Wat heb ik een top-weekendje gehad..

[/quote]Wat heb ik een top-weekendje gehad

sterker nog ik ook. maar shit wie moet mij schieten ik ben net zo bang als kif ben keffen. maar die kerel is al bang als een neger hem met een mes bedreigd en dat stelt vergeleken hiermee niks voor
erpeebee schreef:
Wat heb ik een top-weekendje gehad
sterker nog ik ook. maar shit wie moet mij schieten ik ben net zo bang als kif ben keffen. maar die kerel is al bang als een neger hem met een mes bedreigd en dat stelt vergeleken hiermee niks voor
[/quote] Volgens mij heb je nu ietwat verkeerd gequoot, of was het de bedoeling jezelf te quoten?? Goed, ik ben nu halfuur schietschijf, als je me binnen een minuut afschiet, krijg je nog een biertje toe ook op soos. Dat lijkt me een extra stimulans!!!
erpeebee schreef:
Wat heb ik een top-weekendje gehad
sterker nog ik ook. maar shit wie moet mij schieten ik ben net zo bang als kif ben keffen. maar die kerel is al bang als een neger hem met een mes bedreigd en dat stelt vergeleken hiermee niks voor
[/quote] Gotcha boerma!

Helaas je Gotcha post is mislukt. Je bent net 1 minuut te laat.

Mijn posts tellen dus net zo als een niet-deelnemer-post.
(diegene die bijv. pater heeft en die niet binnen een half uur kan posten, heeft dus wel een opeenvolgende post, en scored als nog) snappie? ;)

Hahaha! Lekker Pater...

Hebbez K%%S,
Gotcha dus, deze is wel optijd

Hij is ook opeenvolgend dus de tijd maakt sowieso niet uit! (zie de regels op pagina 1)

Khutbiekhaus ik heb je nooit gemogen.

Wat een nepperij hierzo, ik dacht dat de time difference in Canada 6 uur was, niet 6 uur en 5 minuten!!! Bugger.

Trouwens, ik begrijp dat Nederland VERLOREN heeft van Schotland!! WTF! Weliswaar met 1-0, maar hoezo stonden Kluivert en van Nistelrooij in de spits? Ik dacht dat de laatste 10 interlands toch wel duidelijk hadden gemaakt dat dat niet echt werkte! Ik baal er wel van dat ik niks van de wedstrijden kan zien, ook niet aanstaande woensdag. Echt kut. Weet iemand toevallig een link via internet waar ik die wedstrijd zou kunnen volgen via internet (en dan niet alleen in audio, maar met beeld)? Ik kan het nl. niet vinden. En Boerma, volgende keer beter, ok?

lekker is dat he?

K%S schreef: Khutbiekhaus ik heb je nooit gemogen.

Dat was snel Koos, eens kijken of iemand die online heeft mij heeft :wink:

schiet die mol maar ff neer! helaas kan dat nu niet meer :(

Skippy schreef: schiet die mol maar ff neer! helaas kan dat nu niet meer :(

Als je zo graag wilt dat Mol wordt geschoten, waarom plaats je dan na hem een berichtje? Nu kan het idd niet meer.... :wink:

ach ja en nu van der meyde die flauw valt....tis ook allemaal wat met die oranjeklanten

Machteld schreef: [..] Als je zo graag wilt dat Mol wordt geschoten, waarom plaats je dan na hem een berichtje? Nu kan het idd niet meer.... :wink:

allez!
ik loop hier wel een groot risico, maar ja, heb ik er iig een.

gotcha -> machteld

Tolle schreef: [..] allez! ik loop hier wel een groot risico, maar ja, heb ik er iig een. gotcha -> machteld

:asdf: Ik ben niet zo goed in die 'gotcha spelletjes' :cry:

Tolle schreef: gotcha -> machteld

Niet dus. Toch?

Ik loop trouwens door ook te posten het spelletje wat spannender te maken, dat zullen jullie wel snappen. :wink:

Nee hoor, je post als niet-deelnemer wordt niet in beschouwing genomen m.b.t. het spel. ;)

Niet deelnemers moeten maar ergens anders posten, anders zie ik nog mogelijkheden over het hoofd.