JP.

Hoera!

Na maanden ontwerpen, vergaderen, keuren, afkeuren, knopen doorhakken, programmeren, testen, bijschaven en nog meer testen is de nieuwe GSV site online!

De Webcie heeft tijd noch moeite gespaard om een nieuwe, frisse en verbeterde website in elkaar te zetten. En naar het resultaat zit u nu te kijken.

Door tijdsdruk is er nog een aantal onderdelen op de site wat nog niet werkt of niet helemaal af is. Hier zijn we van op de hoogte, en de komende tijd hoeft u ons nog niet te berichten over niet kloppende lay-out, niet-werkende links, enzovoorts.
Wij zullen de komende weken/maanden veel op het forum te vinden zijn, om deze makementjes op te sporen en aan te pakken.

We hopen dat jullie hier begrip voor hebben.
Op dit moment is het forum in elk geval volledig werkend, en dat had voor ons de hoogste prioriteit. De rest zal in de loop van de tijd onder handen genomen worden.

Liefs,
De Webcie

Koning David

Mijn complimenten. Wat zit dit er leuk uit. hopelijk krijg ik geen last van al dat blauw.

Kijk als u wilt waar uw medegsv-ers uithangen.....

Hee Postma, wat moet jij bij 'Vet Geheime Dingen'?

Heel strak, webcie!

Jean schreef: Hee Postma, wat moet jij bij 'Vet Geheime Dingen'?
Dat had ik als roddelhoek ingebouwd voor de WebCie. Zeg maar WebcieTalk, maar dan anders benoemd...

Voor mensen die heel veel heimwee hebben: is nog maximaal 48 uur? de oude site. Alle berichten die je er plaatst gaan overigens weg; de nieuwe site wordt nu alleen bijgehouden.

Ik vond t wel ff grappig om em nog ff te laten zien voor de laatste uurtjes, om iedereen afscheid te kunnen laten nemen...

Succes met de verwerking.

ziet er allemaal puik uit webcie!

Compimenten!!!

En nee, veel last van dat blauw zal ik niet hebben...!!! :wink:

Een zeer mooie site. Ik ben overdonderd en razend enthousiast! Op dat punt ook niets dan lof en eerbied voor de WebCie!

Enige nadeel vind ik wel, het is al eerder aangegeven, de gele letter bij de 'actieve onderwerpen' komt volgens mij de leesbaarheid nog niet geheel ten goede.... Wordt hier op korte termijn nog wat aan gedaan WebCie?

Edit: het kan aan mij liggen, maar het ziet er nu al een stuk beter uit. Als dit zo blijft vind ik het ook uitstekend.

RC schreef: Heel strak, webcie!

Wat vind jij dan van het plaatje naast het GSV-logo linksboven?

Maar aardig mooi geworden dit hoor! Ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt (qua functies e.d.)...

ziet er erg mooi uit!

de CvB had nog een verzoekje mbt. de taakbalk. Kan dat nog worden geregeld?

p.s. ik vind ook dat alle berichten weer op nul moeten.

Dat wordt inderdaad nog geregeld. Alle menu's moeten sowieso nog werkend gemaakt worden, dus dan proppen we hem er gewoon tussen.

Yes er zijn nog geen regels!

(Hm, dat betekent ook détournement de pouvoir...)

Ziet er vet gelikt uit. Mijn complimenten!

En volgens mij komt het allemaal wel goed met al die dingen die jullie nog gaan aanpassen. JP ik hoop dat je je tijd nuttig besteed :wink: .

Trouwens om de tijd weer kloppend te krijgen moet je zelf even in je profiel de tijd weer op +2 GHT zetten... (is een tip)

Koos L schreef:
RC schreef: Heel strak, webcie!

Wat vind jij dan van het plaatje naast het GSV-logo linksboven?

Maar aardig mooi geworden dit hoor! Ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt (qua functies e.d.)...

dubbelquoten mag ook weer, tzou tof zijn als elk balkje weer een ander kleurtje heeft.

het ziet er mooi uit hoor, maar het gequote kan ik niet zo goed lezen,ligt dat aan mij of........

Jean schreef: Door tijdsdruk is er nog een aantal onderdelen op de site wat nog niet werkt of niet helemaal af is. Hier zijn we van op de hoogte, en de komende tijd hoeft u ons nog niet te berichten over niet kloppende lay-out, niet-werkende links, enzovoorts.

Wat overigens ook betekent dat u af en toe een compleet uit elkaar gerukt forum zult zien. Dan zit er iemand van de Webcie met de layout te prutsen. Maakt u zich daar vooral geen zorgen over.
8)

't Ziet er erg lekker uit!

Zouden jullie willen overwegen om weer een aparte knop voor de actieve discussies te maken, zodat je in één keer weer terug kunt daarnaartoe? Want 9 van de 10 keer ga je steeds naar de actieve discussies als je aan het forummen bent.

Ook zou het de leesbaarheid ten goede komen, denk ik, wanneer in de lijst met actieve discussies de onderwerpen om-en-om een iets afwijkende achtergrondkleur hebben of gescheiden worden door een heel dun/licht streepje (zoals op het oude forum).

Ik vind 'Logout' niet een heel passende verzamelnaam voor de onderdelen 'Profiel', 'Jaarbunde', 'Dies Natalis', 'GSV Kalender', 'GSV Documenten' en 'Logout'.

Ondanks dit, mijn complimenten voor het vele werk en voor het resultaat!

Blaaaaauw!! :lol: mrem, goed bezig webtoppers!