Als je speelt natuurlijk... Maar als dat gebeurt verdient dat wel een paar cheerleaders langs de zijlijn. Wie o wie?

misschien ik wel. Mag ik dan jouw korte rokje lenen?

t spiet mie. als ik in de buurt was geweest was ik zeker ff komen zingen en springen. succes

Stephan bedankt!

Koos L schreef: Stephan bedankt!

ON3 ook bedankt. Ik heb me wel weer vermaakt langs de lijn. Het spel was beroerd, en er zijn dan wel geen goals gescoord ik heb dan toch het dieptepunt van de afgelopen drie week mogen aanschouwen. :wink:
Ik kan nog steeds pissig worden als ik terugdenk aan die uitgelaten gasten aan de tafel naast ons. Vooral die keeper: echt geen porum.

En Buffy: de volgende keer zal ik harder schreeuwen :oops:

HE das jammer dat ik dat nu pas lees. Maar binnenkort kom ik ook weer kijken hoor...stephan, op hoeveel sta je nu? Telt mijn aanwezigheid bij de ONdag ook mee???

Hannah schreef: stephan, op hoeveel sta je nu? Telt mijn aanwezigheid bij de ONdag ook mee???

Ik heb geen flauw idee. Dat moet je aan de mannen van de statistiek vragen. Ik heb in ieder geval vier uitwedstrijden meegemaakt. Maar het gaat ook niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit. Ik denk dan ook dat wanneer jij weer langs de lijn staat de heren een stuk beter gaan presteren. Volgens mij geldt dat trouwens voor vrouwelijk schoon in het algemeen :roll:

Voor alle supporters (van dagjesmensen tot harde kern) : zaterdagmiddag voetbalt Oranje Nassau 3 tegen The Knickerbockers 5. ON3 vecht voor een plaats bovenin de competitie en het is welbeschouwd de laatste kans om nog een gooi te doen naar het kampioenschap. TKB5 staat namelijk bovenaan en wist in de vorige wedstrijd ons op 2-2 te houden.

Ik roep iedereen op om ons vanaf 12:30 uur te ondersteunen! Het wordt heerlijk weer (15 graden) met een laf zonnetje erbij, reden temeer om onze eerste thuiswedstrijd van 2005 bij te wonen!

Tot zaterdag!

Ik wil.... maar helaas...

Sorry...helaas, dan kan ik niet. Heeeeel veel succes morgen. Zaterdag 2 april tegen Lycurgus ben ik er weer bij. I promise!

Puike wedstrijd mannen! Hard gewerkt, bij vlagen goed gevoetbald en een terechte 1-1 eindstand tegen een goed spelende koploper. Ik denk dat we tevreden mogen zijn.

TuttieRuthie

Tof! Was ook wel weer es nodig, misten jullie mijn grote broer een beetje ofzo?? :P

Ja, het was zeker een prima wedstrijd en de uitslag was ook wel terecht... Goed ook voor de teamspirit!

(Truttitrutti, je broer deed mee en we kunnen ´m inderdaad niet missen... Maar de volgende keer als hij schiet via een polletje moet hij wel de onderkant lat van de lat uitkiezen en niet de bovenkant. ) 8)

Supporters bedankt he!

Ja bedankt joh! Eervolle vermelding in het wedstrijdverslag volgt...

TuttieRuthie
Koos L schreef: Ja, het was zeker een prima wedstrijd en de uitslag was ook wel terecht... Goed ook voor de teamspirit! (Truttitrutti, je broer deed mee en we kunnen ´m inderdaad niet missen... Maar de volgende keer als hij schiet via een polletje moet hij wel de onderkant lat van de lat uitkiezen en niet de bovenkant. ) 8)

Tsja, het is niet altijd feest he!!! Vond ie zelf ook wel jammer :)

kunnen we niet regelen dat we al onze thuiswedstrijden op dat veld spelen, die polletjes hebben ons tot nu toe nog geen windeieren gelegd.. (lees: lycurgus thuis)

Voor alle supporters (van dagjesmensen tot harde kern):

Zaterdagmiddag voetbalt Oranje Nassau 3 om 14:30 uur tegen koploper Lycurgus. ON3 vecht voor een plaats bovenin de competitie en het is welbeschouwd de laatste kans om nog een gooi te doen naar het kampioenschap en het gat naar de top te verkleinen tot 2 punten.
De vorige wedstrijd was overigens die na de dies: een zwaarbevochten 4-3 overwinning...

Ik roep iedereen op om ons vanaf 14:30 uur te ondersteunen! Het wordt heerlijk weer (18 graden) met een heerlijk zonnetje erbij, reden temeer om deze topper bij te wonen! Daarbij komt nog het mooiste: de wedstrijd wordt gespeeld in Vinkhuizen (inderdaad, daar bij het tunneltje)!

Dus tot zaterdag!

Koos L schreef: Voor alle supporters (van dagjesmensen tot harde kern): ... het mooiste: de wedstrijd wordt gespeeld in Vinkhuizen (inderdaad, daar bij het tunneltje)! Dus tot zaterdag!

ik kan voor de rest overal wel inkomen, maar dat laatste slaat alles.

Robbert schreef: [..] ik kan voor de rest overal wel inkomen, maar dat laatste slaat alles.

maar ondanks dat, of misschien wel juist dankzij dat, ben ik er denk bij