Vooruit, voor Robbert pas ik het even aan:

Zaterdagmiddag voetbalt Oranje Nassau 3 om 14:30 uur tegen koploper Lycurgus. ON3 vecht voor een plaats bovenin de competitie en het is welbeschouwd de laatste kans om nog een gooi te doen naar het kampioenschap en het gat naar de top te verkleinen tot 2 punten.
De vorige wedstrijd was overigens die na de dies: een zwaarbevochten 4-3 overwinning...

Ik roep iedereen op om ons vanaf 14:30 uur te ondersteunen! Het wordt heerlijk weer (18 graden) met een heerlijk zonnetje erbij, reden temeer om deze topper bij te wonen! Daarbij komt nog het mooiste voor de mensen die in Vinkhuizen: de wedstrijd wordt gespeeld in Vinkhuizen (inderdaad, daar bij het tunneltje)!

Er is al een aantal mensen dat sowieso komt supporteren, dus het kan ook nog wel eens gezellig worden! Be there!

Ik ga er ook zeker zijn, ben nu al gespannen...

Ik voel dat deze wedstrijd de beslissende van het jaar gaat worden. Straks in de zomer zullen we tegen elkaar zeggen: "Weet je nog, die ene wedstrijd tegen Lycurgus, als we die toen niet gewonnen hadden, waren we nooit kampioen geworden...

Leuk zo'n feestje, levert bijzondere toezeggingen op... Lennert, Robbert en Jurrian gaan elk met een krat bier langs de kant zitten, als ik het goed heb ondersteund door Harry en ook Vanderbos geloof ik. Verder gaat Sietske een flesje wijn wegtikken langs de zijlijn, en Evaline ging kijken in het gezelschap van een fles rosé. Verder weet ik van Reinier en Breunis dat ze komen kijken. O ja, Inge (van Harmen) komt ook en als Gerie is uitgeslapen komt ze ook... En goeie kans dat Jaap B. komt en Alinda heeft geloof ik ook toegezegd. En misschien komt Rolf ook. Wie volgt?

Koos schreef: bla bla

wordt het toch een beetje de dag van de beloftes... ik ben derbij hoor!
als ik soos op tijd heb schoongemaakt :s

Succes mannen.

Helaas.

Maar ik heb me toch wel vermaakt. Hoogtepunt van de wedstrijd vond plaats bij de dames op het naastgelegen veld. Coach: 'Yvonne, blijf bij je dame!' Yvonne: 'Hou toch je bek'.

Alle supporters bedankt! En geloof maar dat we ons schamen... Voor zoveel fans geen fatsoenlijke wedstrijd kunnen leveren. Maar ja, jullie hebben wel lekker in de zon gezeten...

Kom ik in Stiens vanmiddag, wie loop ik daar tegen het lijf in de kleedkamer? Juist, Matthias Eschbach voormalig sterspeler van ON3 die een uitwedstrijd speelde met Leeuwarden Zwaluwen(?), de wereld is klein.

Koos L schreef: Alle supporters bedankt! En geloof maar dat we ons schamen... Voor zoveel fans geen fatsoenlijke wedstrijd kunnen leveren. Maar ja, jullie hebben wel lekker in de zon gezeten...

tja, trek het je niet zo aan
het was een brok ervaring waar jullie tegen speelden; misschien dat het over 25 jaar beter wil

kan alsjeblieft de titel van dit topic veranderd worden??? vooral dat van topper dat slaat namelijk nergens op, zo`n matige tot slechte tegenstander en dan zelfs nog zo blamerend verliezen..tsss :cry:

nog ff alles op een rijtje:

er werd wel hard gewerkt...

fc bijdehand was ook aanwezig

supporters genoeg. enthousiasme straalt eraf

bij ryco ook. waarom ie nou de heletijd naar t naast gelegen veld keek? :roll:

er werd ook nog gevoetbald

en gewisseld...jos beterschap

Jurrian schreef: kan alsjeblieft de titel van dit topic veranderd worden??? vooral dat van topper dat slaat namelijk nergens op, zo`n matige tot slechte tegenstander en dan zelfs nog zo blamerend verliezen..tsss :cry:

De nummer 1 tegen 3, als dat al geen topper meer is... Bovendien speelden we tegen de best voetballende ploeg uit onze competitie, dat noem ik niet matig tot slecht.
Maar dat van het blamerend verliezend klopt helaas wel...

Op zijn de statistieken (lees: supportersopkomst) op de site geplaatst.

En voor de trouwste supporters:
We voetballen zaterdag op Sportpark Coendersborg tegen Viboa 3. De Winsumers staan op gelijke hoogte met ON3; de vorige wedstrijd kende geen winnaar: 3-3.
Gezien ons moeizame spel van na de winterstop kunnen we alle steun gebruiken! Voor een spannende voetbalwedstrijd zaterdag dus om 12:30 uur bij Oranje Nassau. Tot dan!

Bhump

lekkere voorbereiding op deze wedstrijd, dat moet wel een beter resultaat zijn dan toen tegen de (huidige) nummer één, toen na de dies....

Was een goed bezocht amicaal-bezoek-activiteitje... heb niet eens kunnen onthouden hoeveel mensen er waren. Zelfs van die Delft lui... en nog winnnen ook. Mooi hoor.

jongens gefeliciteerd met de overwinning !

Hey eindelijk weer een gewonnen wedstrijd. Vanaf nu gaat het alleen maar weer bergopwaards. Ik weet het zeker! Alhoewel... Koos beterschap!!!

Bakkie Krasse

hoi Koos, je moet de agenda even aanpassen. We spelen 23 april niet tegen de Heracliden, maar tegen eemsboys thuis. De KNVB heeft alles door de war gegooid.

Ik ben trots op jullie. Ik vind het wel mooi dat er een 'vaste'vlaggenist uit Kampen is. Die van de Kamp heeft toch maar weer mooi twee wedstrijden gevlagd. Nog even en half amicaal Nederland heeft (nadat eerder ook de praeses der VGST) de stok in handen heeft genomen ON3 geprobeerd te bevoordelen. Wellicht moet ik het toch nog een keer gaan proberen :) Maar aan de andere kant: de huidige plaats langs de lijn bevalt ook prima... Wat water in de buurt: helemaal uitstekend.