De bindende factor is uiteraard het hippe petje van deze artiest

Let it go Robert

(inderdaad een verschrikkelijk butnummer btw :D

oh wauw een kinderkoor, ik neem het terug )

Weet je nog toen we mashups gingen posten en dat die ene toen heel erg was? Sorry daarvoor. Deze is wel leuk. https://www.youtube.com/watch?v=GsNsLFRwuPA

4 maanden geleden alweer dat Jaman de GSV niet wist te veroveren, dit is niet gelukt en ik hoor u denken, Waarom? Sommige dingen in het leven gaan toch niet zoals je had gedacht. maar omdat ik vind dat die jongen met hippe pet meer aandacht moet krijgen probeer ik het Gewoon weer opnieuw. Als je nu denkt:'Ja ik weet ik word wat ouder maar dat ging snel voorbij,' zeg dan maar gewoon zonder blikken of blozen ik ben nou eenmaal zo

robert8701 schreef:

maar omdat ik vind dat die jongen met hippe pet meer aandacht moet krijgen probeer ik het Gewoon weer opnieuw.

Een kleine greep uit de reacties op youtube:
Thalysia Groffen: mooi lietje

Martin bosch: een pet is mooi , bij n man , en trouwens , moet hij toch weten , gr brenda

En het pareltje:

Melvin Zuidema: Ja kon het zekker maar weer op nieuw dan was je nu nog bij mij melissa priesman is al 2 jaar uit je moest vandoor met een morokaan maar mis je nog elkedag

Ik vind dat wij ons als intellectuele vereniging ver van dit soort uitwassen van de popcultuur moeten houden. Bedankt voor het pluggen.