Carloz schreef: Ik hoorde van Tolle dat hij niet in de jaarbundel kon zoeken. Voor wie geldt dat eigenlijk nog meer? (menu optie jaarbundel >> zoeken in de jaarbundel). De bedoeling is dat alle leden en oud leden dit 'mogen', en de rest een melding krijgt dat ze daar geen toegang hebben. Wie hebben er nog meer onterecht, geen toegang?

Prima site webcie, ik moest ff wennen maar bij nader inzien vindt ik het een toffe site. Goed werk.

Ik kan trouwens wel iedereen opzoeken in de JB.

ik kan ook wel iets in de jaarbundel opzoeken

Het puntje 'bereikbaarheid jaarbundel' is volgens mij gefixt; anders moeten Tolle en Molema dat maar ff ontkennen.

edit: dit was Roberto onder Stieneke's naam :oops: .

Goed bezig, webcie!

Stieneke schreef: #edit: dit was Roberto onder Stieneke's naam :oops: .

Ik wou net zeggen. Volgens mij heb ik Stieneke nog nooit het woord 'gefixt' horen zeggen danwel zien schrijven.

Heyyy

Ik zie dat de Prescie ook erg bij de tijd is:

Goed bezig!

Actieve oncderwerpen is nu goed leesbaar, maar als je naar 'berichten sinds laatste bezoek' gaat, zijn de lettertjes allemaal geel. Das niet heel handig en leesbaar

Dat klopt, en dat weten we ook.
Maar zoals we al een aantal keer eerder in dit topic vermeldden kost het gewoon tijd om al die dingen aan te passen. Daar zijn we vrijwel iedere dag mee bezig, en op den duur komt dus ook die bewuste pagina aan de beurt.

Dus nog maar eens: niet kloppende kleuren of lay-out hoeven de komende tijd nog niet doorgegeven te worden. Dit zien we zelf ook, maar werken op volgorde van relevantie voor de werking van de site.

Misschien wel een heel rare vraag en misschien al beantwoord:

Als er een prima werkende site is, waarom moet die dan a-la-minute offline, om een nieuwe, niet-helemaal-werkende-site online te gooien? Hadden die laatste dingen niet offline in orde gemaakt kunnen worden, zodat we een site kunnen hebben die helemaal klaar is? M.a.w.: what's the hurry?

Daarnaast ben ik persoonlijk niet echt laaiend enthousiast over deze site. Misschien vond ik de vorige nog wel mooier, sowieso vind ik de ATV-site mooier, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Ons contract bij de vorige host liep af. Als we langer gewacht hadden moesten we weer een heel jaar gruwelijk teveel betalen.

P.s. Dat ICQ-ding van jou klopt inderdaad niet, maar dat is ook een vreemde eend. Daar kijken we nog een keer naar.

Jean schreef: Ons contract bij de vorige host liep af. Als we langer gewacht hadden moesten we weer een heel jaar gruwelijk teveel betalen.

Ok, dankje, dat is idd een hurry. Ik ga weer dondersnel aan het wennen van de nieuwe site, ik kan het mijn ogen nog steeds niet aandoen om het voorop te laten staan... Maar wellicht komt dat nog.

Jean schreef: Dat klopt, en dat weten we ook. Maar zoals we al een aantal keer eerder in dit topic vermeldden kost het gewoon tijd om al die dingen aan te passen. Daar zijn we vrijwel iedere dag mee bezig, en op den duur komt dus ook die bewuste pagina aan de beurt.

Was niet de bedoeling om je op te jagen hoor :wink:

roelienke schreef: maar als je naar 'berichten sinds laatste bezoek' gaat, zijn de lettertjes allemaal geel. Das niet heel handig en leesbaar

Met die 'onbeantwoorde berichten' ga ik nu wel even aan de slag. Dat is eigenlijk gewoon de resultatenpagina van de zoekfunctie (zijn 2 dezelfde resultatenpagina's).

Voor Roelienke heb ik nog een vraag:
ik zag (via een mailtje die naar zowel de abactis als de webcie gaat), dat je je mobiele nummer tot twee keer toe had gewijzigd. Toch zie ik nu (als je jezelf opzoekt in de online jaarbundel), dat je oude mobiele nummer er nog staat.

Bij mij zelf lukken de wijzigingen wel echt, dus zou je het nog ff 1x kunnen proberen? (ik heb namelijk iets in 't script gewijzigd). Jouw wijzigingen worden kennelijk niet opgeslagen.

En als je gewijzigd hebt, zoek je dan ff jezelf op in de online jaarbundel? Het moet er dan gelijk goed in staan...

ik had mijn emailadres gewijzigd, echter ook deze gegevens heeft ie niet opgeslagen in de onlinejaarbunder... ik zie nou alleen dat hij hier onder mijn post wel het juiste emailadres aangeeft... :?

Ja, de jaarbundel staat daar los van...

Ik zal er ff bijzetten dat het kennelijk nog niet 100% werkt :evil:.

De meeste code is gewoon overgenomen...

Nou ja ik kijk er nog wel ff naar zo...

Overigens is pagina (die een paar keer genoemd is) klaar. Ik zal overigens ff de hele zoekfunctie goed maken, want dat is een best veel gebruikte functie (door mij tenminste wel redelijk).

Als ik op de werkbalk bovenaan de site (Home_De GSV_Forum_Intern_Website) op de intern-link klik wordt ik direct uitgelogd. Nu meen ik me te herinneren dat daar op een gegeven moment ook ipv Intern juist Logout stond :?
Is dit een error, ligt het aan mij, of is het gewoon een short-cut om uit te loggen. Ik kan namelijk ook niet zo snel bedenken wat er wel zou moeten gebeuren als je op een knop genaamd Intern drukt zou moeten gebeuren...

Die knop werkt als een soort switch. Als je erop drukt dan switch je als het ware van status. Als je ingelogd bent, wordt je dus uitgelogd. Dan wordt de knop een login-button. En vice versa.

Je moet die knop meer zien als een knop waar je overheen kunt gaan in plaats van erop klikken. In het uitklap-menu staan dan de mogelijkheden voor het interne gedeelte. Er is geen aparte pagina 'Intern'. Alles wat daarop zou moeten staan staat in het uitklap-menuutje.

De term Intern is misschien niet geschikt als knop, maar wel als menu-item. Anders zou je onder het menu-item Logout alle interne items te zien krijgen. En dat is ook een beetje raar.

Snap je? :)

Precies, als je op intern klikt, wordt je uitgelogd.

Eerst stond ipv intern (wanneer je ingelogd was) op die plek het woordje 'logout'. Dat dekt de lading van het menu niet. Toch vind ik het handiger om met 1 klik uit te kunnen loggen, en dat kan door op intern te klikken.

Je klikt dan dus het interne weg ;).

Verder, @ Rossatron:
, nu het nog kan. Over enkele uren (het is onduidelijk wanneer precies, dus vandaar de snelle overgang), gaat de oude site offline...

Rossatron schreef: sowieso vind ik de ATV-site mooier

Commentaar OK, maar je kunt ook te ver gaan...

:)

Idd, ik heb net ff gekeken, maar wat een vieze kleuren hebben ze daar.