ON3 ook bedankt. Ik heb voor het (nieuwe) seizoen het volste vertrouwen in jullie. Wat meer conditie, wat meer training. Het komt allemaal goed :wink:

idd

supporters bedankt

Het was weer gezellig als vanouds hoor. Ik weet niet of ik er meer over kan zeggen, maar ach, ookal hebben de NSG een onprofessioneel team, ze kennen elkaar wel wat beter dan de nieuwe selectie van ON3, dus ik geef de moed ook nog lang niet op. Als er een paar keer samen wordt getraind en er is een complete selectie aanwezig dan wordt ON komend seizoen al beter dan het afgelopen jaar was.
Maar nou klinkt het weer alsof ik er verstand van heb... :?
Spelers (en eigenlijk vooral de nieuwe spelers) bedankt!!

Vond het ook gezellig. Goed gespeeld jongens! En dat jullie verloren hebben, ach, tja...

keet schreef: Vond het ook gezellig. Goed gespeeld jongens! En dat jullie verloren hebben, ach, tja...

En ja ik heb blond haar.

Bakkie Krasse
Hannah schreef: Spelers (en eigenlijk vooral de nieuwe spelers) bedankt!!

Heeft de oude garde nu alweer afgedaan?

ow, is er een op zn pik getrapt hoor. shit zeg, die twee helften waren niet best maar die derde helft deed me toch de das om. wel tof dat er zoveel supporters waren.

Eerste en tweede helft waren idd nog voor verbetering vatbaar. Qua derde helft zitten we echter direct op topniveau!

tsja....

krakrak schreef: Qua derde helft zitten we echter direct op topniveau!

Ik heb ook andere geluiden gehoord :?

Mwah, de eerste helft van de derde helft was relatief duur met Amsterdammers voor 2 euro. De tweede helft van de derde helft vond ik daarentegen briljant met halve liters voor 1,5 euro. Op een hoger niveau kon het gisteravond niet, zelden zo brak m'n bed uitgekomen en een uur te laat op m'n werk gekomen.

En supporters bedankt natuurlijk! Tof dat er zoveel mensen waren en ach, ik vond het niveau zo slecht niet. Het was een leuke wedstrijd en het kan alleen maar beter worden!

jongens jongens verloren????????

dit gaat werkelijkwaar nergens over. Had ik toch ff langs moeten komen.

heb je met schoffelen ook zulke praatjes?

Eindelijk! De heren van Oranje Nassau 3 mogen het seizoen 2005-2006 officieel aftrappen. Dit zal onder optimale omstandigheden gebeuren op de velden bij CSVH uit Hoogkerk. We verwachten flink wat supporters om ons naar de eerste beker-overwinning te schreeuwen.

Hoewel de selectie lang niet fit en compleet is lijkt het erop dat we een uitstekend elftal neer kunnen zetten. Tel daarbij op dat het prachtig weer wordt (25 graden) en dat Hoogkerk op 10 minuten fietsen van Vinkhuizen ligt, dus reden te over om het mee te maken!

De bekerontmoeting tegen het tweede van CSVH zal dinsdag beginnen om 18.45 uur en staat (voor de hooligans) onder leiding van de heer R. van der Land.

(Kijk ook op www.on3.nl )

ik denk dat ik wel ff langs kom.... heb wel zin in een potje voetbal kijken!

ja, ik kom ook wel ff kijken. Lang geleden dat ik bij mijn eigen clubbie ben geweest. Moest er maar es van komen!

Skipper, samen fietsen??

Het doet me deugd dat er morgen mensen gaan kijken. Ik weet mij te herinneren dat de vorige uitwedstrijd tegen CSVH er welgeteld twee supporters langs de lijn stonden. Ik hoop van ganser harte dat de wedstrijd morgenavond beter is. Het ging toen dramatisch met een (het doet me zeer om te zeggen) blunderende verdediging, falend middenveld en onervaren spitsenkoppel. De zon schijnt morgen echter over de velden, de ervaring leert dat de spelers van ON3 dan beter presteren. Ik heb vooral hoge verwachtingen van enkele nieuwelingen, kijken of ze deze kunnen waarmaken. CSVH heeft trouwens een mooi complex met een uitstekende kantine, ook voor de rust een aanbeveling waard dus. Concluderend: komt allen :wink:

p.s. ik geniet nog steeds van internet op de werkplek...

Maar ON is tegenwoordig toch ontzettend slecht. waarom zou je dan nog gaan kijken. Mensen, jullie hebben toch wel wat beters te doen!!

haha, van der jagt. Tof dat je ook even komt kijken hoe het er aan het begin van het seizoen voorstaat.