Fleurke

ON4

Uhhuh

ik ga mn best doen

Hee en natuurlijk kom ik ook gewoon, als dat nog het vermelden waard is.

Als het vannacht (hard) regent, en morgen droog is kan het bijna niet anders dan dat ik er ook ben.

Gaat morgen denders hard regenen, hoop dat het doorgaat...

hoop ik ook, voordat ik ga klussen bij de happie ff een wedstrijdje kijken, komtumaar, kan niet misgaan morgen! :)

K%S aka Boter... 60B schreef: Gaat morgen denders hard regenen, hoop dat het doorgaat...

gaat het door? heb geen zin om te komen voor piet met de korte achternaam

In Frieschepalen hebben ze het afgelast, in Buitenpost twijfelt men nog ( hoe is het mogelijk :shock: ). De A-jeugd van FC Groningen en SC Heerenveen gaat niet door. Gokje, ON3 gaat wel door?

Supporters......HELDEN

het is helaas afgelast. :(

ON3 speelt om half drie net buiten Groningen tegen Gorecht. Kom uw favoriete voetballers de steun geven die ze verdienen. De koppositie ligt in het verschiet, dus komt allen naar Haren zaterdag!

Supporters bedankt!

zo zie je maar weer,... des te meer (ex) GSV in de ploeg.. des te beter de score :P

hee koos es eventjes een vraag, ik krijg net een kamer aangeboden en ben wel van plan daar op in te gaan. maar nou zit ik met een probleempje omdat ik thuis nog mn A1 kampioen probeer te laten worden. om een lang verhaal iets korter te maken, zou ik met ON3 kunnen meetrainen als ik in groningen kom wonen?

Ga ik ff overleggen, je hoort het snel!

K%S aka Boter... 60B schreef: Ga ik ff overleggen, je hoort het snel!

Ik heb ook al met Bouke overlegd, ik kom binnenkort ook trainen. Donderdag? Mijn kicksen zijn al ingevet.

Goezo!
Maar bij Arend gaat het om permanent meetrainen. Los van het feit of wij dat wel relaxed vinden, moet de club officieel ook toestemming geven volgens mij.

wat een formaliteiten allemaal maar tis idd permanent
ben ook wel even benieuwd op wat voor dag(en) jullie trainen.
mn eigen trainer zat al te zeuren dat ik als ik met een andere club wil meetrainen, op een hoger niveau moet meetrainen maar ik schat ON3 natuurlijk veel hoger in dan mijn hoofdklasseteampje. khoor t nog van je koos, en oja mocht dit allemaal doorgaan etc, zou ik mij volgend jaar volledig bij on3 willen aansluiten want kheb nog lang geen zin om mijn voetbalcarriere te staken. maar da's toekomstmuziek eerst maar es kijken of trainen lukt

Bakkie Krasse

hela hola,

Wat gebeurt hier allemaal voor raars? Het gaat er niet om of jij bij ons wilt, het gaat erom of wij jou willen!
Inmiddels is er een aardige potentiallijst, dus zeg ik tegen iedereen (met name de novieten) dat het lang niet zeker is of je er volgend jaar bij kan. Wel zullen we veel nieuwe mensen nodig hebben, edoch vind er wel een zekere selectie plaats. Plus dat ook ATV onze visvijver is van jong talent.

Ga dus niet roepen dat je volgend jaar in ON3 speelt, want er zijn vele kandidaten en het heeft geen zin om onnodig teleurgesteld te raken.

Uw manager ON3.

ps. kom morgen wel even gewoon kijken. 12:30 thuis. lachen, allemaal van die jongetjes in korte broek met bevroren benen (en misschien nog wel meer).

je sais, dat snap ik ook wel.
mag toch wel een btje naief zijn ofnie dan?
maar ik neem aan dat meetrainen minder problemen geeft dan volledig bij on3 spelen, of heb ik dat mis?
mocht dat meetrainen doorgaan (natuurlijk onder voorbehoud) dan merk je vanzelf wat voor vlees je met mij in de kuip hebt en of ik volgend jaar in aanmerking kom.

Bakkie schreef: allemaal van die jongetjes in korte broek met bevroren benen (en misschien nog wel meer).

Hmm, ik WAS stellig van plan te komen kijken naar mijn HELDEN, maar dan wil ik eigenlijk wel gewoon voetbal zien. Niet van dat gekleum en gewissel omdat je toevallig koude voeten hebt... Maareeuh...met bevroren gras, werkt die polletjestactiek (van die wedstrijd tegen Lycurgus 4) extra goed...