Nr_6 schreef:
weenyman schreef: Kijk aan, zowaar niet slecht gedaan met 45 punten. Alleen jammer dat die van der haar het nu weer af laat weten.

Voorlopig geblesseerd: Engelaar (scheurtje in het kuitbeen, jammer joh) Lazovic (spier verrekt) en inderdaad van der Haar.

Verder vertrekt Bob Peeters waarschijnlijk naar Engeland. Volgens mij verzwakt mijn concurrentie alleen nog maar...... :lol:

Gelukkig maar dat het maar een klein scheurtje is. Waarschijnlijk is ie er snel weer bij.

Nr_6 schreef:
Rem schreef:
Nr_6 schreef:
weenyman schreef: Kijk aan, zowaar niet slecht gedaan met 45 punten. Alleen jammer dat die van der haar het nu weer af laat weten.

Voorlopig geblesseerd: Engelaar (scheurtje in het kuitbeen, jammer joh) Lazovic (spier verrekt) en inderdaad van der Haar.

Verder vertrekt Bob Peeters waarschijnlijk naar Engeland. Volgens mij verzwakt mijn concurrentie alleen nog maar...... :lol:

Kezman kan nog pleite voor inschrijfdeadline CL (31 augustus) dus pas maar op met je vette bek jochie!

Al gaat Kezman weg, dan heb ik altijd nog Hadouir, een van de meest onderschatte spelers, om zijn plaats in te nemen.

Volgens mij zal dat jou niet ontdoen van verdere concurrentie, omdat er een heleboel zijn die Hadouir in hun team hebben staan. :lol:

weenyman schreef: Volgens mij zal dat jou niet ontdoen van verdere concurrentie, omdat er een heleboel zijn die Hadouir in hun team hebben staan. :lol:

Welke concurrentie :?: :?: :?: :wink:

haha, je zult me nog wel tegenkomen :!: :!: :twisted:

Nr_6 schreef: Verder vertrekt Bob Peeters waarschijnlijk naar Engeland. Volgens mij verzwakt mijn concurrentie alleen nog maar...... :lol:

K*tje. En dan heb ik nog reserves die meer punten binnenhalen dan basisspelers.

en heb ik al gewonnen? wat een slechte server daar zeg!

Is er iemand die Gijs Luirink van Volendam in zijn team heeft: geweldige score van -11!!! :oops:

Er is een aantal mensen bezig de website van dvhn beter bereikbaar te maken, omdat de site zo'n groot aantal deelnemers aan coach van het jaar niet kan verwerken.

wel een beetje jammer dat de weekwinnaar per se twee kaartjes wint voor een wedstrijd van de FC. Mocht ik ze een keer winnen en de tegenstander is iemand anders dan Heerenveen, dan mag geboden worden wie de kaarten wil...

deboer schreef: Mocht ik ze een keer winnen...

Zo mag ik het horen, na de eerste ronde 30ste maar de moet niet opgeven.... :wink:

joingens wat een plezier heb ik al de eerste dag!\ wat thof beetje de beter dan die lamme molema. als ik ook nog eens boven koos eindig ben ik helmaal de man. die vrede wat een topper

boerma, denk om je inlognaam... en wanneer krijg ik mn zwaard terug?

Nr_6 schreef:
deboer schreef: Mocht ik ze een keer winnen...

Zo mag ik het horen, na de eerste ronde 30ste maar de moet niet opgeven.... :wink:

Ach, met Feher en Youssouf in mijn team moet ik toch een keer geluk hebben...

Zolang Twente aan het eind van het zeizoen maar eerste blijft staan dan mag er bij cvhj alles gebeuren met mijn teamscore :)

Zeg, wie is eigenlijk beheerder van deze subleague? Chris, Ynse en ik staan ook te trappelen om mee te doen en hebben ons al aangemeld...Wanneer komen we ertussen?

Mvg

Huize MIELE

Snoopy schreef: Zeg, wie is eigenlijk beheerder van deze subleague? Chris, Ynse en ik staan ook te trappelen om mee te doen en hebben ons al aangemeld...Wanneer komen we ertussen? Mvg Huize MIELE

Wanneer heb je je aangemeld? De aanmelding is namelijk allang gesloten.

Rossatron schreef:
Snoopy schreef: Zeg, wie is eigenlijk beheerder van deze subleague? Chris, Ynse en ik staan ook te trappelen om mee te doen en hebben ons al aangemeld...Wanneer komen we ertussen? Mvg Huize MIELE

Wanneer heb je je aangemeld? De aanmelding is namelijk allang gesloten.

Volgens mij kan je je nog steeds aanmelden voor subleagues. Je kan alleen op dit moment geen team meer samenstellen.

We hebben ons allang aangemeld. Dan kan namelijk altijd. De 'Admin' moet alleen de aanvraag van nieuwe leden goedkeuren om ons toe te laten. Wie zit hierachter?

Huize Miele

karnemelk schreef: We hebben ons allang aangemeld. Dan kan namelijk altijd. De 'Admin' moet alleen de aanvraag van nieuwe leden goedkeuren om ons toe te laten. Wie zit hierachter? Huize Miele

Sorry jongens, ik heb jullie aangemeld!! Ik kon een paar dagen slecht op de site komen, die leek wel onbereikbaar. Ik heb jullie nu allemaal toegevoegd!! Nogmaals, mijn excuses.

B.J. Mol

Kijk eens aan, zie ik net dat mijn ooijer zijn doelpuntje heeft meegepikt.
Dat zijn al weer een dikke tien punten erbij!!!
Weer een goeie start voor dit weekend. 8)

Ik zie alweer dat ik een grove fout heb gemaakt door Kezman en Soetaers vlak voor de start van de competitie eruit heb gehaald, evenals Sibon (alleen scheelt dat uiteindelijk denk ik niet zoveel) Nu maar kijken hoeveel punten ik deze week bij elkaar sprokkel :cry: