Nr_6 schreef: Rik Platvoet wacht een enkeloperatie. Bij de spits van ADO Den Haag wordt een botsplinter weggehaald, die hem de laatste weken opspeelt. Het herstel neemt vier tot zes weken in beslag. het houdt maar niet op met blessures, gelukkig niet in mijn team :D

Duh, het is niet voor niks dat je nog bovenaan staat :wink:

Mhhh, geen punten gehaald dit weekend.

't Is een beetje stil hier! Laat ik eens een voorspelling doen voor de wedstrijd van morgenavond: ik zeg 2-2. Nederland komt achter, maar komt vlak voor tijd met mazzel op 2-2.
Overigens, met deze uitslag komen ze wel bovenaan te staan in de poule.

omdat onderling resultaat meer meeweegt (en dus uit doelpunten) dan doelsaldo???

Pieter schreef: omdat onderling resultaat meer meeweegt (en dus uit doelpunten) dan doelsaldo???

Juist!

ik denk dat het een 2-1 voor oranje wordt. Ik verwacht dat ze weer veel hulp krijgen van palen e.d. 8)

Ik denk dat Tsjechië een van hun eerste aanvallen verzilvert en zo met een goede counter op een nul voorsprong komt, vlak voor de rust ziet Nederland het licht en van der Vaart schiet Nederland via een been van de tegenstander op 1-1.
Na de rust is het tijd voor Overmars met van Nistelrooy in het centrum van de aanval en na een niet al te lange tijd verschijnt er een stand van 1-2 op de borden in Tsjechië.
Deze stand zal zo blijven tot de scheidsrechter voor het laatst geblazen heeft: eindstand 1-2, Conclusie Nederland bovenaan in de poule!!

Ik denk dat het morgen een 1-2 overwinning wordt voor oranje.. :)
Nederland komt voor in de eerste helft, door een doelpunt van Van der Vaart, en gaat met een voorsprong de rust in.
In de tweede helft komt Tsjechie al snel op gelijke hoogte, waarna het niveau daalt tot een bedenkelijk niveau. :? Twintig minuten voor tijd wordt Pi-air in het veld gebracht, die eindelijk een vrije trap goed weet te raken en nederland op 1-2 brengt. :D Wederom heeft oranje gewonnen en de ongeslagen status gehandhaafd, maar blij worden we er niet van.... :wink:

4-1 Nederland. Ik ben serieus...

Perikles schreef: 4-1 Nederland. Ik ben serieus...

Een hattrick van Kluivert in de eerste twintig seconden? :wink:

Perikles schreef: 4-1 Nederland. Ik ben serieus...
Jonge, met zulke uitspraken kom je er niet... Ben jij nou academici? En ik raad je aan om voor kratten bier te zorgen, ik ben nogal dorstig als Nederland speelt.

89e minuut, vrije trap Van Hooijdonk: 1-0 Nederland
Nederland bovenaan in de pool!! :lol:

K%S schreef:
Perikles schreef: 4-1 Nederland. Ik ben serieus...
Jonge, met zulke uitspraken kom je er niet... Ben jij nou academici?

En nog schizofreen ook, lijkt het wel...

Ik hoop trouwens dat Van Hooijdonk nog wat speelminuten krijgt, het zal me benieuwen. Jammer dat Advocaat altijd zo voorzichtig is. En die persconferenties van hem zijn ook niet te pruimen.

Machteld... werk je bij Bastion Hotels? In Groningen? Ik heb daar ook gewerkt, in een grijs verleden.

Een magere 1-0 zeg ik, laffe wedstrijd, geen reet aan om naar te kijken.

ARD schreef: Een magere 1-0 zeg ik, laffe wedstrijd, geen reet aan om naar te kijken.

Voor Tjechie?
Ik denk (en hoop eigenlijk tegen beter weten in) 1-2.

kramer schreef: Machteld... werk je bij Bastion Hotels? In Groningen? Ik heb daar ook gewerkt, in een grijs verleden.

Ben jij dé Jos waar ik wel eens mee gewerkt heb, en die binnen een maand weggegaan is?? Of heb ik het nu mis... en kom je uit een nóg grijzer verleden :roll: Werkte je ook in de keuken??

Gelijkspel vanavond, met ongelofelijk veel mazzel bovendien, Nederland via een scheidsrechterlijke dwaling aan een vrije trap, welke benut wordt. Tjechie mist een strafschop bovendien. Waarschijnlijk 1-1....
Nederland kwalificeert zich uiteindelijk via de tweede plaats.

alle gezeik in de kranten over de opstelling van oranje ben ik beu, dus ik ben ook blij dat daar hier geen discussie over gevoerd wordt. Ik hoop wel dat Advocaat, alla Völler, nog eens goed duidelijk maakt aan de pers dat hij geen kritiek duldt. Hij is veel te liefjes.

Nu naar de wedstrijd van vanavond: ik baal zo ontzettend dat ik een familie-verplichting heb en daardoor met vijf anderen niet tot de 15.999.994 miljoen Nederlanders behoor die vanavond naar de wedstrijd kijken!!! Balen balen, en ik verwacht daarom ook een nederlaag voor het nederlands elftal, omdat iedere keer, wanneer ik niet kijk, er verloren wordt!!! Ik heb dus nu al een stuk of 16 keer geen wedstrijd van oranje gemist. Het wordt 2-1 voor de Tsjechen, met een nederlands doelpunt van Makaay!!

kluivert en nisterrooy spelen, met als invaller pi-air. denk niet dat makaay er nog aan te pas zal komen, sterker nog, ik denk dat we gewoon winnen.

deboer schreef: Het wordt 2-1 voor de Tsjechen, met een nederlands doelpunt van Makaay!!

Pessimist... Beetje vertrouwen in je landgenoten hè?! :lol: