Wauw, wat een stijgende lijn. Die Cristiano in Oranje!

In deze vorm ben ik niet te houden... Met stip van 4 naar 2 en de eerste plaats binnen handbereik! Andrei Ooijert is mijn Held-van-de-week!

hm, stabiel 9e (toch?)... wacht maar tot pienaar weer speelt!

K%S schreef: In deze vorm ben ik niet te houden... Met stip van 4 naar 2 en de eerste plaats binnen handbereik! Andrei Ooijert is mijn Held-van-de-week!

Van 30e naar 16e in 1 week, dan heb ik je zo ingehaald ;), lang leve ADO Den Haag en mijn aanvaller... 9 puntjes binnen alleen al met invaller Marcel Pronk :)

Waarom moet die eikel van een Ramzi nou weer een rode kaart schoppen. Helaas daardoor een paar plaatsjes gezakt. Ron Stam doet het dan weer goed als invaller in mijn team met 11 punten.

Mmmmm, echt vrolijk word ik niet van twee spelers met een gele kaart, :? maar ach, de totaalscore is nog steeds goed voor een eerste plaats. :D

Mocht de site weer iets langzamer werken, hier i.i.g. de tussenstand, en Rem verklaar eens waarom jij zo laag staat? ;)

Code: Select All Code1 Steven FC Steven Groningen 31 90    2 Koos L. Groningen 40 86    3 Oboema Cese Tokoe Oboema Diamonds Groningen 41 86    4 Albert Jan WaarheenWaarvoor Groningen 33 83    5 Roman Abramovich Harderwijk United Harderwijk 35 77    6 Tyler Durden Ynserulesthehardcorescene Groningen 26 75    7 Geert Sporting GFW Groningen 35 74    8 weenyman weenyman-team groningen 28 73    9 Allert knapzakker boys Groningen 38 73    10 Mattiscarlatti The Scarlatti`s Groningen 38 69    11 Spoelie AJAJAX Groningen 37 68    12 Harry Harry1 Groningen 46 65    13 Bertje F.C. Thuiszorg Groningen 36 61    14 E.A.J. toppers Nieuw Amsterdam 15 60    15 Toni Natuurlijk Sporting Toni Groningen 35 59    16 Pieter Thames Valley F.C. Groningen 41 58    17 Lennert Molema CF Groningen 41 57    18 Paul FC Paúl Groningen 25 56    19 erpeebee bakeru groningen 14 54    20 HaJee FC Buitenspel Groningen 30 53    21 Niels Mijn Club Groningen 28 51    22 The Master FC The Masters Groningen 22 48    23 DeBoer Slachthuuster Boys Groningen 31 44    24 Bouke Kruize Bakkies Boys Groningen 15 42    25 de Kraker AFC THEOTUB Groningen 10 40    26 Hilbrand piranha`s Groningen 21 39    27 Sjakie Sjakie Nieuwegein 26 39    28 Wim Beekhuis Mbeki-boys Groningen 25 39    29 Ben Meindertsma OLV Robben Veendam 16 37    30 Juan Martinez FC Pyla Groningen 5 37    31 BOLWIE Siempre positivo Groningen 17 37    32 Havenvosges Credit Agrilocol Groningen 13 37    33 Robbert FC Beijum Groningen 17 36    34 Basalt scheenschoppers groningen 18 33    35 Harry Potter Hardcore Tukkers Groningen 16 29    36 Remmelt Bosbos Groningen 6 28    37 Regterschot Forza Zwolle Groningen 15 21

Ik schrik me kapot! Pieter, je kunt aan mijn team wel zien waarom ik zo laag sta. Ze spelen niet allemaal en ze scoren geen van allen...

Rem schreef: Ik schrik me kapot! Pieter, je kunt aan mijn team wel zien waarom ik zo laag sta. Ze spelen niet allemaal en ze scoren geen van allen...

Remmelt, stel dat van Marwijk nu zegt: Ja, je kan wel zien waarom het zo slecht gaat, ze spelen slecht en ze scoren geen van allen... Denk je dat dat hem behoed voor het ontslag wat ongetwijfeld voor de winterstop plaats zal vinden? (voor de duidelijkheid, dit is een retorische vraag :wink: )

Wat ik dus graag van je wil horen, is de reden waarom je deze spelers hebt opgesteld, dat je nog alle vertrouwen hebt in je spelersgroep, dat je alleen nog wat tijd nodig hebt. Dat je progressie ziet in hun optreden etc... :wink:

Fantastisch, het heeft toch geloond om Dennis Rommedahl in de elf te zetten.. En Henk Timmer kan me er ook wat van, die gaat nog veel puntjes bij elkaar sprokkelen.

Nr_6 schreef:
Rem schreef: Ik schrik me kapot! Pieter, je kunt aan mijn team wel zien waarom ik zo laag sta. Ze spelen niet allemaal en ze scoren geen van allen...

Remmelt, stel dat van Marwijk nu zegt: Ja, je kan wel zien waarom het zo slecht gaat, ze spelen slecht en ze scoren geen van allen... Denk je dat dat hem behoed voor het ontslag wat ongetwijfeld voor de winterstop plaats zal vinden? (voor de duidelijkheid, dit is een retorische vraag :wink: )

Wat ik dus graag van je wil horen, is de reden waarom je deze spelers hebt opgesteld, dat je nog alle vertrouwen hebt in je spelersgroep, dat je alleen nog wat tijd nodig hebt. Dat je progressie ziet in hun optreden etc... :wink:

Ik heb er alle vertrouwen in dat mijn team het helemaal gaat maken. ik zie progressie in hun optreden. De reden dat ik deze spelers heb opgesteld, is dat ze een hecht collectief vormen. Ze hebben nog even de tijd nodig, maar dan komen de punten als een nimmer opdrogende bron binnenstromen (nu zijn ze slechts een nimmer opdrogende bron van ergernis). Vroeger was Studio Sport nog leuk om te kijken, nu zit ik alleen maar met een lijstje voor de buis en denk "Hè wat naar, speelt Ronnie Venema niet", of "Kom op Van de Vaart en Hoogendorp en Promes, scoor es een keertje joh!".
Vanaf ronde drie gaat alles beter! Bovendien, ik sta niet eens laatste. Ga Regterschot lekker afzeiken...

Fok, ik zie net dat die prutser ve regterschot in de eerste ronde als allerlaatste is geeindigd..dit betekent dat er in de hele aftandse prov gron eo (dus ook de beide pekela's) geen enkele boer te vinden is die het slechter heeft gedaan dan die vent....

Omdat het mij op de site niet lukte heb ik het zelf maar ff gedaan. Hier het weekoverzicht van deze week (rangvolgorde van gescoorde punten van alleen het afgelopen week einde). Gedeelde 1ste plek dit keer.

1;Harry;Harry1;Groningen;46;65
2;Marcus;Fc LHST;Groningen;46;54
3;Oboema Cese Tokoe;Oboema Diamonds;Groningen;41;86
4;Pieter;Thames Valley F.C.;Groningen;41;58
5;Lennert;Molema CF;Groningen;41;57
6;Koos L.;Groningen;40;86
7;Allert;knapzakker boys;Groningen;38;73
8;Mattiscarlatti;The Scarlattis;Groningen;38;69 9;Spoelie;AJAJAX;Groningen;37;68 10;Bertje;F.C. Thuiszorg;Groningen;36;61 11;Roman Abramovich;Harderwijk United;Harderwijk;35;77 12;Geert;Sporting GFW;Groningen;35;74 13;Toni Natuurlijk;Sporting Toni;Groningen;35;59 14;Albert Jan;WaarheenWaarvoor;Groningen;33;83 15;Steven;FC Steven;Groningen;31;90 16;DeBoer;Slachthuuster Boys;Groningen;31;44 17;HaJee;FC Buitenspel;Groningen;30;53 18;weenyman;weenyman-team;groningen;28;73 19;Niels;Mijn Club;Groningen;28;51 20;Tyler Durden;Ynserulesthehardcorescene;Groningen;26;75 21;Sjakie;Sjakie;Nieuwegein;26;39 22;Paul;FC Paúl;Groningen;25;56 23;Wim Beekhuis;Mbeki-boys;Groningen;25;39 24;The Master;FC The Masters;Groningen;22;48 25;Hilbrand;piranhas;Groningen;21;39
26;BOLWIE;Siempre positivo;Groningen;20;40
27;Basalt;scheenschoppers;groningen;18;33
28;Robbert;FC Beijum;Groningen;17;36
29;Havenvosges;Credit Agrilocol;Groningen;16;40
30;Ben Meindertsma;OLV Robben;Veendam;16;37
31;Harry Potter;Hardcore Tukkers;Groningen;16;29
32;E.A.J.;toppers;Nieuw Amsterdam;15;60
33;Bouke Kruize;Bakkies Boys;Groningen;15;42
34;Regterschot;Forza Zwolle;Groningen;15;21
35;erpeebee;bakeru;groningen;14;54
36;de Kraker;AFC THEOTUB;Groningen;10;40
37;Remmelt;Bosbos;Groningen;6;28
38;Juan Martinez;FC Pyla;Groningen;5;37

gedeeld 3e, heel mooi :)
de stijgende lijn te pakken, iedereen raakt goed op elkaar ingespeeld...

Pieter schreef: gedeeld 3e, heel mooi :) de stijgende lijn te pakken, iedereen raakt goed op elkaar ingespeeld...

hoezo iedereen? 5 van de 15 hadden maar punten....

Harry schreef: Wauw, wat een stijgende lijn. Die Cristiano in Oranje!

jammer voor alle mensen die Christiano in hun team hebben:

VI.nl schreef: Roda JC hoeft voorlopig niet te rekenen op Cristiano. De Braziliaanse aanvaller raakte woensdag op de training geblesseerd. Na een kopduel kwam hij verkeerd terecht en moest hij de training staken met liesklachten. Donderdag bleek dat de aanhechting van een spier in zijn liesstreek is gescheurd. De 22-jarige Carioca staat nu mogelijk acht weken buitenspel. Cristiano is Roda's topscorer met twee treffers, die hij beide maakte tegen NEC.
Geert schreef:
Harry schreef: Wauw, wat een stijgende lijn. Die Cristiano in Oranje!

jammer voor alle mensen die Christiano in hun team hebben:

VI.nl schreef: Roda JC hoeft voorlopig niet te rekenen op Cristiano. De Braziliaanse aanvaller raakte woensdag op de training geblesseerd. Na een kopduel kwam hij verkeerd terecht en moest hij de training staken met liesklachten. Donderdag bleek dat de aanhechting van een spier in zijn liesstreek is gescheurd. De 22-jarige Carioca staat nu mogelijk acht weken buitenspel. Cristiano is Roda's topscorer met twee treffers, die hij beide maakte tegen NEC.

@#$@*!

Toni schreef:
Geert schreef:
Harry schreef: Wauw, wat een stijgende lijn. Die Cristiano in Oranje!

jammer voor alle mensen die Christiano in hun team hebben:

VI.nl schreef: Roda JC hoeft voorlopig niet te rekenen op Cristiano. De Braziliaanse aanvaller raakte woensdag op de training geblesseerd. Na een kopduel kwam hij verkeerd terecht en moest hij de training staken met liesklachten. Donderdag bleek dat de aanhechting van een spier in zijn liesstreek is gescheurd. De 22-jarige Carioca staat nu mogelijk acht weken buitenspel. Cristiano is Roda's topscorer met twee treffers, die hij beide maakte tegen NEC.

snotverdrie! eerst doet die pienaar niet mee, dan is het weer christiano. waardeloos!

@#$@*!

:P

ook numero 2 in het klassement Koos heeft na deze uitvaller geen normaal aanvallend vermogen meer in zijn team!! iedereen die onder hem staat mag wel een plekje hoger rekenen in de ranglijst ;)