Machteld schreef:
deboer schreef: Het wordt 2-1 voor de Tsjechen, met een nederlands doelpunt van Makaay!!

Pessimist... Beetje vertrouwen in je landgenoten hè?! :lol:

Nederland komt echt wel in Portugal terecht via een dubieus doelpunt in een wedstrijd tegen Engeland ofzo, maar de thuiswedstrijd wiosten ze niet eens te winnen, laat staan de heenwedstrijd in het kolkende Praag!! (Europees kampioen kun je op diverse manieren worden, toch?! :wink: )

Machteld schreef: Ben jij dé Jos waar ik wel eens mee gewerkt heb, en die binnen een maand weggegaan is?? Of heb ik het nu mis... en kom je uit een nóg grijzer verleden :roll: Werkte je ook in de keuken??

Nog grijzer, vermoed ik. Ik heb er een jaar gewerkt, voornamelijk als nachtportier, maar ook wel eens in de keuken. Maar dan heb ik het over 1996/1997, die tijd ongeveer.

Nog even gauw een voetbalopmerking, om eventuele boze gezichten van moderators te vermijden:

deboer schreef: Ik hoop wel dat Advocaat, alla Völler, nog eens goed duidelijk maakt aan de pers dat hij geen kritiek duldt. Hij is veel te liefjes.!

Veel te liefjes? Advocaat moet eens respect voor de pers krijgen, in plaats van er altijd als een norse oude man bij te zitten, te bang om ook maar één woord teveel los te laten. We hebben het over voetbal, hij is toch niet het hoofd van de AIVD? Bovendien voelt hij zich bij elke vraag aangevallen; hij begint steeds meer op Van Gaal te lijken. Wat dat betreft was Rijkaard stukken beter.

kramer schreef: Veel te liefjes? Advocaat moet eens respect voor de pers krijgen, in plaats van er altijd als een norse oude man bij te zitten, te bang om ook maar één woord teveel los te laten. We hebben het over voetbal, hij is toch niet het hoofd van de AIVD? Bovendien voelt hij zich bij elke vraag aangevallen; hij begint steeds meer op Van Gaal te lijken. Wat dat betreft was Rijkaard stukken beter.

ik zou iets zegen in de trant van: "Cruiff moet eens zijn grote bek houden!! Hij heeft zelf de kans gehad oranje te runnen, maar durft het niet aan omdat hij bang is zijn reputatie als goede trainer te verliezen!!! En Rijkaard en Van Gaal zijn eveneens voortijdig gesneuveld in de race om het Europees en wereldkampioenschap. We zullen nog wel eens zien wie de beste coach van Nederland is!!"

deboer schreef: ik zou iets zegen in de trant van: "Cruiff moet eens zijn grote bek houden!! Hij heeft zelf de kans gehad oranje te runnen, maar durft het niet aan omdat hij bang is zijn reputatie als goede trainer te verliezen!!! En Rijkaard en Van Gaal zijn eveneens voortijdig gesneuveld in de race om het Europees en wereldkampioenschap. We zullen nog wel eens zien wie de beste coach van Nederland is!!"

Advocaats resultaten zijn niet slecht, dat is zo. Het is overigens wel terecht dat je 'eveneens' zegt, want ook Dickie heeft als (assistent-) bondscoach niet de finale gehaald van EK (1992) of WK (1994). Maar wat ik eigenlijk probeerde aan te geven: een mediatraining zou voor hem niet verkeerd zijn. En dan te bedenken dat Van Hanegem geen bondscoach kon worden omdat hij niet representatief genoeg zou zijn!

deboer schreef: 15.999.994 miljoen Nederlanders

Zo dat zijn er wel heel erg veel, 15 biljoen inwoners maar liefst!!! Dan maakt het vast niet uit of jij wel of niet kijkt...

ARD schreef:
deboer schreef: 15.999.994 miljoen Nederlanders

Zo dat zijn er wel heel erg veel, 15 biljoen inwoners maar liefst!!! Dan maakt het vast niet uit of jij wel of niet kijkt...

hmm, inderdaad een foutje, maar reken mij er morgen maar op af: als ik niet kijk, verliest oranje!!!

Vriend Niels

Waarom heb ik vanavond 2 vergaderingen, terwijl het Nederlands Elftal speelt??? :asdf:
Overigens wordt het vanavond 4-1 voor Nederland, met doelputen van Van Bommel, Kluivert, vd Vaart en Cocu.

Zouden mensen die geen eens zicht hebben op de top 10 van CVHJ even hun mond willen houden. Drie speelronden en nog niks gepresteerd, bescheidenheid lijkt mij gepast.

:oops: voor nederland

Sjonge jonge stelletje prutsers...en met die davids heb ik het al helemaal geschoten

En die van Nistelrooy, beetje gefrustreerd iemand onderuittrappen :evil: :oops:

Wat dacht je van Van Bommel?

Carloz schreef: En die van Nistelrooy, beetje gefrustreerd iemand onderuittrappen :evil: :oops:

terecht, hij had het heft in handen moeten nemen en Advocaat gewoon de dug-out uit moeten trappen. Ik heb het helemaal gehad met die gast (tevens met Reiziger, van Bommel, Davids, Zenden, Hasselbaink en Makaay... laat hem eerst maar weer eens zien wat hij kan) :twisted:

Carloz schreef: En die van Nistelrooy, beetje gefrustreerd iemand onderuittrappen :evil: :oops:

Inderdaad helemaal terecht! Lieten ze maar eens wat meer agressie zien. Prachtig trouwens hoe hij die dugout aan het verbouwen was. Als ik hem was geweest had ik alleen mn voetbalschoenen nog ff tegen het hoofd van Advocaat gegooid.

Ze lieten pas agressie zien als het te laat was, dus als ze achter kwamen, of in het strafschopsgebied, wat een eitjes :twisted:

RJ schreef: Ze lieten pas agressie zien als het te laat was, dus als ze achter kwamen, of in het strafschopsgebied, wat een eitjes :twisted:

Hoe vaak heb je ze in het strafschopgebied gezien?....... Ik in ieder geval bijzonder weinig dus de argressie heb ik ook gemist!!!

hey hoor net van waardenburg(wollem) dat davids de king was? je ziet hem bijna niet maar lopen die jongen

wat ben ik blij dat ik geen seconde van die wedstrijd gezien heb. Ik had me dan behoorlijk beroerd gevoeld vandaag, maar nu voel ik me op en top. Ik kan gewoon niet over het debacle dat oranje ondergaan heeft, meepraten

Ik heb er gewoon geen woorden meer voor :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Gerwald, wil je de volgende keer gewoon weer kijken, zodat nederland weer wint, ah toe??? :roll: :roll:

Nr_6 schreef: Gerwald, wil je de volgende keer gewoon weer kijken, zodat nederland weer wint, ah toe??? :roll: :roll:

:cry: Ja, ajb Gerwald, wil je de volgende keer gewoon kijken?? :wink: