Degene die mij neer wil schieten moet vanacht maar om 03:00 uur opstaan of morgenvroeg op tijd zijn :wink:

nog zo'n drie kwartier...dan gaat het feest beginnen...

Pas maar op, ik schiet met scherp :cs7:

hi hi net te vroeg

Zo ik ben klaar voor de komende 48 uur.

Scheelt ook nix jonge.

Bij-de-weg alleen posts van deelnemers tellen (mogen) in dit topic.

ik ook

wtf is het al begonnen?
weet je wat, ik ben de minste niet, de vraag is, is hij/zij scherp?

Tja dat vraag ik me ook af!

Wat een stelletje mietjes allemaal. ;) Allemaal bang om 'afgeknald' te worden.

Is er niet een leuk programma begonnen de laatste tijd waarover ewe een beetje kunnen chatten hiero? Of uberhaupt nieuwe prgramma's? Of Nederland-Schotland met een voorspelling?

We zien wel! Nou jongens schiet maar raak,.. wie me ook heeft :)
Ben nu een uur vogelvrij bij elkaar. (half uur geweest en nu weer)

Skippy schreef: Is er niet een leuk programma begonnen de laatste tijd waarover ewe een beetje kunnen chatten hiero?

Ik doe niet mee met dit spelletje, maar vind dit wel een mooie gelegenheid om te melden dat Dit Was Het Nieuws weer begonnen is! :lol: Nog mensen gekeken?

Zaterdagavond, Nederland 2!

Skippy schreef: ... een leuk programma ...

Schotland-Nederland bijvoorbeeld?

wat een ontzettende baggerwedstrijd was dat zeg, maar wel gezellig kijken in zo'n amsterdamse kroeg!

8-4 voor Nederland

Animal schreef: [..] Schotland-Nederland bijvoorbeeld?

:cry: wil je me er niet aan herinneren?! :wink:

Jean schreef: Ik doe niet mee met dit spelletje, maar vind dit wel een mooie gelegenheid om te melden dat Dit Was Het Nieuws weer begonnen is! :lol: Nog mensen gekeken? Zaterdagavond, Nederland 2!

Inderdaad wel grappig, wel ontzettend hard af en toe. En oh ja, Nederland wint woensdag met 2-0.

Ik denk dat het 1-1 wordt woensdag, tenzij Advocaat vandaag nog wordt ontslagen en Johan Cruijff voor de komende 3 dagen bondscoach wordt.

maar dat is niet erg realistisch. Alllemechtig ik klik nu met trillende vingers op 'verstuur'. wie zou mij pakken?

Kiffen schreef: maar dat is niet erg realistisch.
Wat is wel realistisch? Verliezen denk ik :twisted: Helemaal omdat de kans groot is dat de er zo'n gefrustreerde over het paard getilde voetballer, met een ego zo groot als zijn bankrekening, binnen 5 minuten weer van het veld gestuurd wordt.

Wat zijn we toch weer negatief. Heb nou eens een positieve levensinstelling.
Het komt echt wel goed.