Morgen om 12:30 speelt ON4 de eerste thuiswedstrijd van het seizoen. Een bekerwedstrijd om precies te zijn. Met als nieuwelingen Lennard Winters, Amse Moesker, Rik Huttinga en Michiel Kuizinga (ATV).

Webcie, kan Harm Verschuren of Lennard Winters beschikking over dit topic krijgen, zodat hij de titel kan veranderen, zodat ik dat niet meer hoef te doen?

Morgen:
ON 4 - ONT 2
(Oranje Nassau - Opeinde)

Het wordt lekker weer, dus kom gezellig kijken! Aftrap is om 12:30 uur!

Paula Lunenborg

Voetballen jullie écht om de twee weken thuis? Want dan kom ik over een maand kijken! en dames met mij..

Check het en synchronize!

Paula Lunenborg

wauw; super bedankt!

4-1 gewonnen. supporters bedankt!

't was voor eerstejaars trouwens verplicht!

Alleen Robert heeft zijn stempeltje gehaald...

Noem die jongen alsjeblieft Modderman. Ik heb namelijk geen stempel gehaald.

Paula Lunenborg
Fleurke schreef: 4-1 gewonnen. supporters bedankt! 't was voor eerstejaars trouwens verplicht!

Toppers! Echt goed! Dat betekent dus theoretisch dat je alles kunt winnen, omdat ze bovenaan stonden. :D

Morgen weer! We spelen thuis en de aftrap is om 12:30 uur..

Eerstejaars verplicht!

Voor Berend hoef je niet te komen!

Zaterdag spelen we thuis tegen Be Quick Dokkum, aftrap is om 12:30 uur...

Eerstejaars verplicht!

Zaterdag wordt er door ON4 gevoetbald op de ACLO tegen The Knickerbockers 4. Buiten het feit om dat de biertjes erg goedkoop zijn en TKB - ON4 altijd spektakel oplevert is het ook gewoon erg dichtbij. Komt dus vooral even langs om je keeltje kapot te schreeuwen voor ons, we hebben de punten nodig. Mocht je nog willen weten wie bijvoorbeeld momenteel topscoorder is, kijk even op www.on4.nl

Eerstejaars verplicht!

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... en/4056536. Het weer van morgen krijgt een 9 mensen, lieve mensen. Met jullie als 12e man moeten we zeker een driepunter kunnen maken. We rekenen op jullie! Oja, de topscoorderlijst vertekent wel een beetje, iets met penalty's. En niet alles wordt opgeschreven. Eigenlijk is Amse topscoorder.

Lekkere site ook, een 10 voor 12 graden.

Even voor de duidelijkheid:
De topscoorderslijst klopt inderdaad niet. Zelfversierde penaltys zouden dubbel moeten tellen.

Theo schreef: Even voor de duidelijkheid: De topscoorderslijst klopt inderdaad niet. Zelfversierde penaltys zouden dubbel moeten tellen.

Dan zou Michel nog steeds boven je staan na zijn zelfversierde penalty van zaterdag.

In your face.

Komt u de manken en de kreupelen die ook aan de kant staan toch vooral even bijstaan.

TheoSikkema
Michel schreef: Zaterdag wordt er door ON4 gevoetbald op de ACLO tegen The Knickerbockers 4. Buiten het feit om dat de biertjes erg goedkoop zijn en TKB - ON4 altijd spektakel oplevert is het ook gewoon erg dichtbij. Komt dus vooral even langs om je keeltje kapot te schreeuwen voor ons, we hebben de punten nodig. Mocht je nog willen weten wie bijvoorbeeld momenteel topscoorder is, kijk even op www.on4.nl Eerstejaars verplicht!

Michel, als je in plaats van een hoop te schreeuwen nu gewoon eens zou zeggen waar en hoe laat, dan konden mensen misschien eens komen kijken.