Pieternel schreef:
Infamous angel schreef: Laatste slash er vanaf halen of ff het onderschrift van Pieternel opzoeken :)

Hier issie dan!

erg tof!!!

Wie gaat er ondertussen vrijdag naar Spinvis in de Oosterpoort en natuurlijk Lpg? Ik wel.

ik dus ook. RP kwam er gister achter dat het uitverkocht is. liefhebbers mogen mijn kaartje voor 50E, dan ga ik wel naar Deventer ;) :P

Hoe was het?

Lpg was erg tof. Bij het laatstse onversterkte nummer was de hele zaal stil. Ze deden samen met Spinvis ook een nummer. Het was wel erg tof. De vader van tatum dagelet speelde trompet.

Wie gaat er allemaal naar Eurosonic/Noorderslag toe?
Of weet niemand wat dat is (bijna niet mogelijk met al die posters in de stad)

ik zou graag heengaan, alleen valt het in een verschrikkelijk drukke tijd... Maar zijn er nu nog kaarten te krijgen?

Voor donderdag zijn er nog wel wat kaarten, de rest is uitverkocht.

Sinds kort helemaal verslaafd aan Rush, wat een geweldige muziek! Heerlijk relaxte progrock van een band die alweer 30 jaar meedoet. De frontman van deze band is nog bassist ook! ;)

Elke keer als ik de nieuwe singel van Madonna hoor moet ik weer lachen. Ze probeert in een aantal talen om vergeving te vragen. Maar welke briljante Neerlandici heeft haar verteld dat dit in het Nederlands klinkt als 'Ick ben droevik'?

RC schreef: Elke keer als ik de nieuwe singel van Madonna hoor moet ik weer lachen. Ze probeert in een aantal talen om vergeving te vragen. Maarwelke briljante Neerlandici heeft haar verteld dat dit in het Nederlands klinkt als 'Ick ben droevik'?

jij?

Ben jij nou een amici?

Vanavond in Stadsschouwburg de Harmonie in Leeuwarden rond 20.00 een spetterend optreden van Mama's homemade dress! En gratis nog wel. Komt dat zien!

Succes he Pieternel! Ik denk aan je tijdens mijn werk...

Spannend, spannend! Over 5 minuten ga ik naar t station...

succes dan!

wat te denken, over muziek gesproken over LPG> heeft iedereen de plaat al gekocht van de band die Paradiso fluisterstil speelde? mooi hoor! lees ook de nieuwste UK.

Ik liep een aantal minuten geleden nog te twijfelen, aangezien het me wel leuk leek om Pieternel eens in actie te zien. Leeuwarden is me alleen een beetje te ver weg. Ik was in de veronderstelling dat het in de stad zou zijn.
Sorry P'Nelly. Ga je nog een keer een huiskamertconcert geven anders?

Zojuist trouwens voor 9,69 de eerder besproken en gewaardeerde CD van Mylo besteld. Koopie!
Nu maar hopen dat die knakker daardoor meer muziek gaat maken.

Stadsschouwburg Groningen was inderdaad maar één minuut lopen geweest. Wel mooie muziek trouwens (This isn't you).

Knapzak schreef: succes dan! wat te denken, over muziek gesproken over LPG> heeft iedereen de plaat al gekocht van de band die Paradiso fluisterstil speelde? mooi hoor! lees ook de nieuwste UK.

Dat LPG is wel helemaal de bom zeg. Gelijk de CD maar bestelt!

Alphaville! Alphaville!

Salvation, prachtig album. Uit de tijd dat synthesizers nog een halve woonkamer in beslag namen.