Top weekendje. PR in de pocket.

Inderdaad slechte zaak dat die van der Vaart aaleen maar assists geven.
Ik dacht ff geen laatste meer te worden.... was namelijk har daan het inlopen op van Faassen,.. helaas had ik afgelopen weekend weer een dieptepuntje erbij...... :(

YES YES YES!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: Ik sta niet meer laatste in de gsv poule!!!! o jippie wat een verheugende gebeurtenis!

Skippy schreef: YES YES YES!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: Ik sta niet meer laatste in de gsv poule!!!! o jippie wat een verheugende gebeurtenis!
:roll:

Als ik Lennert was zou ik me uit de subleague schrijven... is Skippy ook gelijk weer de laatste... :lol:

Uitschrijven is voor mietjes...

Ik kijk even twee weken niet, en opeens sta ik vet op de tweede plaats, met nog alle kans om Steven bij te halen. Het worden nog spannende weken!
Met dank overigens aan mijn middenveld van Seedorf, Buffel en Hersi, dat in twee speelrondes maar liefst 65 punten bijelkaar sprokkelde!

Aardig weekendje, alleen was die buitenspelgoal van Heitinga eentje van dubbele gevoelens, toch bedankt he Sjon!

Koelie Joelie, wat een topper die sibon! Eindelijk begint mijn positie dan ergens op te lijken!! 500e in het weekklassement!

Hee kaas, begin je het al warm te krijgen?

Ik sta nog ruim voor paupert. Dat ene puntje is aan het eind van de rit voldoende...

K%S schreef: Uitschrijven is voor mietjes...

Hoe kun je je uitschrijven?

Ja jongen, staat nu zelfs laatste in de VGSE subleague...
oh ja om uit te schrijven effe klikken op dat rode kruisje naast je naam bij de subleague... :lol:

Robbert 2004-04-16 23:44:44 Zie ik net dat ik alsnog weekwinnaar ben van vorige week omdat het tweede doelpunt van Zwaanswijk alsnog is toegekend! Beter

Klopt, ik denk al, ik stond 1e in het weekklassement op zondag, en de maandag opeens 2e toen ik juist mijn euforie postje aan het schrijven was... :shock:

Maar 2 weekenden later is het toch goed gekomen! Voor het eerst eerste in het weekklassement. 169e op de totale ranglijst. Zo heeft iedereen wel eens een top-weekend (behalve RP dan.....) :lol:

Hola, sta ik ineens derde!!

ARD schreef: Hola, sta ik ineens derde!!

Hola, ik ook!

Ben ik toch op de valreep het FC Zwolle van de GSV-league geworden. Niet iets om trots op te zijn, maar dat is ook niet de reden van deze post. Dat is namelijk het voorstel om deze league door te trekken naar de komende zomer. werkt op dezelfde manier als Coach van het Jaar. Meedoen dus. O ja, Steven gefeliciteerd.

GSV Subleak
heb ik ff georganiseerd.... ;)

ps ik doe ook mee

ik doe ook mee,.. moet alleen nog een team samenstellen....

K%S schreef: Ik sta nog ruim voor paupert. Dat ene puntje is aan het eind van de rit voldoende...

Jihaaa!! Voldoende he???

Knapzak schreef: GSV Subleak heb ik ff georganiseerd.... ;) ps ik doe ook mee

Hee joh, laat mij eens even meedoen man!