12 uur piemol. Als je op ON4.nl kijkt voor de topscoorder, ken je gelijk zien rechtbovenin wie de aankomende tegenstander is en hoelaat.
Tot zo Theo ;)

Zaterdag. 12.30 uur. ON4 - Opende 2. Het belooft een spektakel te worden. Hier moet je bij zijn. Eerstejaars verplicht.

okkeoosterhuis

JOngens ,als ik de laatste wedstrijden zo zie zou ik jullie willen aanmoedigen om de discipline op te brengen om consequent te trainen en bij wedstrijden er echt voor te werken. Indertijd zaten wij ook in de tweede klasse en wil je daar in blijven dan heb je die scherpte nodig.

Leert de geschiedenis.

Theo schreef: Zaterdag. 12.30 uur. ON4 - Opende 2. Het belooft een spektakel te worden. Hier moet je bij zijn. Eerstejaars verplicht.

Wat een schijttijd om te voetballen zeg

7 - 3 gewonnen. Supporter, Norbert en Hugo bedankt!

Lachen filmpjes :), lekker kopballetje nummer 9.

Ik wist dat bij de C'tjes een goal van dik 7m breed een uitdaging is, maar dat dat ook voor dit niveau een probleem voor de keeper is wist ik niet.

Zaterdag spelen we thuis tegen Broekster Boys 2. Komend weekend zijn we allemaal in Groningen, dus iedereen is verplicht om te komme kijke!

Tot zaterdag!

12:30 uur

p.s. zie www.on4.nl voor het wedstrijdverslag van afgelopen zaterdag!

JøhnDylån

Lekker gedaan jongens!
Was die groene man in het doel de scheidsrechter ofzo?
Heb hem niks zien doen.

Morgen om 12:30 speelt ON4 thuis op het kunstgras tegen Drachster Boys. Uitgelezen mogelijkheid als supporter om de godenzonen naar winst te schreeuwen.

Drachster Boys? Leuk! Tegen welk team?

It tredde