helemaal mee eens, lekker hoorrr!

relaxed hoor!! Sunworshipper is ook een lekker nummertje! Trouwens In my arms is ook gejat.. van zo'n lekkere jaren 80 plaat..

Ik vind emotion 98.6 ook erg goed.

wat te zeggen van drop the pressure

Jean schreef: Lekker nummer, maar wel enorm gejat van Charly Lownoise & Mental Theo - Party (Acid Party).

of andersom...

Jean schreef: Overigens heb je hier heel niet zo'n sterk gestel voor nodig hoor. Met name de suffe trance-violen zijn bedroevend.

ooww je moet deze hebben:

voodoo & serano (house of pain rave) - blood is pure (pumpin' club mix)

de soundtrack van blade. die s wat sneller etc. best listened in the mix by paul van dyk:
paul van dyk - live @ innercity, amsterdam rai (2003-12-20) (ongeveer -29mins). eigenlijk moet je gewoon die mix downloaden. die s nog weer veel beter.

trouwens als je nog wat experimental spul wilt hebben: dj spooky is soms best tof, wel wat wazig.

wie weet er nog een paar hele lekkere zomernummertjes? beetje carribean summersongs ofzo

beuzzie schreef: wie weet er nog een paar hele lekkere zomernummertjes? beetje carribean summersongs ofzo

rune - calabria.mp3

trouwens wie de gabriel & dresden mix van andain zo goed vond, t lag niet echt aan gabriel & dresden... andain zelf is gewoon n toffe band

ARD schreef: Trouwens In my arms is ook gejat.. van zo'n lekkere jaren 80 plaat..

Kim Carnes - Bette Davis Eyes inderdaad.
Maar je hebt jatten en jatten. Sommigen komen er gewoon mee weg. Pet Shop Boys bijvoorbeeld ook, met Always On My Mind. Zulke nummers kunnen gewoon.

Nog een lekker zomers nummer: Flexy - Paris Latino
En natuurlijk de Chillhouse Mix CD's van Café del Mar.
Waarop onder andere staan:
C&M Productions ft. Marcel - True House (Jask's Deep House-Apella)
Solar House - Got 2 B U
Mettle Music - Tranquility (Original Mix)
Enzovoorts.

wouter schreef: of andersom...

Weet je wel hoe oud Party is. Toen hadden ze nog niet eens van Hardtrance gehoord.

wouter schreef: rune - calabria

Niet goed. Vind ik.

Leuk zomernummertje: Summer's Here - Magnus

vind jij misschien zelfs ook wel leuk Jean :)

Hed Kandi cd's zijn ook echt geweldig voor de summer feeling.. Ze zijn alleen wel reteduur :cry:

hed kandi is idd goed werk. helemaal als je met n ijskoud pilske op t balkon zit 8)

live mixes kun je volgens mij legaal downloaden, dus ook die van hed kandi... heb zelf eentje @ministry of sound. lekker spul joh!

@jean: uhm blood is pumpin' IS ook geen hardtrance. bedoelde meer zoiets als: was alle hardtrance maar als dit. (en heb je inmiddels al de set van paul van dyk @ innercity 2003?)

en calabria is gewoon relaxed, vrolijk, lekker makkelijk. niet alle muziek moet per se goed zijn he.

Ik bedoelde te zeggen dat CL&MT volgens mij wel eerder waren. Maar dat doet er niet echt toe. En wat ik je al heb laten weten, ik hou niet van sets. Mij teveel van hetzelfde.

Bij het weer eens luisteren naar Café del Mar 2 kwam ik trouwens de volgende nummers tegen:

José Padilla - Sabor de Verano (Way Out West Mix)
DNote - DVotion (ook wel bekend van Shed my Skin)
Marc Antoine - Unity

Alledrie strandtechnisch uitstekende nummers.

Komende zaterdag 2 april release party van LPG in de kelderbar van Vera.

22.30 uur Zaal open
23.00 uur Suicidal Birds (vind ik echt helemaal niks)
24.00 uur LPG

Hela hola, wat ik nu toch onder het stof vandaan heb gehaald: Boards of Canada, de muziek geworden LSD trip. Kent iemand dit?

Met prachtige songtitels als Chromakey Dreamcoat, Everything you do is a balloon, Into the rainbow vein en Slow this bird down.
Voor als je het zo gehaaste dagelijks leven even wilt ontvluchten.

Ofzo.

de cd van james blunt, btje sentimenteel, maar wel soo mooi... vooral t nr goodbye my lover... smelt

Ik zeg het 'tietenlied' van het duo Karine en Loes wordt echt een hit, vooral de live-uitvoering schijnt erg mooi te zijn geweest.

renskebuit schreef: de cd van james blunt, btje sentimenteel, maar wel soo mooi... vooral t nr goodbye my lover... *smelt*

Als je bedenkt dat Blunt zijn liedjes heeft geschreven om de gruwelijkheden te verwerken die hij in de Kosovo-oorlog heeft meegemaakt, dan zul je het woord sentimenteel misschien wat minder snel in de mond nemen. Mijn topper op de cd is "No bravery".

Boards of Canada ken ik. Behoorlijk weird, maar wel grappig.
Van James Blunt vind ik Wisemen leuker. Verder veel van hetzelfde. Momenteel luister ik naar Kadie Melua (je weet wel van: I cried for you). Prima werkmuziek.