Ontdek net een heel piepklein slordigheidje: ik heb even de gegevens van mijn ouder gewijzigd ivm hun verhuizing en dan krijg je een heel mooi overzichtje van wat er gewijzigd is. In de eerste regel met de gewijzigde straatnaam moet even een spatie na de oude straatnaam. Anders plakt-ie die aan het woordje 'veranderd' vast.

Voor als je ff niks te doen hebt... :)

Je bedoelt bij de wijzigingsbevestiging?

yep

Ok, maar ben nu ff met de regio sectie bezig; dus dat komt ff helemaal aan 't eind :lol:.

Rossatron schreef: sowieso vind ik de ATV-site mooier

hehe, das nu leuk om te horen!

Maar jullie nieuwe site mag er ook best wezen hoor!

Hoe bevalt jullie nieuwe provider? Wij zijn namelijk ook op zoek naar een nieuwe.

Carloz schreef: Voor Roelienke heb ik nog een vraag: ik zag (via een mailtje die naar zowel de abactis als de webcie gaat), dat je je mobiele nummer tot twee keer toe had gewijzigd. Toch zie ik nu (als je jezelf opzoekt in de online jaarbundel), dat je oude mobiele nummer er nog staat. ... En als je gewijzigd hebt, zoek je dan ff jezelf op in de online jaarbundel? Het moet er dan gelijk goed in staan...

Heb het nog een keer gedaan en nu geeft ie wel mn nieuwe nummer. Dus das geregeld volgens mij

OK, gelukkig, scheelt me weer een speurtocht.

Ik had iets gewijzigd in de hoop dat het nu goed moet zijn, en dat is dus gelukkig zo 8).

It keeps getting better and better!

Nog een vraagje pover de zoekfunctie: is het mogelijk dat die op één of ander manier iets specifieker wordt?

Voorbeeldje: ik was op zoek naar de link over het upgraden van je hotmail-account die zich ergens in de huiskamertopic bevond, maar werd via de zoekfunctie doorverwezen naar de huiskamertopic in het algemeen. En die is 118 pagina's inmiddels.

Via google ging het sneller :).

Was zelfs google.com sneller? Belachelijk!

Nee even zonder gein: google is natuurlijk stukken beter in zoeken dan het softwarepakket phpBB2. Toch vind ik de zoekfunctie heel goed bruikbaar (want die is zeker niet slecht), maar je moet er wel mee om kunnen gaan.

Een aantal aanwijzingen:
1: ik gebruik altijd de optie 'geef resultaten weer als berichten' ipv als onderwerpen (te vinden linksonderin als je bij zoeken bent
2: weet je je bepaalde woorden precies te herinneren? Klik dan de optie 'zoek naar alle woorden' aan (die is behooriljk specifiek, dus heb je een woordje net anders ingevoerd, of stond er nog een woordje tussen, dan vindt hij niets).
3: verder zei je dat het in het huiskamertopic was. We kunnen niet per topic, maar wel per forum zoeken, of per categorie. Dat kan de zaak ook nog aardig inperken.

Met dat in gedachten, had ik met de zoekfunctie van gsvnet.nl de juiste pagina vrij snel gevonden. Zoekterm hotmail 250 en dan zoeken naar alles, weergeven als berichten en hupza, het 3e resultaat, is de gezochte treffer.

Dit kan je misschien helpen om onze huidige zoekfunctie beter te gebruiken. Verder geldt natuurlijk voor google.com dat dat voor veel zaken (zoals ook deze) veel beter bruikbaar is. Google.com heeft zóóóóóveel pagina's in cache waar over dat onderwerp geschreven is; dat vind deze zoekmachine dus zo voor je...

Succes ermee...

Carloz schreef: 1: ik gebruik altijd de optie 'geef resultaten weer als berichten' ipv als onderwerpen (te vinden linksonderin als je bij zoeken bent

Potverdorie, had je dat niet eerder kunnen zeggen :D? Niet de eerste keer dat ik er tegenaan loop, namelijk :).

Bedankt voor de tip.

Kon het niet heel snel vinden, maar anders moet je het maar vergeten, maar was er al gezegd dat als je een bericht quote, waarin al gequote was dat de letterkleur van de eerste quote in wit veranderd?

Omdat de tekst dan in een grijze (?) box staat

We vergeten het wel. :wink:

allerliefste webcie, misschien is het ook al een keer gezegd, maar zou er ook een optie kunnen komen dat je in 'lange' topics snel naar een pagina of 30 terug kunt gaan zonder 30 keer op 'vorige pagina' te klikken. Soms is dat handig

Joehoe!! We zijn nu helemaal verhuisd.

doet het niet meer, want die bestaat niet meer; dus de oude site is definitief passé.

Gister hebben we nog behoorlijk zitten sleutelen aan deze site, zodat de meeste functies vrij aardig werken. Nog niet alles is af, zoals de letterkleuren bij het 2x quoten. Dat komt allemaal nog...

edit: ik zie dat ik na het plaatsen van een bericht, nog doorgelinkt wordt, naar de tijdelijke link van deze site (http://www.gsvnet-nl.nl01.members.pcext ... 9475#69475). Dat is niet meer nodig, ik zal het aanpassen. Ook kan iedereen z'n bookmarks aanpassen: die tijdelijke link is natuurlijk lelijker dan gewoon http://www.gsvnet.nl .

Proost!

Cookie instellingen zijn nu weer veranderd, dus mensen die automatisch inloggen hadden aangevinkt: dat moet je nog maar een keer doen, want dat is de site nu eenmalig even weer 'vergeten'.

Verder kan het noodzakelijk zijn om cookies te wissen bij problemen (als de site de oude en nieuwe door elkaar haalt), maar als ik me niet vergis zal dat mee moeten vallen ivm verschillende naamgevingen.

Veel plezier op de nieuwe site!

Nu al heel veel plezier gehad

Ik hoop dat de Webcie een grapje uithaalt?: Ifes staat onder het kopje 'De GSV'. Nu klopt het wel dat de GSV ongeveer de halve begroting van Ifes regelt, maar mag het alsjeblieft ergens anders komen te staan?
(Stop het weg onder 'Links' of zo.)

Quotetest schreef:
Quotetest schreef: BLAAT
Quotetest schreef: BLAAT
Quotetest schreef: BLAAT
BLAAT

Okay, het quoten ziet er weer een beetje fatsoenlijk(er) uit; maar gebruik het niet zoals ik hier in het bovenstaande doe. Onnodig veel quotes in quotes worden niet gewaardeerd.