Nr_6 schreef: Ik heb er gewoon geen woorden meer voor :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Gerwald, wil je de volgende keer gewoon weer kijken, zodat nederland weer wint, ah toe??? :roll: :roll:
Machteld schreef: :cry: Ja, ajb Gerwald, wil je de volgende keer gewoon kijken?? :wink:

Vooruit, omdat jullie het zo lief vragen!! :wink:

L1Rn4urAyA7aTEe

Ga je dan ook je onderschrift wijzigen? :lol:

Ingûh schreef: Ga je dan ook je onderschrift wijzigen? :lol:

Ja, ga je dat ook doen?? Heeeeel erg graag :lol:

Ingûh schreef: Ga je dan ook je onderschrift wijzigen? :lol:

ah toe Gerwald? :roll: :roll: Of zou je dan Grutte Pier verloochenen? :wink:

Hee idee, misschien moet Foppe de Haan maar bondscoach worden? :D

Nr_6 schreef:
Ingûh schreef: Ga je dan ook je onderschrift wijzigen? :lol:

ah toe Gerwald? :roll: :roll: Of zou je dan Grutte Pier verloochenen? :wink:

Hee idee, misschien moet Foppe de Haan maar bondscoach worden? :D

Dat zou voorwaar geen slecht idee zijn. Als er één iemand is met visie opvoetbal, is het deze man wel. Ik denk dat nuchterheid gepast is in het Nederlands elftal en vooral voor de coach. Ik denk dan ook dat Foppe dit debacle met het nederlands elftal aan zag komen en daarom afgelopen zomer al gezegd heeft het laatste jaar in te gaan met heerenveen. Als Dickie Dik met zijn elftal in de poule uitgeschakeld is op het EK is het tijd voor een sterke man, Foppe. Ik denk dat dat zo gek nog niet is.

Aan de andere kant ben ik ook nuchter en zeg dat het niet alleen aan de trainer ligt, maar mischien nog wel meer aan de spelers in het veld die er maar een potje van kunnen maken, of "een lakker balletje kunnen trappen met beleving" in de visie van Foppe.

En wat dat onderschrift betreft:
Flean op! wy sjonge it bêste lân fan d'ierde!!!

Steven, misschien kun jij een gooi naar het bondscoachschap doen nu je bovenaan in de GSV-competitie coachvanhetjaar staat!!! :wink:

De score van deze week... Zo te zien voor elk team een zwaar weekend.

1 Steven FC Steven Groningen 19 166

2 Toni Natuurlijk Sporting Toni Groningen 55 151

3 Albert Jan WaarheenWaarvoor Groningen 17 145

4 Allert knapzakker boys Groningen 12 141

5 Koos L. Groningen 6 140

6 Roman Abramovich Harderwijk United Harderwijk 20 135

7 weenyman weenyman-team groningen 10 132

8 Mattiscarlatti The Scarlatti`s Groningen 31 132

9 Geert Sporting GFW Groningen 19 132

10 Spoelie AJAJAX Groningen 29 131 X

11 Bertje F.C. Thuiszorg Groningen 12 127

12 Oboema Cese Tokoe Oboema Diamonds Groningen 4 127

13 Pieter Thames Valley F.C. Groningen 29 124

14 Tyler Durden Ynserulesthehardcorescene Groningen 12 122

15 E.A.J. toppers Nieuw Amsterdam 13 118

16 Harry Harry1 Groningen 5 118

17 Paul FC Paúl Groningen 18 114

18 Marcus Fc LHST Groningen 25 106

19 BOLWIE Siempre positivo Groningen 23 104

20 erpeebee bakeru groningen 20 98

21 HaJee FC Buitenspel Groningen 12 89

22 Hilbrand piranha`s Groningen 16 89

23 Lennert Molema CF Groningen 10 89

24 Wim Beekhuis Mbeki-boys Groningen 29 88

25 Havenvosges Credit Agrilocol Groningen 14 88

26 Juan Martinez FC Pyla Groningen 29 87

27 DeBoer Slachthuuster Boys Groningen 17 85

28 Niels Mijn Club Groningen 7 84

29 Regterschot Forza Zwolle Groningen 23 84

30 Sjakie Sjakie Nieuwegein 30 81

31 Remmelt Bosbos Groningen 11 81

32 The Master FC The Masters Groningen 6 78

33 Robbert FC Beijum Groningen 13 77

34 de Kraker AFC THEOTUB Groningen 8 76

35 Ben Meindertsma OLV Robben Veendam 9 72

36 Bouke Kruize Bakkies Boys Groningen 5 70

37 Harry Potter Hardcore Tukkers Groningen 9 69

38 Basalt scheenschoppers groningen 8 59

Toni, gefeliciteerd met je megascore! :bier: Als ik het goed heb gezien, ben je negende in het weekklassement, krijg je nu ook een prijs? Gelukkig sta ik ondanks mijn schamele score van 19 punten (Ten Rouwelaar, bedankt he! :angry: ) nog steeds bovenaan!!! :D (Koos bedankt hè! :wink: )

Nr_6 schreef: Toni, gefeliciteerd met je megascore! :bier: Als ik het goed heb gezien, ben je negende in het weekklassement, krijg je nu ook een prijs? Gelukkig sta ik ondanks mijn schamele score van 19 punten (Ten Rouwelaar, bedankt he! :angry: ) nog steeds bovenaan!!! :D (Koos bedankt hè! :wink: )

Ja Koos, je bent niet de enige. Dit gaat mijn petje te boven :cry:

Ik had helaas ook een beetje pech met Hristov (afgekeurde goal), Polak (gemiste penalty) en Ooijer (tegengoal in blessuretijd). Maar toch enkele plaatsen gestegen.

Top tien van de week!

1 BEVER f.c. HELUSWRICK MUNTENDAM 64 141

2 Anneke Schepers FC Knudde Klazienaveen 59 122

3 Iris Klunder-Kuiper F.C. WinTown Winschoten 59 146

4 Iris Klunder-Kuiper F.C. WinTown Winschoten 59 146

5 Janine Tammenga Picasso Gasselternijveen 57 163

6 Db911 FC de Koploper Erica 57 120

7 Aart Reitsema Reitsema Reserves Wirdum 56 117

8 ivo-paul ahlers paulo Blijham 55 138

9 Toni Natuurlijk Sporting Toni Groningen 55 151

10 Mark Mark 2 Loppersum 54 127

Zo, Hansson heeft me een keer lekker uit de brand geholpen en dan laat de rest van het elftal het afweten, met Claessens, de belg als dieptepunt!!!

Ik wacht nu al met smart op de winterstop als ik mijn elftal iets kan gaan verbouwen

deboer schreef: Zo, Hansson heeft me een keer lekker uit de brand geholpen en dan laat de rest van het elftal het afweten, met Claessens, de belg als dieptepunt!!! Ik wacht nu al met smart op de winterstop als ik mijn elftal iets kan gaan verbouwen

Tot nu toe vind ik de competitie nog heel saai, waarschijnlijk ligt er een verband tussen mijn positie in de GSV-league en de saaiheid van de competitie :wink:

Bakkie Krasse

Is er iemand die mijn team over wil kopen, ik vind er nu al niets meer aan!

Bakkie schreef: Is er iemand die mijn team over wil kopen, ik vind er nu al niets meer aan!

De mijne wil ik nog wel weggeven, ik erger me meer aan mijn team dan dat ik er plezier aan beleef. Die paar uiroootjes inschrijfgeld raak ik voor die ellende graag kwijt.

Wint Heerenveen weer eens van Groningen, en uiteraard is dat geen schande!!!!!, wordt mijn weekend overschaduwd door een slecht elftal dat de slachthuuster boys heet. Misschien ligt het aan de naam. Kan de naam ook gewijzigd worden btw?

deboer schreef:
Bakkie schreef: Is er iemand die mijn team over wil kopen, ik vind er nu al niets meer aan!

De mijne wil ik nog wel weggeven, ik erger me meer aan mijn team dan dat ik er plezier aan beleef. Die paar uiroootjes inschrijfgeld raak ik voor die ellende graag kwijt.

Wint Heerenveen weer eens van Groningen, en uiteraard is dat geen schande!!!!!, wordt mijn weekend overschaduwd door een slecht elftal dat de slachthuuster boys heet. Misschien ligt het aan de naam. Kan de naam ook gewijzigd worden btw?

Zullen we dan maar met z'n allen gaan ruilen. Of wachten we op betere tijden :?:

ontzettend stel nederlanders!
mijn team is mijn leven, en ik verwacht stellig dat de spelers die ik nu heb niet alleen de capaciteiten om te winnen bezitten, maar het ook gaan doen!

Nr_6 schreef: Toni, gefeliciteerd met je megascore! :bier: Als ik het goed heb gezien, ben je negende in het weekklassement, krijg je nu ook een prijs?

Hee thanx! Ik had inderdaad een megaweekendje. En 9de in de weekscore.. Yeehaaa! Ik heb nog niks gehoord, maar ik verwacht toch minstens een door Johan Cruijff gesigneerde Nike-bal bij de post morgen.

Knapzak schreef: ontzettend stel nederlanders! mijn team is mijn leven, en ik verwacht stellig dat de spelers die ik nu heb niet alleen de capaciteiten om te winnen bezitten, maar het ook gaan doen!

Ze gaan het ook nog wel doen, maar dat doen ze op dit moment nog niet1 :cry:

Hmm, 't kan verkeren. Wat een @#$-weekend, maar gelukkig heet ik geen Lennert.. ;)