Denneboom speelt inmiddels in het tweede, Van de Haar 6 week out en Cristiano zelfs 2 maanden out... Dan moet Hadouir 't maar weer doen.

Pieter schreef: ook numero 2 in het klassement Koos heeft na deze uitvaller geen normaal aanvallend vermogen meer in zijn team!! iedereen die onder hem staat mag wel een plekje hoger rekenen in de ranglijst ;)

En ik hoopte nog wel op serieuze concurrentie.... :cry:

Zag ik het goed op teletekst; dat Buskermolen en Hadouir hadden gescoord?? Goede zaak, dan kom ik eindelijk eens uit het tweede rijtje.

dat meen je? geloof het bijna niet, ff checken ;)

oke dan, hij heeft gescored, netto effect van vrijdagavond is minimaal omdat ik geen AZ speler in mijn team heb... en wel Vitesse en Heerenveen verdedigers

edit: maar die ene Vitesse verdediger heeft wel gescored ;)

The Master schreef: Zag ik het goed op teletekst; dat Buskermolen en Hadouir hadden gescoord?? Goede zaak, dan kom ik eindelijk eens uit het tweede rijtje.

Kijk aan, weer punten die binnenstromen. Hadouir heeft als reserve in mijn team volgens mij 'de meeste punten binnen gehaald.

Buskermolen heeft ook geel gekregen.

pauljonathanpaulusI schreef:
The Master schreef: Zag ik het goed op teletekst; dat Buskermolen en Hadouir hadden gescoord?? Goede zaak, dan kom ik eindelijk eens uit het tweede rijtje.

Kijk aan, weer punten die binnenstromen. Hadouir heeft als reserve in mijn team volgens mij 'de meeste punten binnen gehaald.

bij mij idemdito

pauljonathanpaulusI schreef:
The Master schreef: Zag ik het goed op teletekst; dat Buskermolen en Hadouir hadden gescoord?? Goede zaak, dan kom ik eindelijk eens uit het tweede rijtje.

Kijk aan, weer punten die binnenstromen. Hadouir heeft als reserve in mijn team volgens mij 'de meeste punten binnen gehaald.

Deze jongen heeft Youssouf in z'n team staan, scoren dus. En Hadouir als reserve, nu maar hopen dat Hristov morgen niet in actie komt tegen Ajax, dan pak ik die punten ook nog even mee.

kramer schreef:
pauljonathanpaulusI schreef:
The Master schreef: Zag ik het goed op teletekst; dat Buskermolen en Hadouir hadden gescoord?? Goede zaak, dan kom ik eindelijk eens uit het tweede rijtje.

Kijk aan, weer punten die binnenstromen. Hadouir heeft als reserve in mijn team volgens mij 'de meeste punten binnen gehaald.

Deze jongen heeft Youssouf in z'n team staan, scoren dus. En Hadouir als reserve, nu maar hopen dat Hristov morgen niet in actie komt tegen Ajax, dan pak ik die punten ook nog even mee.

Dat zal wel valse hoop zijn :wink:

volgens mij heb ik goede zaken gedaan.
pienaar gescoord en winst, net als buffel, hadouir valt mooi in voor christiano, schuurman gescoord...
wat wil een man nog meer... :lol:

Ja, als ik zo de boel een beetje bekijk heb ik, uit het hoofd, 43 punten gehaald.
Op deze manier haal ik mijn gemiddelde ook weer een beetje op. Goeie zaak denk ik dan!!! 8)

Knapzak schreef: volgens mij heb ik goede zaken gedaan. pienaar gescoord en winst, net als buffel, hadouir valt mooi in voor christiano, schuurman gescoord... wat wil een man nog meer... :lol:

Dat wielaert geen rood krijgt :evil:

je bedoelt een beter team?

Knapzak schreef: je bedoelt een beter team?

zo kunt je het ook zien idd. Een week voor het einde van de inschrijftijd had ik Schuurman i.p.v. Wielaert

de grap met schuurman is, dat hij (bijna) altijd middenveld speelt...

Knapzak schreef: de grap met schuurman is, dat hij (bijna) altijd middenveld speelt...

Alleen scoorde wielaert vorig jaar meer punten. :wink:

Hmm, die update van dvhn laat ook weer vrij lang opzich w8en, je zou denken dat dat tegelijkertijd gebeurd als ze de papierenversie aan het maken waren...

Toch erg jammer dat Feyenoord gewonnen heeft, tot de 82 min. deed mijn NAC keeper het uitstekend.. :?

Mooi....die Hoogendorp is toch goud waard voor mij!

Primeur: :D

Weekklassement:

Code: Select All Code1 Steven FC Steven Groningen 57    2 Allert knapzakker boys Groningen 56    3 Bertje F.C. Thuiszorg Groningen 54    4 weenyman weenyman-team groningen 49    5 Koos L. Groningen 48    6 Harry Harry1 Groningen 48    7 E.A.J. toppers Nieuw Amsterdam 45    8 Albert Jan WaarheenWaarvoor Groningen 45    9 Remmelt Bosbos Groningen 42    10 BOLWIE Siempre positivo Groningen 41    11 Regterschot Forza Zwolle Groningen 40    12 Paul FC Paúl Groningen 40    13 Geert Sporting GFW Groningen 39    14 Roman Abramovich Harderwijk United Harderwijk 38    15 Pieter Thames Valley F.C. Groningen 37 X    16 Toni Natuurlijk Sporting Toni Groningen 37    17 Oboema Cese Tokoe Oboema Diamonds Groningen 37    18 Tyler Durden Ynserulesthehardcorescene Groningen 35    19 Hilbrand piranha`s Groningen 34    20 Spoelie AJAJAX Groningen 34    21 Havenvosges Credit Agrilocol Groningen 34    22 Mattiscarlatti The Scarlatti`s Groningen 32    23 Harry Potter Hardcore Tukkers Groningen 31    24 Robbert FC Beijum Groningen 28    25 de Kraker AFC THEOTUB Groningen 28    26 Marcus Fc LHST Groningen 27    27 Ben Meindertsma OLV Robben Veendam 26    28 Niels Mijn Club Groningen 26    29 The Master FC The Masters Groningen 24    30 HaJee FC Buitenspel Groningen 24    31 DeBoer Slachthuuster Boys Groningen 24    32 erpeebee bakeru groningen 24    33 Bouke Kruize Bakkies Boys Groningen 23    34 Lennert Molema CF Groningen 22    35 Juan Martinez FC Pyla Groningen 21    36 Wim Beekhuis Mbeki-boys Groningen 20    37 Basalt scheenschoppers groningen 18    38 Sjakie Sjakie Nieuwegein 12

Algemeen klassement:

Code: Select All Code1 Steven FC Steven Groningen 57 147    2 Koos L. Groningen 48 134    3 Allert knapzakker boys Groningen 56 129    4 Albert Jan WaarheenWaarvoor Groningen 45 128    5 Oboema Cese Tokoe Oboema Diamonds Groningen 37 123    6 weenyman weenyman-team groningen 49 122    7 Bertje F.C. Thuiszorg Groningen 54 115    8 Roman Abramovich Harderwijk United Harderwijk 38 115    9 Harry Harry1 Groningen 48 113    10 Geert Sporting GFW Groningen 39 113    11 Tyler Durden Ynserulesthehardcorescene Groningen 35 110    12 E.A.J. toppers Nieuw Amsterdam 45 105    13 Spoelie AJAJAX Groningen 34 102    14 Mattiscarlatti The Scarlatti`s Groningen 32 101    15 Toni Natuurlijk Sporting Toni Groningen 37 96    16 Paul FC Paúl Groningen 40 96    17 Pieter Thames Valley F.C. Groningen 37 95 X    18 Marcus Fc LHST Groningen 27 81    19 BOLWIE Siempre positivo Groningen 41 81    20 Lennert Molema CF Groningen 22 79    21 erpeebee bakeru groningen 24 78    22 HaJee FC Buitenspel Groningen 24 77    23 Niels Mijn Club Groningen 26 77    24 Havenvosges Credit Agrilocol Groningen 34 74    25 Hilbrand piranha`s Groningen 34 73    26 The Master FC The Masters Groningen 24 72    27 Remmelt Bosbos Groningen 42 70    28 de Kraker AFC THEOTUB Groningen 28 68    29 DeBoer Slachthuuster Boys Groningen 24 68    30 Bouke Kruize Bakkies Boys Groningen 23 65    31 Robbert FC Beijum Groningen 28 64    32 Ben Meindertsma OLV Robben Veendam 26 63    33 Regterschot Forza Zwolle Groningen 40 61    34 Harry Potter Hardcore Tukkers Groningen 31 60    35 Wim Beekhuis Mbeki-boys Groningen 20 59    36 Juan Martinez FC Pyla Groningen 21 58    37 Sjakie Sjakie Nieuwegein 12 51    38 Basalt scheenschoppers groningen 18 51