Hannah schreef: Koos beterschap!!!

Dank je wel! Voor de actuele stand van m'n vinger verwijs ik naar het gastenboek van ON3.nl, daar staat alles ongeveer.

Verder staat er al een wedstrijdverslag en natuurlijk bedankt voor de trouwe support allemaal!

Koos L schreef: Verder staat er al een wedstrijdverslag

hmmm kOm ik eindelijk es een keer kijken word ik niet eens als supporter gerekend.. ow ow Bouke :roll: :wink:

maar Koos veel sterkte met je 'Iron Pink' :!:

Bakkie Krasse
Jessica schreef: hmmm kOm ik eindelijk es een keer kijken word ik niet eens als supporter gerekend.. ow ow Bouke

sorry, mijn excuses. Het is al geregeld.
Zijn er nog meer vergeten supporters?

Jessica schreef:
Koos L schreef: Verder staat er al een wedstrijdverslag

hmmm kOm ik eindelijk es een keer kijken word ik niet eens als supporter gerekend.. ow ow Bouke :roll: :wink:

maar Koos veel sterkte met je 'Iron Pink' :!:

IJzeren rose?

hij zag er toch redelijk rose uit kan ik mij herinneren.. :lol:

Bakkie schreef: Zijn er nog meer vergeten supporters?

Marita vd N, Zwiertje S... :?:

Vriend Niels
Bakkie schreef:
Jessica schreef: hmmm kOm ik eindelijk es een keer kijken word ik niet eens als supporter gerekend.. ow ow Bouke

sorry, mijn excuses. Het is al geregeld.
Zijn er nog meer vergeten supporters?

Je bent mij ook vergeten!

[off-topic]

Hee Robbert, moet je in je onderschrift niet even het stukje van 'modern' veranderen? :wink:

[/off-topic]

Bakkie Krasse
Nylez schreef: Je bent mij ook vergeten!

ik twijfel niet snel aan iemands oprechtheid, maar nu? Wie kan Niels'aanwezigheid be- danwel ontvestigen?

Vriend Niels
Bakkie schreef:
Nylez schreef: Je bent mij ook vergeten!

ik twijfel niet snel aan iemands oprechtheid, maar nu? Wie kan Niels'aanwezigheid be- danwel ontvestigen?

Ik had een lange regenjas aan en een hoed op. Stond in een hoekje.

als het een hele smalle WITTE jas was, en je had een gele vlaghoed op dan heb ik je ergens op de hoek van het veld gezien. Anders moet ik het ontvestigen (tenzij het weer de tweede helft was)

Zaterdagmiddag gaan de mannen van ON3 weer de wei in. Dit keer voor de allesbeslissende wedstrijd om een nacompetitieplaats! Tegen Eems Boys 3, waar eerder dit seizoen moeizaam met 3-1 van werd gewonnen. Het belooft spannend te worden dus!
We spelen om half één op Sportpark Coendersborg. Het is heerlijk weer, dus kom kijken allemaal!

Bakkie Krasse

Om het misschien nog aantrekkelijker te maken: alle spelers (uitgezonderd de keeper) zijn van zuivere GSV-afkomst. Dat moet wel goed spel opleveren.

Daarbij heeft de manager weer een -min of meer- tropische verrassing uit zijn petje getoverd. Komt dat zien!

ah... succes mannen, ik moet met een ander GSVteam op een sportactiviteit staan. Dus ik ben er niet bij, maar houdt me op de hoogte graag. (koos)

die tropische verrassing wil ik wel meemaken, ik kom ook!

Kun je een hint geven Bouke?

ik gok op iemand uit brazilië...

sportpark coendersborg; is dat daar bij de verlengde heereweg?

Nee, waarschijnlijk bedoel jij Be Quick en zo, aan de Esserberg. Sportpark Coendersborg ligt aan het eind van de Helperzoom (die wel paralel loopt met de Verlengde Hereweg).

Bakkie Krasse

ik zei dus een min of meer tropische verrassing. Je mag dan ook denken aan een (iets) minder warm land uit het (noordelijk) Amerikaaans werelddeel. Daarnaast is de verrassing van de week ook bedreven in andere sporten. Verder kan ik nog vertellen dat hij (ja, een man) niet meer een van de jongsten is.
kortom: komt dat zien! 12:30, Coendersborg.

dan moet ik wel komen :wink: