WEL ALLE DADELS!!!!

Ik zal jou es ff met je cirkeltje...

Nota bene tijdens de wedstrijd -vooralsnog- aller wedstrijden!

Ik ben ff een avondje aan het zaalvoetballen hoor, boem bats, ik mis alles weer. Maar wel 6-0 dus wat dat betreft heb ik ook een goed avondje gehad. :lol:

GOTCHA! No longer The Master.....

Goedmorgen wat is de stand?

Animal schreef: GOTCHA! No longer The Master.....

Gek he, gasterdegaster. Ik had ook geen tijd meer, dus dat komt heel goed uit. Succes verder Animal. Je zult het nu stukken lastiger krijgen, tenzij je 48 uur achter je PC blijft zitten.

The Master schreef: Deelnemers tot nu toe: nog 5 van de 37!!!! gerard pater djurre hinke gerwald hanke hugo boss knapzak koos biezema mbeki rj ltw carloz sjeng geert kars hajee jurgen pauljonathanpaulusI bakkie rossatron lennert boiten demetrius loewie skippy skoap the master hans adwin machteld erpeebee animal henri!! crispy kiffen tolle markie De roden zijn dood, klopt dat??? Anders ff aangeven!!

update!!

gerard en ltw hebben beide 4 kills, waarbij gerard vier zuivere kills
animal en tolle hebben beide 3 en zijn nog alive
er zijn nog 6 deelnemers

begrijp ik dat goed, wordt jurgen neer geknald en ben ik daar de dupe van?

Ik meldt hierbij een onterecthe gotcha op blz 13

djurre schreef: begrijp ik dat goed, wordt jurgen neer geknald en ben ik daar de dupe van? Ik meldt hierbij een onterecthe gotcha op blz 13

nee Mark had jou, maar hij dacht dat Djurre jurgen was. Jurgen heeft zichzelf vermoordt door niet binnen 48 uur te posten. LTW moetst Jurgen hebben :wink:

Sjonge jonge, 't gaat wel hard zeg, zelfs als Nederland staat te voetballen..

sorry Hans, je gaat er nu echt aan...
GOTCHA

Het wordt nu spannend. Volgens mij is Kiffen ook dood, want die heeft in geen tijden gepost...

can somebody check that?
heb tot 4 uur ff geen tijd
dus..
tot dan

ps tolle vraag je nieuwe kandidaat ff bij hans ;)

oh nee, valt nog mee, zijn eerste post op maandag en woensdag had hij weer gepost, ik ben dus iets te snel geweest. Succes Kiffen!

Ik post hier. ik kan niet anders...

Kiffen schreef: Ik post hier. ik kan niet anders...

ik wel, maar je gaat er toch aan
GOTCHA

Kijk kijk, die Kiffen gaat in stijl ten onder.

Dit spel heeft overigens wel een hoog frustratie gehalte :shock: .

Tolle schreef: ... maar je gaat er toch aan ...

Jij ook: Gotcha!

kijk, dat werdt hoog tijd

als je vandaag een beetje opgelet had, had ik twee kills minder achter mijn naam staan

succes met de volgende, je zult het nodig hebben als je mij nog in wilt halen

Kijk aan, de spanning stijgt. Nu nog 3 deelnemers: LTW Animal & Sjeng. Wie gaat het worden?