ik ben ook overtuigd...

ik vind het zo spannend dat ik zelfs een uur te vroeg uit bed ben gestapt door de zenuwen

Is het Rafael Marquez?

Succes jongens

Bakkie Krasse

oioioi

en wie ist nou?

Maurijn schreef: en wie ist nou?

Rolf

Rolf Wie??

Nicolien schreef: Rolf Wie??

hallo...

ik zie geen uitslag, of kijk ik niet goed? alles goed gegaan

Lennert schreef: www.on3.nl

ja, ik had het gezien. jammer

beuzzie schreef:
Lennert schreef: www.on3.nl

ja, ik had het gezien. jammer

aowieso jammer, slecht ook, verliezen was niet nodig geweest.

Het was Rolf Mijnheer btw....

Henri!! schreef: Het was Rolf Mijnheer btw....

Paars hè...

Maurijn schreef:
Henri!! schreef: Het was Rolf Mijnheer btw....

Paars hè...

nee. oranje met wit en blauwe sokken.

Onze Navigator-vriendjes hebben gevraagd of ze een oefenwedstrijd mogen spelen tegen Oranje Nassau 3. Hoewel we normaliter niet scheutig zijn met het inwilligen van dergelijke verzoekjes, komt het dit keer fraai uit. In deze wedstrijd zal namelijk een aantal spelers worden getest, dat volgend seizoen en plein public acte de présence zal geven in ON3. Er zijn nogal wat mutaties (8 spelers gaan, 7 spelers komen), zodat het elftal een nieuw gezicht krijgt.
Dat is dus voor het eerst te bewonderen aanstaande woensdag! Komt dat zien. We spelen op het kunstgrasveld van de Aclo, vanaf 20.00 uur.

Oproep: we zoeken een scheidsrechter, grensrechter en supporters!

Vanavond is het zover! Om acht uur treden jullie favorieten bij de Aclo aan tegen de NSG'ers. Ik hoorde dat de Navigators sowieso een horde fans meenemen, dus ik hoop dat de GSV daar wat tegenover weet te zetten. Komt allen dus!

We zoeken trouwens nog een vrijwilliger die wil scheidsen.
En om te bewijzen dat het leeft bij de NSG: http://www.nsgroningen.nl/viewtopic.php ... &topic=645 .

sjonge ik heb er zin in
lekker weer voor een prettig voetbalavondje
iedereen komt toch ook? ik heb gehoord dat de zon zo door gaat breken

Wat een teleurstelling, 2-1 verloren. Het is duidelijk nog even wennen aan elkaar. Wel mooi dat er zoveel publiek was, het leek wel een nacompetitiewedstrijd. Supporters bedankt!

Vriend Niels

Word ON3 nu opgeheven?