KJ schreef: He rolv ...... ik ben alweer te laat. kijk iig even uit met kritiek op de site, de makers hebben zijn er uren en uren mee bezig geweest. Niet leuk als er dan meteen (ongefundeerde) kritiek op is.

Daar ben ik het niet mee eens. Wat ik zei over de site is mijn menig, net als anderen die zeggen dat ze moeten wennen aan de nieuwe site. Ik weet niet wat er verkeerd aan is om te zeggen wat ik zei, daar moet ruimte voor zijn.

En dat van de regio topics niet intern waren, mijn fout dat had ik verkeerd begrepen. Mijn excuses als ik mensen heb gekwetst e.d.

Zit iemand bij Bekijken van de Regio Oranje pagina (of andere kleur), dan gaat het dus om dat externe stukje.

Daar mee was ik dus in de war, maar das nu duidelijk.

rolv schreef: Ik weet niet wat er verkeerd aan is om te zeggen wat ik zei, daar moet ruimte voor zijn.

Natuurlijk mag je een eigen mening hebben, volgens mij is het gewoon niet handig om zulke kritiek te hebben, alleen al omdat mensen veel tijd in de site gestoken hebben. Om die mensen niet tegen het hoofd te stoten.

denk aan antennes.......

:lol:

KJ schreef: Om die mensen niet tegen het hoofd te stoten.

nee dan is het handig om mijn prachtige avatar af te kraken. :wink:

hier is sprake van een mis communicatie ik doelde niet op uw avatar, nee de uwe vind ik erg mooi...

Hypocriet :P

hier is sprake van een mis communicatie ik doelde niet op uw website, nee de uwe vind ik erg mooi...

dat los je toch weer mooi op rolv :lol:

Bakkie Krasse
KJ schreef: volgens mij is het gewoon niet handig om zulke kritiek te hebben, alleen al omdat mensen veel tijd in de site gestoken hebben. Om die mensen niet tegen het hoofd te stoten.

He Lonely, welke is het?:
a) je bent ineens wijs geworden
b) je bent ineens een grappenmaker geworden
kostelijk, zoals jij hier post. :P

Ik vind Henri!! zijn avatar ook heel erg mooi. En de site ook. En de externe feature van de regio's ook. En de regio-topics ook.
Dus ik vind het allemaal wel best.

goed bezig geweest wepski... nog 1 ding: de hover van de links is bijna onleesbaar op het blauwe (main)gedeelte. Dit zou wel een tikkie feller kunnen oid.

thijsmat schreef: nog 1 ding: de hover van de links is bijna onleesbaar op het blauwe (main)gedeelte. Dit zou wel een tikkie feller kunnen oid.
Ik snap niet precies wat je bedoelt. Met hover bedoel je, neem ik aan, de linktekst, wanneer je er met je muis overheen gaat (of erboven hangt), maar bij mij is de achtergrond blauw, en de linktekst oranje; wat hier prima contrasteert. Bedoel je een andere link? Kun je een voorbeeld geven?
Carloz schreef: Ik snap niet precies wat je bedoelt. Kun je een voorbeeld geven?

Inderdaad als je met de muis erover heen gaat, zoals hierboven. Misschien ligt het aan mijn monitor, maar ik denk dat er wel meer mensen zijn met een wat oudere CRT-monitor. (ook een bezochte link is overigens vrij onduidelijk)

Okay dan; dat had ik nog niet gezien. Ik vermoedde dat die ook netjes oranje zouden zijn.

Ik pas het gelijk ff aan.

Zo beter?
Onbezocht en bezocht is nu beide oranje, en de hover is donkerder oranje...

Lieve Webcie,

Ik heb een probleempje. Steeds als ik inlog gaat het de eerste keer fout. Dan moet ik vervolgens nog een keer inloggen maar dan kan ik niet meer zien hoeveel nieuwe berichten er waren sinds mijn laatste bezoek (die staan dan op 0) en kan ik dus ook niet de topics zien met nieuwe berichten (die zijn nu wit ipv oranje). Weten jullie waar dit aan kan liggen?

Groetjes,
Sabine

Mensen,

over enkele minuten, zal de site 5 tot 10 minuten gesloten zijn. Reden: een noodzakelijke update aan de database, waarvoor het (om fouten te voorkomen) vereist is, om de site even dicht te doen.

Excuses voor het ongemak, en misschien tot zo ;).

Okay, hij is weer online. Niet alleen voor gebruikers achter een computer of laptop, maar nu ook voor gebruikers achter hun mobiele telefoon.

Het was ook al op de vorige site geïnstalleerd, en nu ook op deze site: gsvnet bezoeken via WAP!.

Adres: http://www.gsvnet.nl/forum/wap/wap.php

Veel plezier ermee!

Werkt het? <br/><br/><i>Posted from a mobile</i>

Carloz schreef: Werkt het? <br/><br/><i>Posted from a mobile</i>

ja!

Ik moet zeggen: Webcie goed bezig!!! Ziet er allemaal flex uit, en succes met afronden enzo!!!

Alleen zie ik als ik inlog nog steeds geen verschil tussen topics met een bericht dat ik nog niet heb gelezen en andere topics. Hoe kan dat?

Vette shit allemaal... beetje snel antwoorden... waanzinnig.
en... Tof onderschrift Sabine!