Hannah schreef: [..] Hmm, ik WAS stellig van plan te komen kijken naar mijn HELDEN, maar dan wil ik eigenlijk wel gewoon voetbal zien. Niet van dat gekleum en gewissel omdat je toevallig koude voeten hebt... Maareeuh...met bevroren gras, werkt die polletjestactiek (van die wedstrijd tegen Lycurgus 4) extra goed...

zo win je inderdaad nooit...

en zo helemaal niet...

met die foto's in je ook niets denk ik
...
maak dan geen foto's

Bakkie Krasse

het was slecht, dat geef ik toe. Maar deze sfeerimpressie slaat alles.

Robbert schreef: met die foto's in je ook niets denk ik ... maak dan geen foto's

gelukkig heb ik ze niet gemaakt...was jij dat niet?

het was slecht, dat geef ik toe. Maar deze sfeerimpressie slaat alles.

ja sorry, de goede foto's waren iets te groot om dr ff snel op te zetten

Nou... ik vond het anders...eeuh...gezellig!!
Respekt voor de vlaggers dan
:winner2:

beuzzie schreef: gelukkig heb ik ze niet gemaakt...was jij dat niet?

Het was Lennert... maar de lens was nog vies denk ik.

ON3 pyjama-party de allergekste!!!

waren jullie het?! ik dacht al: Waarom zijn er zoveel mensen in Huize Johan? Leuk zeg! Dat Krakert en Mark dr nog zn in hadden na zo'n wilde nacht...

het leek meer op de eerste borrel van een willekeurig jaarverband als je het mij vraagt. Toch respect dat jullie het nog een tijdje 'uitgezongen' hebben zonder bier.

oja Mark, dacht je dat als ik om 2 uur geen bier voor jullie heb ik misschien om 2.30u wel bier voor jullie zou hebben ofzo?

Adwin schreef: om 2 uur geen bier

Mmmmm jammer. Alhoewel; in een pyjama hoor je een warme kop chocolademelk te drinken (natte gekamde haartjes- je kent het wel )

Kiffen schreef: Dat Krakert en Mark dr nog zn in hadden na zo'n wilde nacht...

idd, respect!

wel een beetje jammer dat ze (koos en mark) mij om 4.00 uur wakker bellen om te zeggen wat voor een bende et wel nie op Jurrians kamer is.. :roll: :lol:

Ook een beetje jammer dat ze mij om ook rond die tijd bellen om te vertellen dat ik moet gaan slapen...Nou dat heb ik gedaan hoor..dankjulliewel..
(volgende keer zal ik wel slapen hoor...dan is het grapje zeker leuker?? :shock: :P )

Adwin schreef: oja Mark, dacht je dat als ik om 2 uur geen bier voor jullie heb ik misschien om 2.30u wel bier voor jullie zou hebben ofzo?

Nee, maar ik was nog vergeten te vragen of je ook niet iemand wist die wel bier zou hebben

ON3 de gekste! Om 2 uur geen bier, en dat voor een voetbalteam. Wat een stunt! :lol: :wink:

Okee, ik streep weer iemand van de potentials-lijst af. Heel dom zeg.

(Overigens zijn de flessen wijn en passie van een vriendinnetje van een bepaalde speler soldaat gemaakt. Droog stonden we dus allerminst.)

ik denk dat het voorzienigheid was dat er op een gegeven moment geen alcohol meer te vinden was, anders was ik volgens mij het hele weekend blijven bloeden...

Jessica schreef: [..] idd, respect! wel een beetje jammer dat ze (koos en mark) mij om 4.00 uur wakker bellen om te zeggen wat voor een bende et wel nie op Jurrians kamer is.. :roll: :lol:

zozo en dat hoor ik nu pas... ik geloof dat ik mijn huisgenoten maar eens ff een passende straf moet gaan geven... :angry:
beetje op mijn kamer feestjes geven als ik kermend van de pijn in het ziekenhuis lig...

Alle fans opgelet: we mogen weer! Zaterdag trappen we voor het eerst in 2005 weer af...
We spelen om 14:30 uur in Bedum, tegen CVVB3. Kom ons supporteren!

Omdat het nog steeds niet is afgelast gaan we er maar van uit dat ON3 morgen gaat voetballen! En wel in Hoogkerk (inderdaad, naast Vinkhuizen), tegen CSVH 2! Kom allemaal supporteren, nu de helden van Oranje Nassau zo dichtbij spelen. We trappen af om 14:30 uur.

Koos L schreef: Omdat het nog steeds niet is afgelast gaan we er maar van uit dat ON3 morgen gaat voetballen! En wel in Hoogkerk (inderdaad, naast Vinkhuizen), tegen CSVH 2! Kom allemaal supporteren, nu de helden van Oranje Nassau zo dichtbij spelen. We trappen af om 14:30 uur.

Lekker mijn debut......