Bert-Jan

Na de Tour-de-France manager 2003 volgt nu ook coach van het jaar 2003. Van ongeveer 10 mensen heb ik vernomen dat zij wel mee willen gaan doen. Daarom heb ik een subleague gemaakt bij
De subleague heet: -GSV league- ; door de streeptjes zal deze subleague te zien zijn op de 1e of 2e pagina.
Het is de bedoeling dat je eerst een profiel aanmaakt van jezelf om daarna een team van 15 voetballers van andere clubs samen te stellen met een budget van 15 miljoen euro. Als je dat hebt gedaan moet je naar Sub-leagues gaan, vervolgens klik je op -GSV league- en dan moet ik je nog accepteren zodat je mee kan doen. Het is wel makkelijk om door te geven welke naam je als manager hebt, want anders kunnen er ook niet GSV'ers zomaar aan meedoen en dat is natuurlijk niet zo leuk. Jullie kunnen hier elke keer kijken om te zien wat de tussenstand is.
We moeten nog maar een keer met elkaar overleggen wat we als prijs gaan instellen, maar daar hebben we nog tijd genoeg voor.

Je kan inschrijven tot donderdag 14 augustus 23:59 uur!!

Ach jah,... moet ik ook maar laten zien dat ik een goed team heb in deze poule he ;) Ik heb me aangemeld Molle!

Ik waag me er ook eens aan.

Ik doe ook mee, zal me t.z.t. nog aanmelden :)

Ik doe ook zeker mee. Goed idee Mol!

Bakkie Krasse

ik heb me net aangemeld, Mollie.
en wel onder de naam: Bouke.
das apart!

Bakkie schreef: ik heb me net aangemeld, Mollie. en wel onder de naam: Bouke. das apart!

Ik heb je toegevoegd, de tussenstand is 4 aanmeldingen.

Ik heb me ook aangemeld, kan niet wachten tot er afgetrapt wordt, groet,
steven

Zit de hele dag te broeden op een uitgebalanseerd team. En dat lukt uiteraard. Dus ik ga me eigen ook ff aanmelden.
(En daarna nog een teampje maken voor Voetbal International, Teammaster en Sportdreams.)

Enne, Lennert: ik zou Lim-Duan nemen...

K%S schreef: Enne, Lennert: ik zou Lim-Duan nemen...

Ik ben blij dat ook jij het grote talent dat deze Zwollenaar bezit, erkent. Toch moet ik nog even bekijken of hij in mn team past, er zijn zeker nog een aantal Zwollenaren die ik graag opstel...

Lennert schreef:
K%S schreef: Enne, Lennert: ik zou Lim-Duan nemen...

Ik ben blij dat ook jij het grote talent dat deze Zwollenaar bezit, erkent. Toch moet ik nog even bekijken of hij in mn team past, er zijn zeker nog een aantal Zwollenaren die ik graag opstel...

Ook ik wou er wel meerdere opstellen (ondertussen heb ik ook al vaak veranderingen aangebracht)

Lennert schreef:
K%S schreef: Enne, Lennert: ik zou Lim-Duan nemen...

Ik ben blij dat ook jij het grote talent dat deze Zwollenaar bezit, erkent. Toch moet ik nog even bekijken of hij in mn team past, er zijn zeker nog een aantal Zwollenaren die ik graag opstel...

Wie dan? Een André misschien? Of is er nog plaats voor een Johan? Haha...

Wie is G.Arends met het team FC Lambert??? Kent iemand die, is dat een GSV'er. Of moet ik hem gewoon maar accepteren. :?:

Bakkie Krasse

dat is gert arends, de voorzitter van ATV, wat mij betreft accepteren.

Loop jij een beetje bestuurlijke vriendjes uit te nodigen... Dat vind ik niet kunnen, als iedereen dat gaat doen zeg, dan wordt het één grote janboel.

Nou zeg, er is niet normaal te werken met dat prikbord op de coach-site... In ieder geval had ik dit willen melden:

Aanschouw ik de teams, aan jullie hersenspinsels ontsproten, dan bespringen tranen mijn ogen. Verzuchtend dat de dynamische transfermarkt blijkbaar consequent wordt genegeerd en niet begrijpend dat de studie naar het juiste team reeds beëindigd kan zijn, wil ik voor degenen die geïnteresseerd zijn in het ware team het volgende mededelen: 14 augustus a.s. - en niet eerder - is mijn team gereed. (Mogelijk zal aan allerlei behoeftes worden voorzien middels een persconferentie.)
Laat het feit dat ik reeds bovenaan sta een teken zijn van het feit dat ik met mijn taktiek op de goede weg ben, namelijk het smalle pad. Tot zover! Met vriendelijke groet, Louis Lieffijn.

Bakkie schreef: dat is gert arends, de voorzitter van ATV, wat mij betreft accepteren.

Dat vind ik dan ook wel kunnen. Wat vinden de anderen ervan???

Het moet voor een ATV'er toch niet zo moeilijk zijn om een eigen subleague te beginnen :?: Ik vind een GSV-league leuker, verder heb ik er geen principiële of gegronde bezwaren tegen.

:roll: jajaja, ik ben zelf ook al reünist, ik weet het. :wink:

Steven, je bent zelf al reünist hoor!

PS Ik doe ook mee. Nog een week om te wachten of er nog mensen hun kniebanden afscheuren, het zou jammer zijn om met geblesseerde spelers te beginnen.

Rem schreef: PS Ik doe ook mee. Nog een week om te wachten of er nog mensen hun kniebanden afscheuren, het zou jammer zijn om met geblesseerde spelers te beginnen.

je kan tot 14 augustus 23:59 je team nog veranderen, dus je kan vast beginnen te bouwen. Je weet natuurlijk pas hoe succesvol je team als je tussen je jongens op het veld staat om te trainen. Ik heb net Gakhokidze uit mijn team gezet, omdat de rest van het team zijn naam niet kan uitspreken en dat werkt dus gewoon niet :wink:

He mensen,
Coach van het jaar altijd leuk. Ik heb me al aangemeld maar mijn voetbalkennis schiet toch echt tekort om de selecties van pseudo amateurclubs zoals FC Zwolle en RBC te kennen.
Wie zijn dus in vredesnaam Etienne Shew-Atjon, Nebojsa Gudelj, Virgilio Teixeira en Cerezo Fung a Wing.
Ik ben dus op zoek naar drie jaargangen Voetbal international (columns van Johan Derksen mogen er best uitgescheurd zijn).