de snelheid van de site is ook weer tragisch. nou weet ik nog niet of ik bovenaan sta....

Gezien op de CvhJ site:

Technische storing Coach van het Jaar

In verband met een technische storing zijn de punten voor ronde 3 nog niet bijgewerkt. Aan de oplossing wordt volop gewerkt.

Onze excuses voor het ongemak.

shit.... wat doet die steven nou nog boven me? en die koos....

6 plaatsen gestegen!

Feest :!: :bier: :jump:

Rem schreef: Ik heb er alle vertrouwen in dat mijn team het helemaal gaat maken. ik zie progressie in hun optreden. De reden dat ik deze spelers heb opgesteld, is dat ze een hecht collectief vormen. Ze hebben nog even de tijd nodig, maar dan komen de punten als een nimmer opdrogende bron binnenstromen (nu zijn ze slechts een nimmer opdrogende bron van ergernis). Vroeger was Studio Sport nog leuk om te kijken, nu zit ik alleen maar met een lijstje voor de buis en denk "Hè wat naar, speelt Ronnie Venema niet", of "Kom op Van de Vaart en Hoogendorp en Promes, scoor es een keertje joh!". Vanaf ronde drie gaat alles beter!

Remmelt, gefeliciteerd met je progressie! :D Je vertrouwen in je team betaald zich uit. :wink:

Leuke stijging inderdaad maar een lange weg te gaan...

Tussen plek 17 en 18 in het algemeen klassement heb ik een mooi gaatje geslagen, 'k ben zeg maar de laatste van de subtoppers ;)

Pieter schreef: Hmm, die update van dvhn laat ook weer vrij lang opzich w8en, je zou denken dat dat tegelijkertijd gebeurd als ze de papierenversie aan het maken waren...
Nr_6 schreef: Remmelt, gefeliciteerd met je progressie! :D Je vertrouwen in je team betaald zich uit. :wink:

Mensen, kunnen we niet een beetje meer respect opbrengen voor de Nederlandse taal?

kramer schreef:
Pieter schreef: Hmm, die update van dvhn laat ook weer vrij lang opzich w8en, je zou denken dat dat tegelijkertijd gebeurd als ze de papierenversie aan het maken waren...
Nr_6 schreef: Remmelt, gefeliciteerd met je progressie! :D Je vertrouwen in je team betaald zich uit. :wink:

Mensen, kunnen we niet een beetje meer respect opbrengen voor de Nederlandse taal?

Aangezien zowel Pieter als ik een buitenland-verleden hebben, kunnen deze missers ons niet aangerekend worden. Wees blij dat wij de nederlandse taal zo goed beheersen! :wink:

Verder sta ik te popelen om de site van coach van het jaar op te komen, om de individuele score van mijn top-spelers te aanschouwen. Jammer dat het zo langzaam gaat.

Nr_6 schreef: Aangezien zowel Pieter als ik een buitenland-verleden hebben, kunnen deze missers ons niet aangerekend worden. Wees blij dat wij de nederlandse taal zo goed beheersen! :wink: Verder sta ik te popelen om de site van coach van het jaar op te komen, om de individuele score van mijn top-spelers te aanschouwen. Jammer dat het zo langzaam gaat.

Ik ben inmiddels op de site geweest, en heb de stand met mijn eigen ogen kunnen aanschouwen. Ik zak steeds verder weg, helaas.

Over die 'missertjes': me dunkt dat je, ook met een verleden in het buitenland, nog wel enkele simpele regeltjes kunt onthouden en toepassen, zeker als je academicus bent of wordt. Overigens, dit is zeker niet persoonlijk bedoeld. Helaas kom ik op dit forum heel veel fouten tegen, ook in hele serieuze, soms zelfs wijsgerige stukken. Die worden voor mij dan meteen een stuk minder interessant. Er gaat namelijk helemaal geen 'gezag' meer uit van zo'n stuk. Onwillekeurig ga je toch denken 'als je niet eens kunt spellen, waarom zou de rest dan wel kloppen?'

Maar goed, genoeg afgedwaald. Misschien een leuk idee voor een nieuw topic?

Wat een dramatische score en ik maar denken dat ik er verstand van heb.
Mag je het team ook nog een keer veranderen of zit ik het hele jaar vast aan dat stelletje lamme wisselspelers?

Hanke schreef: Wat een dramatische score en ik maar denken dat ik er verstand van heb. Mag je het team ook nog een keer veranderen of zit ik het hele jaar vast aan dat stelletje lamme wisselspelers?

Uit de spelregels:

Vervangingen
Indien tijdens de eerste helft van de competitie je team incompleet is geraakt, geen nood. Tijdens de winterstop mag je je team weer op volledige sterkte brengen.

Bovendien is het toegestaan per linie nog eens een speler te vervangen. Over de precieze gang van zaken in de transferperiode volgt aan het begin van de winterstop informatie.

Ongelooflijk... Met topspitsen als Cristiano, Denneboom en Van de Haar in de ziekenboeg of op de tribune weet ik er toch nog iets fantastisch uit te slepen. Die Steven zal bovendien een keer een steekje moeten laten vallen.

Ja inderdaad, die kerel heeft een behoorlijk portie geluk als je het mij vraagt. Maar ik mag ook deze ronde niet echt klagen: met 49 punten stijg ik weer een respectabele twee plaatsen. Als ik zo door ga zie ik mijzelf over een paar weken schier op het bovenste plaatsje staan. 8)

weenyman schreef: Ja inderdaad, die kerel heeft een behoorlijk portie geluk als je het mij vraagt.

Kan je nog spreken over 'geluk', wanneer iemand in twee van de drie speelrondes het hoogste aantal punten behaald? :?: :?:

Nee, daaruit blijkt een grote voetbalkennis, tactisch inzicht en een goede voorbereiding! :D :wink:

De door de wetenschap ter beschikking gestelde laptop alsmede een door onze alma mater beschikbaar gemaakte werkruimte zijn natuurlijk ook factoren in het succes van deze Nummer Zes.

Henri schreef: De door de wetenschap ter beschikking gestelde laptop alsmede een door onze alma mater beschikbaar gemaakte werkruimte zijn natuurlijk ook factoren in het succes van deze Nummer Zes.

Dat is precies wat ik bedoel met goede voorbereiding. De hele zomer heb in mijn kabinetje in de UB zitten broeden op het winnende team. Investeren heet dat. :wink:

Ik had deze zomer dus géén leven, maar winnen doe ik wel..... :?

ik heb ook de halve zomer in de ub gezeten en ga je echt nog wel voorbij.

Knapzak schreef: ik heb ook de halve zomer in de ub gezeten en ga je echt nog wel voorbij.

Ook jouw goede voorbereiding betaald zich uit: afgelopen speelronde heb je slechts 1 punt minder dan mij gescoord...... :roll:

Maar mij voorbij, kom op zeg, laat me niet lachen...... :D mmm mislukt, toch een smilie

WOEHAA! 8 plaatsen gestegen, dat noem ik nog eens presteren. Ben nu ineens een middenmoter geworden. es kijken wat de andere 31 wedstrijden me brengen!!

Rik Platvoet wacht een enkeloperatie. Bij de spits van ADO Den Haag wordt een botsplinter weggehaald, die hem de laatste weken opspeelt. Het herstel neemt vier tot zes weken in beslag.

het houdt maar niet op met blessures, gelukkig niet in mijn team :D