ik zeg: lakse van der Jagt :wink:

haha ja ik ben benieuwd wat de lakse van der jagt aan de volgens hem belabberde kwaliteit van ON gaat doen..? ik zou zeggen: kom iig morgen eens kijken of het niveau in overeenstemming is met je verwachtingen. daarna borrel in onze achtertuin!

Nou ik hoorde dat er een grote aanwas van nieuwe leden heeft plaatsgevonden dus dat ik dit jaar niet aan de beurt kom. Jammer voor het niveau. Ik had jullie graag willen helpen.

Borrel is altijd leuk.

BORREL - BORREL - BORREL - BORREL

ORANJEHUYS - ORANJESTRAAT 38

(het is toch een housewarmingparty ??? :shock: :twisted: )

het is de pre-party/warming-up van de housewarmingparty en vindt plaats in onze achtertuin, en wel aan de radijs 68a. soort van 3e helft zegmaar.
Verder heeft de oefenpot in het stadion van FC Porec zoveel indruk op me gemaakt dat ik een aanbeveling bij de manager heb gedaan...

Koning David

Wat leuk. CSVH is mijn oude voetbalclub.

Hoe laat wordt er morgen vanaf waar weggefietst? Dan fiets ik ook wel ff mee. Ook wel benieuwd naar de prestaties van de nieuwelingen.

Zo rond 18.20 uur uit Vinkhuizen (dan ga ik tenminste die kant op)

Er komt ook een aantal vrouwelijke supporters! (Lees: cheerleaders.)

Steef schreef: Zo rond 18.20 uur uit Vinkhuizen (dan ga ik tenminste die kant op)

Prima, dan ben ik er ook.

Bakkie Krasse
Koos L schreef: Er komt ook een aantal vrouwelijke supporters! (Lees: cheerleaders.)

prima, dan ben ik er ook.

weenyman schreef: ja, ik kom ook wel ff kijken. Lang geleden dat ik bij mijn eigen clubbie ben geweest. Moest er maar es van komen! Skipper, samen fietsen??

Prrrrrrrrrrrima.... ik bel je nog wel!

Bakkie schreef:
Koos L schreef: Er komt ook een aantal vrouwelijke supporters! (Lees: cheerleaders.)

prima, dan ben ik er ook.

zeg interim mentor; helpt dat nou, vrouwelijke supporters?

Bakkie Krasse

Persoonlijk niet echt, maar het is wel leuk.

6-1 hoppa kat in het bakkie

Lekkere wedstrijd! Geconcentreerd, fel, goed coachend, zuiver aan de bal, creatief ook, en met 6 doelpunten in principe makkelijk scorend... Nu al zin in zaterdag!

En supporters: bedankt, het was weer overweldigend!

Bakkie Krasse

amen

Hey broeksma`s boys, goed gespeeld hoor! Twas dan ook wel een erg matige tegenstander, maar desondanks een leuk potje voetbal gezien!

't was mooi...

zozo ambassedeur, daar heb je even geen woorden voor merk ik. Dat is weer eens wat anders dan die preken van de laatste tijd. ;)

Het wedstrijdverslag staat online! Lees het op www.on3.nl !