Doordat ik op een pagina kwam waar stond dat ik op een verkeerde pagina zat of dat ik naar de normale gsvnet.nl moest gaan. Ik ben het al weer een beetje kwijt maar ik denk dat jij donders goed weet wat ik bedoel gelet op je post hierboven.

  • Waarom wordt je na 5 inactieve minuten uitgelogd?? Dat is echt onhandig....
  • De 'home'pagina doet het helemaal niet...(link linksboven)

De home link doet het niet?
Wat krijg je te zien? (bij mij werktie wel). Witte pagina?
Verder mbt dat uitloggen na 5 minuten: na dat aantal minuten is je sessie verlopen. Dat kunnen we eventueel langer maken, maar dat gaan we niet doen (tenzij je goede redenen noemt). Het is om misbruik te voorkomen, je sessie is dan verlopen, en niemand kan bij jouw spullen zonder dat je het wilt.

Dat dat irritant is, ben ik met je eens, maar daar is gelukkig alweer wat op bedacht. Als je bij het inloggen, dat vinkje 'automatisch inloggen' aanvinkt, blijf je (op je eigen computer, of op de computer waar je dat hebt aangevinkt), standaard ingelogd. Je sessie verloopt dan nog wel na 5 minuten, maar als je weer op een (interne) link van gsvnet.nl drukt, ben je weer 'automatisch ingelogd'. Doe dit dus niet op 'openbare computers', als de UB, maar vooral thuis.

Op de oude site was het zo dat als je 'automatisch inloggen' had aangevinkt, en je kwam weer op gsvnet.nl, je de ongelezen berichten, niet meer kon zien. Dat is in deze forumsoftware voorbij. Als ik nu gsvnet open (en ik log me doorgaans op mijn eigen pc automatisch in), dan zie ik gelijk (zonder inloggen dus, wat dat ging immers automatisch) hoeveel berichten er bij gepost zijn, en in actieve topics zie ik welke oranje en dus ongelezen zijn.

Ik heb er nu geen last meer van!

Op de oude site was het zo dat als je 'automatisch inloggen' had aangevinkt, en je kwam weer op gsvnet.nl, je de ongelezen berichten, niet meer kon zien. Dat is in deze forumsoftware voorbij.

Tof! Dat was op de oude site voor mij de reden om niet automatisch in te loggen. Nu gelijk aangepast.

Heel goed. Misschien dat veel mensen nu (omdat het op de oude site niet werkte) 'automatisch inloggen' net als jij niet ingeschakeld hebben; maar ik doe dat thuis lekker wel. Ideaal.

Verder zet ik vanaf nu ff de klachten over login problemen (2x moeten inloggen) en de klachten over gelezen/ongelezen berichten op 0. Dus iedereen die nu nog problemen heeft over die onderwerpen, zal dat hier even (weer?) speciaal moeten melden. Reden: ik denk dat de oorzaak nu verholpen is.

Dat blijf ik denken tot ik ander bericht hoor 8).

Hee webcie.. Waarom staat er nog een bericht over het Ocsg op de home pagina terwijl de datum daarvoor al verstreken is?? Ik wil mijn poster verdorie wel eens zien staan!

Ja ik wil ook even zeuren, ik wil niet dat de PRescie-banner wordt door gelinkt naar een armalig studentenclubje dat zich br*ndhout noemt!

Haha
Over de frontpage: Daar zijn nog 2 dingen niet goed. Oud nieuws wordt nog vrolijk weergegeven, en de berichten met prioriteit staan nog niet bovenaan...

Wordt aan gewerkt...

@JP: ik was benieuwd hoe snel je dat had aangepast; maar dat doe k nu wel ff zelf. Ik wist overigens al niet waarheen. Is er voor de prescie ook een flitsende frontpage in de maak? Of een web-formulier om je op te geven voor het novitiaat?

Ik dacht 'ach'.
Verder wordt aan een Prescie-pagina gwerkt, dit zal in samenwerking met de Novcie gebeuren. Die komt er dus aan. Link hem anders eerst maar even door naar het Prescie-adres.

Prima. Staat trouwens in admin-panel >> stylen >> banner ;).

Verder staat het nieuws op de frontpage nu ook op volgorde van prioriteiten...

Zonet had ik dat ik na het invullen van de poll, automatisch terugging naar de eerste pagina van het topic. Klopt dit?

Jammer dat er niet meer een plekje voor logout bovenaan in eht menu staat... maar je moet dus via "Intern" uitloggen?
Verder vind ik de site hartstikke mooi!

Als ik onder "intern"op GSVkalender klik, gebeurt er niets....

GSV kalender is nog niet geinstalleerd, dus daarop klikken heeft weinig zin (geldt voor nog veel meer menuopties). Verder kun je Via 'intern', optie 'logout' uitloggen, maar je kunt ook op intern klikken (dus gewoon niet het menu echt ingaan, maar op intern klikken) en dan log je ook uit.

Handig he?

Hannah schreef: Zonet had ik dat ik na het invullen van de poll, automatisch terugging naar de eerste pagina van het topic. Klopt dit?

Ja. Het is misschien niet ideaal; maar dat staat standaard zo ingesteld (en was ook zo bij de oude site), dus helaas...

L1Rn4urAyA7aTEe

Misschien ook een tipje voor de webcie om eens naar de W3C-standaards te kijken. Dat kan een hoop ellende schelen om 'bugs' te verwijderen die komen door de verschillende browsers en platforms waarop de site bekeken wordt.

Die W3C standaarden kunnen me aan m'n reet roesten zolang e.e.a. goed werkt. Ik snap wel dat die er niet voor niets zijn, en als ik zelf iets nieuws programmeer, hou ik me daar vaak aan, maar in dit softwarepakket wordt in bijna alle pagina's niet precies volgens W3C gewerkt. Dat ga ik echt niet allemaal veranderen als het goed werkt in IE, FF en heel misschien netscape...

Ik kan je verzekeren dat dat een enorme omsleuteling zou betekenen van de hele template, wat me ruim een week fulltime werk zou kosten (in m'n eentje).

Mensen,

Er is weer een feature bijgekomen, namelijk de GSV-kalender (zoals u dat ook gewend was op de oude site. Hij staat nu (wellicht definitief, dat weten we nog niet zeker) in de shortcuts lijst, helemaal rechts.

Daarin kunnen GSV-ers activiteiten inplannen, dus commissies, senaten etcetera, plan hier massaal uw activiteiten in!

Dan weten we wat er te doen is op de GSV. De items in de kalender komen ook op de frontpage te staan. Daarin staan (verkort) de items voor de komende 30 dagen.

As usual again.
Enjoy!

Hallo Webcie! Ik kan het topic over de Batavierenrace niet vinden, al een paar dagen lang. Ik weet dat anderen dat wel kunnen, dus ik vroeg me af of daar iets aan gedaan kan worden?! En misschien zijn er nog meer mensen met dit probleem?

Kun je andere interne topics (zowel regio als andere) wel zien?

Ja, dat kan hij. Op dezelfde computer kan met mijn inloggegevens het betreffende topic ook worden bekeken.