Carloz schreef: Okay, het quoten ziet er weer een beetje fatsoenlijk(er) uit

Sterker nog: ik vind het er mooi uitzien.

Ziet er allemaal goed uit Webcie! Goed werk.

Alleen kan de logoutknop op een makkelijkere plek?

Als je gewoon op de knop "intern" drukt, dan log je ook uit.

Webcie, nog ff een puntje m.b.t. ongelezen berichten: als ik een bericht post, wordt dat bericht weergegeven als een ongelezen bericht. Nu klopt dat op zich wel, maar ik weet wel wat ik gepost heb. ;)
Verder, als ik na een ongelezen bericht gelezen te hebben weer terug ga naar de actieve onderwerpen dan worden de overige ongelezen berichten als gelezen weergegeven.

Edit: dat laatste gaat nu wel goed :S

Jurrian schreef: allerliefste webcie, misschien is het ook al een keer gezegd, maar zou er ook een optie kunnen komen dat je in 'lange' topics snel naar een pagina of 30 terug kunt gaan zonder 30 keer op 'vorige pagina' te klikken. Soms is dat handig
Jurrian schreef:
Jurrian schreef: allerliefste webcie, misschien is het ook al een keer gezegd, maar zou er ook een optie kunnen komen dat je in 'lange' topics snel naar een pagina of 30 terug kunt gaan zonder 30 keer op 'vorige pagina' te klikken. Soms is dat handig
Als je klikt op bijvoorbeeld pagina 28, zie je vaak iets als dit: http://www.gsvnet.nl/forum/viewtopic.ph ... c&start=15 Wat na 'start=' komt (het getal 15) is de begin post die hij weergeeft. Als dat (bij pagina 30) op nummer 1142232 staat, kun je de helft berekenen, de url aanpassen en op enter drukken. Zo doe ik dat; en al die 30 of 130 pagina's weergeven, is ivm de layout, geen doen (vandaar die functie die het juist zo weergeeft). Kun je daar iets mee? Of had je 't anders in gedachten?

Lieve Webcie
Ik kan niet meer intern komen. Als ik inlog, kom ik wel bij de geregistreerde gebruikers te staan, maar kom ik niet op intern. En als ik wil posten moet ik opnieuw inloggen. Ligt dit aan mijn computer of aan iets anders?

En nu lukt het opeens vreemd genoeg, na gister en vandaag een aantal keer geprobeerd te hebben, ineens weer wel. Vreemd....

HaJee schreef: Webcie, nog ff een puntje m.b.t. ongelezen berichten: als ik een bericht post, wordt dat bericht weergegeven als een ongelezen bericht. Nu klopt dat op zich wel, maar ik weet wel wat ik gepost heb. ;) Verder, als ik na een ongelezen bericht gelezen te hebben weer terug ga naar de actieve onderwerpen dan worden de overige ongelezen berichten als gelezen weergegeven.

Het gaat soms wel goed, en soms niet :? beetje vaag.

Carloz schreef:
Jurrian schreef:
Jurrian schreef: allerliefste webcie, misschien is het ook al een keer gezegd, maar zou er ook een optie kunnen komen dat je in 'lange' topics snel naar een pagina of 30 terug kunt gaan zonder 30 keer op 'vorige pagina' te klikken. Soms is dat handig
Als je klikt op bijvoorbeeld pagina 28, zie je vaak iets als dit: http://www.gsvnet.nl/forum/viewtopic.ph ... c&start=15 Wat na 'start=' komt (het getal 15) is de begin post die hij weergeeft. Als dat (bij pagina 30) op nummer 1142232 staat, kun je de helft berekenen, de url aanpassen en op enter drukken. Zo doe ik dat; en al die 30 of 130 pagina's weergeven, is ivm de layout, geen doen (vandaar die functie die het juist zo weergeeft). Kun je daar iets mee? Of had je 't anders in gedachten?

Ja prima tip, dankjewel robertus

Man ik zal wel moeten wennen hoor aan de nieuwe site, helaas moet ik meedelen dat ik de oude site er mooier uit vind zien dan de nieuwe. Kan best dat hij beter werkt (uiteindelijk), maar goed..

Wat mij op viel was het volgende:

Gast Vr Apr 15, 2005 13:54 Bekijken van de Regio Oranje pagina

Sinds wanneer kunnen gasten de regio pagina's lezen!! Ik snap dat het fijn is voor onze intro(s) dat ze ook hun regio pagina kunnen bekijken, en dat vind ik ook prima, maar dat alle gasten ze kunnen zien vind ik niet kunnen.

Regio topics zijn voor de regio's ofwel de leden der GSV, en daar moet het ook bij blijven, gasten hebben daar niets te zoeken of te lezen.
Maak de regio rubriek aub INTERN!!!

De regio-pagina vind je onder het menu De GSV - Regio's. Dat is een extern stukje waar je je als regio kunt presenteren. En dus niet het regio-topic.

rolv schreef: Sinds wanneer kunnen gasten de regio pagina's lezen!! , maar dat alle gasten ze kunnen zien vind ik niet kunnen. gasten hebben daar niets te zoeken of te lezen. Maak de regio rubriek aub INTERN!!!

Wat een drukte om niks, externen mogen toch wel weten hoe de gsv in elkaar zit, dat gsv'ers het gezellig hebben......

Jean schreef: De regio-pagina vind je onder het menu De GSV - Regio's. Dat is een extern stukje waar je je als regio kunt presenteren. En dus niet het regio-topic.

En waarom was het dan op het oude forum wel intern? Was het toen niet om zich te presenteren? Of komen er soms intern nog regio-topics waren regioleden kunnen blaten.

Wat een drukte om niks, externen mogen toch wel weten hoe de gsv in elkaar zit, dat gsv'ers het gezellig hebben......

Tuurlijk mogen externen weten hoe de gsv in elkaar zit, maar schrijf dan een mooie pagina waarop uitgelegt wordt hoe de GSV is. Externen hebben niets aan het geblaat van de regio-topics of te weten wanneer er welke activiteiten zijn voor de regio's.

Hey Rolv, dat je de site lelijk vindt is iets, maar dat je vervolgens niet goed leest.... :roll:

1: de regiotopics zijn intern
2: wat jij bij nu aanwezig zag, is iets wat op de op de oude site, niet bestond.

Waar vind je 2 dan?
nou, kijk maar eens bij het uitklapmenuutje de GSV, >>regio's, >>regio oranje. Daar kijken de externen, en dat is ook extern.

Dat kan de regiocommissie invoeren, om in en extern de regio te presenteren.

De regiotopics zijn dus intern.

Rolf volgens mij snap jij het nog niet helemaal. Of ik snap jou niet, dat kan ook.

Maar de regio-topics zitten gewoon intern, daar kun je blaten enz.
Extern zijn de pagina's van de regio, waarop niet gepost kan worden, maar waar de regio zichzelf kan presenteren.

Henri!, dat zouden mijn woorden kunnen zijn...

He rolv ...... ik ben alweer te laat.

kijk iig even uit met kritiek op de site, de makers hebben zijn er uren en uren mee bezig geweest. Niet leuk als er dan meteen (ongefundeerde) kritiek op is.

Carloz schreef: Henri!!

Nog ff hierover, ik ben die uitroeptekens nl wel zat, komt er nu nog wel 1 mogelijkheid om dat te veranderen of heeft de webcie gedacht dat het beter was dat niet te doen?

lieve webcie haal dan meteen die lelijke avator van !! weg :lol:

Om het nog iets meer te verduidelijken:

als iemand bij nu online kijkt bij "regio's", zit die persoon op 1 van de 6 interne regiopagina's te kijken.

Zit iemand bij Bekijken van de Regio Oranje pagina (of andere kleur), dan gaat het dus om dat externe stukje.