WebCie voor erelid...

Bedankt, hè!

Als elke klantenservice zo snel werkte... ;)

Heb ik gelijk nog ff een vraagje, nu ik mooi heb kunnen teruglezen of andere mensen hetzelfde probleem hadden: ik moet bij het aanklikken van (bijna) elke discussie opnieuw inloggen. Bovendien geeft-ie dan (ook na het inloggen) bij een aantal topics aan dat die niet te vinden zijn. Zo kon ik niet in het oranje-topic komen, terwijl op het moment dat ik dat probeerde er nog wel een post van Jean bijgekomen was. En nou ben ik altijd zo benieuwd wat die jongen allemaal schrijft... :)

En verder vind ik het nog steeds een hartstikke mooie site.

Hmz, dat soort punten zijn goede punten om nu al aan te stippen. De layout van het forum moet nog flink aan gewerkt worden, maar de 'techniek', dus in- en uitloggen e.d., moet eigenlijk zo langzamerhand wel afgerond worden...

Dus ehh hier wil ik zsm ff naar kijken.

Kun je ff wat meer details geven?
1: Wil je sowieso es ff je cookies wissen? En je cache (temp internet files) misschien komt hij in de knoei met cookies van de oude site
2: kun je zeggen welke browser je gebruikt?
3: log je in mét het vinkje 'log me automatisch in' of zonder, of heb je beiden geprobeerd?
4: zit je in de UB? Of achter je thuis pc?

Klopt het dat je posts nog niet kunt wijzigen?

Nog ff geprobeerd, maar ik krijg weer onderstaande melding:

Het onderwerp of bericht dat je zoekt bestaat niet

En nu heeft Nicolien er gepost... :)

Als ik teveel loop te zeiken, zeg je het maar, hoor :).

Nee zulke punten wil ik wel zsm aanpakken. Ga nu alleen ff offline; ik heb mn post een paar keer bewerkt... Als je ff zoveel mogelijk details geeft, kan ik gerichter zoeken.

edit: ook ben ik benieuwd hoeveel mensen vergelijkbare problemen hebben. Dus wie wordt soms op deze site plotseling uitgelogd? En als u bevestigend reageert, zou u dan ook even mijn vorige post willen bekijken, en de daar gevraagde details willen geven? Dan kunnen we kijken of er een logica in te ontdekken is; en hiervoor iets proberen te bedenken...

Sorry, ik was ook ff offline. Ik heb alle cookies en tijdelijke internetbestanden die ik maar kon vinden verwijderd, maar dat helpt niet. Er zit wel een standaardpatroon in:

  1. Ik log in
  2. Ik ga naar de oranje-topic
  3. Ik moet opnieuw inloggen
  4. Ik krijg de melding dat de topic niet is gevonden
  5. Ik sta nog wel ingelogd
  6. Ik ga naar deze topic
  7. Op het moment dat ik in deze topic kom, sta ik weer uitgelogd
  8. Als ik eerst inlog en daarna op 'nieuw antwoord' klik, moet ik toch weer opnieuw inloggen

Ik heb IE 6.0, log me niet automatisch in en werk vanaf mijn eigen PC. 't Is wel in Assen, tegenwoordig, misschien is dat een verklaring :twisted: .

Nog even geprobeerd via 'automatisch inloggen, maar dat maakt geen verschil...

Sorry, ik kan geen 'wijzig'-knopje vinden.

Edit: en nu staat-ie er in één keer wel :D.

Ook nog even ingesteld dat alle cookies worden geaccepteerd, maar ook dat maakt helaas niet uit.

Ook geen hele strenge virusscanner / firewall lopen? Die je ff 5 minuten uit kan schakelen om te kijken of dat programma e.e.a. blokkeert?

Veel mensen in IE 6 kunnen namelijk wel gewoon normaal surfen zonder uitgelogd te worden, dus ik vermoed toch dat een instelling de oorzaak is.

Heb ook ZoneAlarm, maar die uitzetten werkt ook niet.

Zal het later es ff van mijn vaders computer proberen. Kijken of dat scheelt. Laat het resultaat wel weten...

Overigens kloppen de tijden, geloof ik ook niet helemaal, want er zitten steeds mensen later dan mij te posten die eerder op de lijst komen :D.

Edit: OK, het probleem is opgelost. Het lag dus wel aan ZoneAlarm. Ik had eerst alle beveiligingen daarin uitgezet, maar dat werkte niet. Heb nu ZoneAlarm helemaal uitgezet en dat werkt wel. Had ik natuurlijk ook gelijk kunnen proberen. Sorry. In ieder geval bedankt voor de hulp.

Net overigens (om martins probleem op te lossen) ff alle cookie instellingen veranderd in nieuwe waarden, dus als iedereen uitgelogd werd zojuist, was dat eenmalig, en geen reden tot paniek...

Ha webcie...

Gefeliciteerd met deze enorm gelikte site! Ziet er super uit, helemaal als ik hem nu weer even vergelijk met de oude site. Goed bezig!

Ziet er stoer uit!! 8)

zooo, dat ziet er goed uit zeg!! heb weeer helemaal zin om op de site te gaan koekeloeren.....en dat blauw........geweldig! want blauw is de kern van het vuur :D

Ben nog niet zo handig met de nieuwe site, maar het is wel een mooie!Willen jullie trouwens beinvloeden wat de nieuwe vlag wordt? :wink:

Ik bedoel dit martinitoren links bovenin...

Mooi, mooi. Alleen die actieve topics doen nog wat pijn aan m'n ogen. Ook bij het kwoten gebeuren irritante dingen. 'De webcie is even met de header bezig.' Dat zal dan wel die bovenste menubalk zijn, want zeker het 'De GSV'-balkje dut t nait. Kinderziektes. Vooralsnog ziet het zeker gelikt uit!

PS. Voor de rest sluit ik me aan bij drievoudbovenstaande post (die van Joanne dus...)

Hupsa.

Volgens mij zijn de actieve discussies zo beter te lezen. En het schortcut-menu werkt inmiddels ook.

Kijk, stukje bij beetje wordt het wel bijgewerkt.

Ik hoorde van Tolle dat hij niet in de jaarbundel kon zoeken. Voor wie geldt dat eigenlijk nog meer? (menu optie jaarbundel >> zoeken in de jaarbundel). De bedoeling is dat alle leden en oud leden dit 'mogen', en de rest een melding krijgt dat ze daar geen toegang hebben.

Wie hebben er nog meer onterecht, geen toegang?