad? alleen in dit onderwerp?

lijkt me voor de continuiteit van andere topics niet het handigst
dus nee.. ;)

ik doe mee.

jboiten@hotmail.com