Zo uit m'n hoofd ga ik voor respectievelijk linksback FC Utrecht, linksback NAC , centrale verdediger RKC en centrale verdediger FC Volendam.
Voor het bestuderen van jaargangen VI ben je altijd welkom.

ik heb me ook aangemeld.

Harry schreef: He mensen, Coach van het jaar altijd leuk. Ik heb me al aangemeld maar mijn voetbalkennis schiet toch echt tekort om de selecties van pseudo amateurclubs zoals FC Zwolle en RBC te kennen. Wie zijn dus in vredesnaam Etienne Shew-Atjon, Nebojsa Gudelj, Virgilio Teixeira en Cerezo Fung a Wing. Ik ben dus op zoek naar drie jaargangen Voetbal international (columns van Johan Derksen mogen er best uitgescheurd zijn).

Normaal gesproken kun je er vanuit gaan dat de goedkopere spelers niet zovaak spelen. Spelers van een miljoen euro zijn spelers die in ieder geval vaak wel spelen (maar dat wil nog niets zeggen voor de topclubs).

Knapzak schreef: ik heb me ook aangemeld.

Jij bent nummer tien, zijn er nog meer mensen die mee willen doen???

Jaja, geduld ;)
Schijnt dat Geert ook mee gaat doen..

voeg mij ook maar effe toe!! DANKE!!

Ik ben ook al een tijdje van de partij, en ik voel het reeds aan mijn water dat ik volgend jaar 15 dagen met mijn luie reet in Portugal kom te zitten, dus dat gaat helemaal goed komen!! 8)

Koos schreef: 14 augustus a.s. - en niet eerder - is mijn team gereed. (Mogelijk zal aan allerlei behoeftes worden voorzien middels een persconferentie.) Laat het feit dat ik reeds bovenaan sta een teken zijn van het feit dat ik met mijn taktiek op de goede weg ben, namelijk het smalle pad. Tot zover! Met vriendelijke groet, Louis L.

jouw team komt zo laat binnen omdat je eerst je tegenstanders moet afbekijken zeker? en waar slaat dat louis op? ga je er straks ook vandoor met miljoenen zonder iets te presteren (althans op voetbalgebied)? :wink:

The Master schreef:
Knapzak schreef: ik heb me ook aangemeld.

Jij bent nummer tien, zijn er nog meer mensen die mee willen doen???

Mollemans, ik doe ook graag mee (=Jos Kramer, reünist GSV).

Was ik bijna mijn team vergeten te noemen: Harderwijk United.

kramer schreef:
The Master schreef:
Knapzak schreef: ik heb me ook aangemeld.

Jij bent nummer tien, zijn er nog meer mensen die mee willen doen???

Mollemans, ik doe ook graag mee (=Jos Kramer, reünist GSV).

Was ik bijna mijn team vergeten te noemen: Harderwijk United.

Ik heb je toegevoegd, je bent nummer 13

Bedankt. Ik heb mijn team wel even aangepast, om jullie op een dwaalspoor te zetten. Pas op 14 augustus, om 23:55, zet ik m'n echte team in :twisted:
Ik hoop trouwens dat ik dat niet vergeet, anders kun je me nu alvast de poedelprijs geven.

kramer schreef: Bedankt. Ik heb mijn team wel even aangepast, om jullie op een dwaalspoor te zetten. Pas op 14 augustus, om 23:55, zet ik m'n echte team in :twisted: Ik hoop trouwens dat ik dat niet vergeet, anders kun je me nu alvast de poedelprijs geven.

De tweede Koos L.!!

Ook a.s. GSV'ers mogen een poging wagen, we hebben er al een paar op het forum gezien. Daarnaast hadden sommigen als hobby toch ook voetbal genoteerd, waarom heeft dan nog niemand van jullie je aangemeld????

Gebruiken ze bij voetbal ook banden, motorblokken en pitstops?
Want in dat geval wil ik me best aanmelden.
Zo niet, dan niet.

Sorrie.

Jean schreef: Gebruiken ze bij voetbal ook banden, motorblokken en pitstops? Want in dat geval wil ik me best aanmelden. Zo niet, dan niet. Sorrie.

We hebben de aanvoerdersbanden, de motors op het midden en er is een pitstop na 45 minuten. Geef je dus maar snel op!! :wink:

en in die pitstop schenken ze de thee ook in 2 liter per seconde.

Zo, heb me ook maar ff aangemeld, maar denk niet dat dit mijn def. team wordt......we zullen zien

Ik heb me ook aangemeld, en het is defintief niet mijn definitieve team ;)

Toch vervelend om een team samen te stellen, wil ik half Heerenveen erin zetten, want die gaan het echt goed doen volgend jaar en dan kan dat ook weer niet. En iedereen die Van der Vaart er in gezet heeft, die jongen heeft veel te vaak blessures. Zou je dat echt wel doen????

he geef die mensen nou geen hints mañ ;) !