Koos L schreef: Wat moet ik doen om uit te loggen? Als ik daarop klik kom ik namelijk bij de forum index terecht.

Firefox probleempje dat alleen bij sommige mensen voorkomt. K zal proberen een eigen gemaakte logout pagina te schrijven. Zou niet al te moeilijk moeten zijn...

Koos L schreef: En waarom staat dat gsvnet-doorstuur-mail-topic nog bovenaan?
Weg ermee...
Koos L schreef: Tot slot vraag ik me af of het ook voormekaar gebokst kan worden om boven elke topicpagina ook neer te zetten in welk topic je zit. (Nu staat er alleen in welke categorie je je bevindt.)
Ehh joahh kan, maar heeft dat toegevoegde waarde? Het staat namelijk ook in de titel-balk (dus héélemaal bóvenin, nog boven 'vorige' en 'volgende', en nog boven de menu's 'bestand' ' bewerk' 'beeld' etcetera van IE of FireFox, dus echt de meest bovenste balk van je browser. (dus in dit topic staat in de titelbalk: "GSVnet :: Bekijk onderwerp - Nieuwe site online!") Dus als je een goede reden kunt verzinnen, wil ik er wel even naar kijken. (voor refreshen, kun je beter rechtermuisknop -> vernieuwen gebruiken lijkt mij), dus laat ff weten wrom je dat graag wilt... #edit: k heb t er ff bij gezet; en 't kan wat mij betreft blijven staan als 't niet de layout uit z'n verband rukt (bij bijv. lange topic titels)... Verder is 't geen linkje, maar dat lijkt me ook niet nodig; refreshen kan met F5.

Okee, ik had niet gezien dat het in de titelbalk stond. Maar het viel me gewoon op, het is af en toe handig om in een keer te zien in welk topic je zit. Geen functionele kwestie of zo...
Ik vind het best zo!

Mensen,

De cookie instellingen zijn weer veranderd. Reden: o.a. Lennert en Koos (en misschien anderen ook) konden niet uitloggen.

Vraag aan deze heren is of ze nu wel kunnen uitloggen.

Verder is de vraag aan anderen, of ze met deze wijzigingen problemen ondervinden. Zo ja, dan hoor ik het graag, en moet e.e.a. misschien terug gezet worden...

Bij mij klopt het nu.

He Webcie,
Vroeger kon je wanneer iemand de [img] functie gebruikt had met een druk op de knop het betreffende plaatje in een nieuw venster openen, zodat je het plaatje ge-unresized kon bekijken. Op het nieuwe forum kan dat niet meer. Ik vond het wel een handige functie, dus mag'tie er weer in? Of is er een reden voor dat dit niet meer werkt?

Van mij mag hij er weer in. Reden dat hij niet werkt, is dat het kennelijk een andere resize mod is. Maar volgens mij moet het er makkelijk in te verwerken zijn. Komt er dus binnenkort weer in...

Done.

Webcie for president!

Hé waar Koos het over had met het uitloggen, daar kom ik ook nog steeds terecht, maar volgens mij ben ik dan wel gewoon uitgelogd. Dus dat zal wel niets uitmaken dan...

Dat klopt. Als je daadwerkelijk wordt uitgelogd, is het goed. Je wordt dan inderdaad naar de 'forum index' verwezen; en ik denk erover om dat te veranderen naar een dooverwijzing naar de frontpage van GSVnet; maar goed, dat is voor later.

Leuke avatar heb je overigens...

Nu is de snelheid weer normaal!

Hé WebCie,

Ik zag tot mijn verrassing een link met 'abonneer op dit onderwerp' en dacht: laat ik daar es op klikken. Nu ben ik op dit onderwerp geabonneerd. Maar wat houdt dat in? Ga ik nu mailtjes krijgen als er hier mensen reageren?

Weer ff afmelden, dus... :)

Ja...
Vooral bedoeld voor mensen die niet zo vaak op de site komen, en bijv. 1 topic graag willen bijhouden. Verder is er functie die er in de buurt staat, en dat is favorieten (staat eronder). Daar kun je topics in opslaan die je bijv. elk bezoek ff wil bekijken, zodat je een favorieten lijstje hebt, en niet aldoor terug hoeft te zoeken.

En @Martijn: soms doettie t gewoon wel goed ;). Mooi is dat he 8).

Op verzoek van Arnold is er ff weer een nieuwe functie ingevoegd (die overigens op de oude site ook aanwezig was): de printer vriendelijke versie.

Er moet nog even een mooi plaatje van gemaakt worden, maar er staat nu in ieder geval een plaatje onderaan elk topic, waar een printer op staat. Klik daarop, en de pagina is printerfriendelijk. Wat ook kan, is je eigen selectie hierin maken, zodat je in een keer een heel topic naar de printer stuurt.....

Succes ermee...

Bedankt voor de moeite, het werkt prima. Dan nog even iets: bij het bekijken van wie allemaal online zijn, zag ik tot mijn schrik dat er de volgende optie bestaat:
Doorzoeken van forums.
Daar kan ik echt niet tegen, maak daar maar fora van. Bedankt!

Ok, misschien kan ik je schrik doen verminderen door te zeggen dat niet de WebCie dat heeft bedacht, maar iemand die zo goed is geweest om de meeste phpBB2 kreten (op die software draaien we) te vertalen. Ik heb het overigens over enkele minuten gewijzigd.

Nog een klein puntje: om op een site van een studentenvereniging bij het profiel nou iemand naar zijn/haar beroep te vragen...

In het verleden stond daar volgens mij 'werk'. Eventueel is vragen naar studie misschien ook een (extra) optie?

Voor regio-commissies:

Via de pagina om de inhoud van uw regiopagina te bewerken, kunt u nu óók naar uw eigen regio mailen. In twee tekstvelden voert u een onderwerp in voor het mailtje, en de tekst, waarna u dit verstuurt, en dit aankomt bij de hele regio.

Scheelt de WebCie weer heel wat af te handelen 'regiomailingverzoekjes', en maakt dat u zelf kunt bepalen hoeveel 'spoed' u zet achter deze mails.

Ga hier als Regio commissie echter wel een btje verstandig mee om, want veel mails achter elkaar, wordt doorgaans niet gewaardeerd.