Voor mensen die ervan houden: Gratis toffe remixed albums:

christine schreef: Anja jij gaat toch naar Saybia vanaaf? veel plzr en hier even vertellen hoe het was he! :) (mooi nummer: 'please tell me why do birds, sing when you're near me')

Tuurlijk vertel ik dat even!!! :D
Het was twee uur genieten!!!! wat een toffe lui, wat een supersupermooie muziek!!
en....drie nieuwe nummers!
Kzal jullie niet verder storen met mijn enthousiaste verhalen, maar wil je een keer een leuke avond, dan is een avondje saybia wel aan te raden ;)

*Christianne*
@nj@ schreef: [..] Tuurlijk vertel ik dat even!!! :D Het was twee uur genieten!!!! wat een toffe lui, wat een supersupermooie muziek!! en....drie nieuwe nummers! Kzal jullie niet verder storen met mijn enthousiaste verhalen, maar wil je een keer een leuke avond, dan is een avondje saybia wel aan te raden ;)

ja man...wat een flapdrollen :) Vooral die vent achter achter het keyboard.
Voorprogramma was ook wel grappig, he anja?? :wink:

Hola, heb ik me hier toch even een mooie CD gevonden:

Café del Mar - Aria

Heel hard chillen, samen met aria-zingende mevrouwen.
Prima combinatie.

ARD schreef: Voor mensen die ervan houden: Gratis toffe remixed albums:

dooie links...

Niks hoor. Bij mij doen ze het gewoon.

Jean schreef: Niks hoor. Bij mij doen ze het gewoon.

?? bij mij nu ook!

Dit nummer kan niet aan Rock The Floor van mijn olim-klasgenoot tippen, maar toch:

wouter schreef: [..] dooie links...

Nee hoor! die bovenste sowieso niet....

Dat had ik hem ook duidelijk gemaakt, en vervolgens deden ze het bij hem ook. Overigens vond ik er maar weinig leuks tussen zitten.

En dat lied van Antony and the Johnsons... Boven wat voor wierrook hebben die lui gehangen? Ontzettend, wat een wacky muziek en zang zeg. Grappig dat ze wat nieuws proberen, maar dit schiet het doel een beetje voorbij.

Baynes schreef: [..] Hee Maurijn, wat vind je van One? :wink: Hier zingen Neal en Wil Morse Cradle to the Grave...

Die nieuwe cd is inmiddels grijs gedraaid. Nr 1 de eerste 10 minuten, nr 5-8 zijn echt super relaxed om naar te luisteren.
En author of confusion blijft een artistiek hoogstandje!

kwil komende maand de dubbelcd kopen....testemony...

ennem, kan je nog zo'n verzamelcd fikken (lees branden) zoals je die aan Anja en Margreet had gegeven ter oorbereiding voor dat concert?

Jean schreef: Dat had ik hem ook duidelijk gemaakt, en vervolgens deden ze het bij hem ook. Overigens vond ik er maar weinig leuks tussen zitten.

hmm vond zelf die cd van chemical brothers wel relaxed. niet vernieuwend ofzo, maar dat hoeft ook niet altijd.
prodigy mixes niet geluisterd, dat torrent gebeuren snap k niet helemaal.

Vandaag 15.00 u. Zita Swoon Instore bij Plato

Gewoon ff om jullie weer met wat moois kennis te laten maken: the Morrighan. Ze combineren een aantal muziekstijlen (klassiek, caelic) op een wat trancy manier. Mooi voorbeeldje hiervan is Requiem bijvoorbeeld, waarin de film Amadeus nog eens dunnetjes overgedaan wordt. Hierin wordt Lacrimosa van Mozart eens flink bebeated..

Gewoon, om ook eens een dubbele post te doen, een vraagje. Ik hoor op de radio tegenwoordig regelmatig een nederlandstalig nummertje, waarvan ik met geen mogelijkheid googelend de titel of de artiest kan achterhalen. Ik weet dat de volgende tekst in het liedje voorkomt:

De zachte wind brengt geuren mee
uit een ver verleden.
Uit de tijd dat bij ons thuis
nog voor het eten werd gebeden.

Ik ben zeer nieuwsgierig naar de titel en de artiest. Ik hoop dat een van jullie me daarmee kan helpen.

Edit: Het antwoord is reeds gegeven, het ging om het nummer Iemand die zegt dat alles goed komt van Hans Schlatman.

voor de mensen met een wat sterker gestel:

voodoo & serano - blood is pumpin'

das dus wat hardtrance had moeten worden...

Lekker nummer, maar wel enorm gejat van Charly Lownoise & Mental Theo - Party (Acid Party). Overigens heb je hier heel niet zo'n sterk gestel voor nodig hoor. Met name de suffe trance-violen zijn bedroevend.

Nee, dan Deep van Nine Inch Nails.
Bikkelhard.

En met het voorjaar in de bol kan ik het album Destroy Rock & Roll van Mylo van harte aanbevelen. Met name In My Arms en Ottos Journey.
Ontzettend lekkere Café del Mar Chillhouse waarbij je alle deuren en ramen open zet en de krokusjes opsnuift!

Doe mij maar gewoon Keane met dit weer... Maar eigenlijk vind ik alles wel best nu :D

Jean schreef: Ontzettend lekkere Café del Mar Chillhouse waarbij je alle deuren en ramen open zet en de krokusjes opsnuift!

Ik weet niet wat jij snuift, maar waarschijnlijk de geur van een omgeploegd grasveld. En wat ik me nog afvroeg, word je ook high van krokusjes?

Vriend Niels
Jean schreef: En met het voorjaar in de bol kan ik het album Destroy Rock & Roll van Mylo van harte aanbevelen. Met name In My Arms en Ottos Journey. Ontzettend lekkere Café del Mar Chillhouse waarbij je alle deuren en ramen open zet en de krokusjes opsnuift!

Waarempel geen slechte tip JP!